Kaufland дарява по 1 тон кучешка храна на месец на общинските приюти в София
Kaufland започва да дарява по 1 тон храна месечно за общинските приюти на Столична община от своята собствена марка храни за домашни любимци K-Carinura. Новият бранд на ритейлъра предлага богат асортимент от над 37 продукта висококачествена храна за кучета и котки на достъпна цена. Храната е с високо съдържание на месо и е разработена със съдействието на ветеринарни лекари за осигуряване на хранителните вещества за всяка възраст на домашните любимци. Рецептите са изготвени и в съответствие с насоките на Европейската федерация за производители на храни за домашни любимци (FEDIAF) и не съдържат оцветители, ароматизанти, соя и добавена захар. Храните K-Carinura вече са достъпни във всички 67 магазина на ритейлъра в страната.
Разговор на живо с българските учени на Антарктида тази събота в Централни хали
Тази събота Kaufland стартира поредица от срещи с директни включвания от Ледения континент на българските учени от 33-та Българска антарктическа експедиция. На 18 януари от 18,30 часа „Сцена Централни хали“ кани всички изкушени от пътешествия, изследвания и откриване на нови и непознати земи, на едно пътуване до остров Ливингстън.
Седем години на върха - Kaufland продължава да задава стандарта като Top Employer
Лидерът в ритейла - Kaufland България заслужи за седма поредна година отличието Top Employer на престижния международен независим институт Top Employers Institute. Компанията постигна нов рекорд като получи максимален резултат от 100% в девет от водещите категории. Отличието затвърждава ангажимента на Kaufland към създаването на отлична работна среда, устойчиво развитие на човешкия капитал и непрестанна грижа за хората. Сертификатът се присъжда като резултат от задълбочен анализ на политиките и практиките на компанията и е доказателство за високите й стандарти относно благосъстоянието и професионалния растеж на служителите.
Kaufland кани децата на Варна на неделен куклен театър
За трета поредна година Kaufland и Държавен куклен театър – Варна ще зарадват деца от морската ни столица с безплатни представления и творчески работилници в магазина на ритейлъра в кв. „Трошево“. Постановките и приложните занимания от програмата на театъра ще започнат от неделя (19.01) в 11:00 ч. и ще продължат до последната седмица на месец март.
НСИ: 30% по-малко излиза пазар с продукти от собствените марки на Kaufland
Българските потребители могат да намалят сметките си за пазар с 30%, ако заложат на продукти от собствените марки в магазините на Kaufland България. Това сочи изчисление, направено от експертите на Националния статистически институт със специално създадена за целта формула, която отразява разликата в цените на собствените марки на Kaufland и средните съпоставими цени на останалите марки, продавани във веригата в периода 1 януари – 30 септември 2024 г. В проучването са включени 100-те най-търсени и основни продукта, част от малката потребителска кошница на НСИ.
Стартира месечна поредица от събития „Научно кафене в Халите“
Нова поредица събития „Научно кафене в Халите“, представящи научните открития по забавен и интересен начин, и изложба „ЛИЦАТА на нощна София“ ще бъдат открити тази седмица в новото градско пространство за култура „Сцена Централни хали“.
Богата театрална програма на „Сцена Централни хали“ през януари
Изключително богат театрален афиш очаква през януари гостите на най-новото градско пространство за култура „Сцена Централни хали“, разположено на сутеренния етаж в напълно възстановената от Kaufland България емблематична сграда. Всеки уикенд забавни детски постановки и образователни активности ще зарадват и най-малките посетители.
Азиатска кухня и вкусни пици очакват посетителите на Kaufland – Изгрев
Kaufland България разширява своята One Stop Shopping концепция с нова концесионерна зона от 406 кв. м. в 67-ия си магазин в страната, открит в столичния район „Изгрев“. Така отдаваните под наем търговски площи в София нарастват до 10 786 кв.м. Освен с богат асортимент от над 23 000 артикула, новият магазин предоставя на своите посетители и разнообразие от допълнителни продукти и услуги, които превръщат пазаруването в мултифункционално преживяване.