Дарителство

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана "Действията носят промяната". Компанията работи последователно по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата. За своята дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с множество награди. Сред тях е и призът "Най-голям корпоративен дарител" на Българския дарителски форум.

Kaufland и DMS

ДАРИ – малкото за теб е безценно за други

Лого на кампанията "ДАРИ – малкото за теб е безценно за други"

Kaufland България и дарителската платформа DMS започват съвместна дарителска инициатива "ДАРИ – малкото за теб е безценно за други". От 7 април във всички 60 хипермаркета Kaufland са разположени дарителски кутии, в които клиентите могат да даряват средства за хора с нужда от лечение, регистрирани в DMS. Платформата се администрира и управлява от Български дарителски форум (БДФ) и фондация „BCause – в помощ на благотворителността“. Тя започва работа още през 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-u. Днес в DMS може да се дарява и онлайн, а Kaufland разширява възможностите за даряване на място в магазинната мрежа.

Помагаме заедно

“Признателни сме на Kaufland за това, че ще даде възможност на своите клиенти да подкрепят кампании в DMS, които набират средства за лечение. Дарените средства ще подкрепят болни хора, за които DMS е надежда - за животоспасяваща операция, рехабилитация или скъпоструващи лекарства. Благодарим на всеки, който дарява и помага на човека в беда!”

Красимира Величкова, директор на Български дарителски форум

“Години наред клиенти се обръщат нас с молба да разполагат свои дарителски кутии за средства за лечение в нашите хипермаркети. За да осигурим прозрачен процес на дарителство, имахме нужда от експертизата на партньор като дарителската платформа DMS. С тях мечтаем един ден нито един българин да няма нужда от кампания за лечение, но дотогава се надяваме общата ни инициатива да помогне за решаването на проблеми, които не могат да чакат.”

Гергана Димитрова, мениджър Корпоративни комуникации в Kaufland България

Пътят на дарението

Кутиите ще бъдат разполагани преди Великден и Коледа и събраните в тях средства ще бъдат разпределяни между всички активни кампании за лечение в DMS. След приключване на всяко от двете издания на кампанията, сумите, набрани чрез дарителските кутии, ще бъдат събрани и обработени от инкасо компания. Впоследствие средствата ще бъдат предоставени на БДФ и от там разпределени към всички активни кампании за лечение, регистрирани в дарителската платформа DMS.  


Kaufland и БЧК

Топъл обяд

Визия на благотворителната коледна кампания "Топъл обяд", организирана от Български Червен кръст

Вече 12 години Kaufland България подкрепя благотворителната коледна кампания "Топъл обяд", организирана от Български Червен кръст (БЧК). По време на кампанията във всички хипермаркети на веригата се поставят дарителски кутии, в които клиентите могат да дарят средства за безплатен обяд на деца в неравностойно положение – сираци, полусираци, от многодетни семейства, с трайно безработни родители. Дарение от 2 лв. осигурява обяд на едно дете. По информация на БЧК, топлият обяд често се оказва причината част от децата да не посещават учебни занятия. В рамките на дългогодишното партньорство клиентите на Kaufland са подпомогнали инициативата "Топъл обяд" със сумата от 425 544 лева.


Kaufland и Българска хранителна банка

Хранителни продукти за хиляди нуждаещи се българи

Изображение на доброволци на БХБ, които сортират плодовете и зеленчуците, получени от Kaufland

Kaufland България подпомага финансово дейността на Българската хранителна банка (БХБ) - първата и единствена организация у нас, която в съответствие с всички стандарти за безопасност на храните събира и складира хранителни продукти с кратък срок на годност и ги разпределя с помощта на мрежа от партньорски организации до десетки хиляди нуждаещи се българи. Освен финансовите дарения, Kaufland България предоставя на БХБ свежи плодове и зеленчуци. По информация на неправителствената организация, плодовете и зеленчуците са сред рядко даряваните хранителни продукти и затова нуждата от тях е голяма. Първата доставка от 4,5 т беше направена през ноември 2020 година, като през настоящата година регулярните доставки на свежа продукция продължават. В рамките на 2020 г. търговската верига дари на организацията хранителни продукти за още над 13 000 лева.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19