Отличия

Нашите постижения 

Признанието за нашата работа е много ценно за нас. То ни дава реална представа за приноса, който имаме в обществото. Разбираме как той се оценява и дали посоката, в която сме поели, е правилната. Затова всяко отличие е важно за нас. 

Нашите награди са нашата гордост!

Социална отговорност 

С грижа за околната среда и принос в обществото

 

Kaufland получи сертификат „Компания – приятел на детето“

Kaufland получи сертификат „Компания – приятел на детето“

Kaufland България получи сертификат „Компания – приятел на детето“ от Национална мрежа за децата. Знакът се връчва на компании, които развиват успешни политики в полза благосъстоянието на децата и които създават подкрепяща среда за своите служители с деца и техните семейства.

Сертификатът се издава след процес на детайлно преглеждане на документи и практики на компаниите. Зад одита стои екип от доказани експерти в областта на човешките ресурси, корпоративната социална отговорност, детските политики, маркетинга и рекламата. Партньори на програмата са UNICEF, Държавна агенция за закрила на детето, Български дарителски форум, Българска асоциация за управление на хора, фондация “Работилница за граждански инициативи”, „Къща на децата“ ЕООД и други.

Национален сертификат „Компания – приятел на детето“ e регистрирана марка по смисъла на Закона за марките и географските означения. Сертификатът се присъжда от Национална мрежа за децата въз основа на одит на компании, които работят систематично за правата на детето. Одитът се извършва в областта на стопанските процеси, поведението на пазара, маркетинга, рекламата и приноса на компанията за развитието на компанията за развитието на обществото.

Kaufland България е силно ангажирана с множество инициативи в полза на децата – дарителски програми, облагородяване на градската среда, програми за устойчиво развитие, образователни и насочени към здравословното хранене и активния начин на живот проекти. Сред най-значимите кампании на веригата напоследък са подкрепата за програмата за младежки иновации на WWF – Panda Labs, партньорската изложба #ЗаеднодействайСМузейко, изграждането на първата образователна детска площадка „Kuniboo” и много други.

Kaufland е най-добрият работодател в България

Kaufland е най-добрият работодател в България

Kaufland България е най-добрият работодател в България, според престижната годишна класация Career Show Index. Компанията зае 1-то място в тазгодишното й издание на база на цялостната си работодателска политика и наградите, с които тя бе отличена през последните три години. Kaufland подобри миналогодишния си индекс и позиция в класирането, когато бе лидер в сектора на модерната търговия. Career Show Index отличава най-добрите 100 работодатели в България. Индексът събира резултатите на компаниите на база получени от тях български и международни отличия.

Kaufland България спечели най-много отличия на наградите „Златно сърце“

Kaufland България спечели най-много отличия на наградите „Златно сърце“

Компанията спечели най-много отличия на Годишните награди за корпоративна социална отговорност и благотворителност „Златно сърце“, организирани от списание „Business Lady“. Сред отличията е и специална награда за ангажираността на HR екипа с политиката за устойчиво развитие, който инициира доброволчески акции по залесяване, кампании за кръводаряване, включва се в организацията на вътрешните благотворителни базари и други благотворителни инициативи.

Kaufland получи отличия в още пет категории – „Устойчиво развитие и безопасни условия на труд“, „Иновации и устойчиво развитие“, „Спортни активности“, „Зелена планета“ и „Подкрепа и бизнес развитие на младите“.

 

Най-добър работодател в сектора за модерна търговия в България според Career Show Index 2021

Най-добър работодател в сектора за модерна търговия в България според Career Show Index 2021

Kaufland е най-добрият работодател сред търговските вериги в България. Това показва престижната годишна класация Career Show Index за водещите компании у нас. Освен като най-атрактивна компания за работа в сектора на модерната търговия, Kaufland се нарежда и сред петте най-добри работодатели в страната от различни сфери на бизнеса. Career Show Index отличава най-добрите 100 работодатели в България.

Награда за най-добър HR екип от Годишните награди на Българската асоциация за управление на хора

Награда за най-добър HR екип от БАУХ

Българската асоциация за управление на хора награди най-добрите работодатели за 2021 година в седем категории, сред които Kaufland България спечели призовото отличие за "Най-добър HR екип". Kaufland е единствената компания от сектора на модерната търговия, която е сред наградените от БАУХ. Наградата е предназначена за HR екип, който през годината демонстрира съвършенство в работодателските си практики, благодарение на общата работа на всички свои членове. Екипът на отдел Човешки ресурси на Kaufland България подпомага всички останали отдели в голямото семейство на компанията ни и включва звена за администриране на персонала, възнаграждения и придобивки, управление на процеси, обучение и развитие, подбор, работодателска марка, мотивиране и задържане.

Компанията бе отличена с пет награди в пилотното издание на конкурса Employer Brand Stars

Компанията бе отличена с пет награди в пилотното издание на конкурса Employer Branding Stars

Kaufland бе отличена и с три златни и две сребърни награди в международния конкурс Employer Brand Stars. Първото му издание отличи Kaufland България в няколко категории. Със златни призове бяха удостоени стратегията за работодателска марка на компанията, програмите по въвеждане в работата (онбординг), както и за благосъстояние на служителите. Милена Караилиева получи индивидуална награда в категорията "Лидерство", а компанията получи сребърно отличие в категория "Стажантски програми".

Kaufland България е с три отличия за работодателските си политики в Employer Branding Awards 2022 на b2b Media

Kaufland България е с три отличия за работодателските си политики в Employer Branding Awards 2022 на b2b Media

В тазгодишното издание на наградите на b2b Media Kaufland България спечели I-во място в категорията "Управление на нови служители“ (Management of new employees) с програмата си за въвеждане в работата на новите хора в екипа. Компанията е сред призьорите и като "Лидер на работодателската марка" (Employer Brand Leader), където Милена Караилиева, директор "Човешки ресурси", бе персонално отличена за принос в лидерството и успешно прилагане на стратегии по привличане и управление на таланти. Търговската верига зае трето място в "Проект за работодателска марка" (Employer branding project (in pandemic times) с кампанията „Време е за ново начало“.

Kaufland България е Топ Работодател за четвърта поредна година

Kaufland България е Топ Работодател за четвърта поредна година

Kaufland получава сертификацията след детайлен мониторинг на процесите в компанията през 2021 година, като анализът обхваща 20 области от управлението на човешките ресурси. Оценката се изготвя от международно жури от независими експерти след близо 6-месечен анализ на база въведените от работодателя концепции, процеси и инструменти в тази област.

Kaufland България с две отличия на Effie 2021

Kaufland България с две отличия на Effie 2021

Kaufland България получи две награди на престижния конкурс Effie България. Компанията бе отличена със сребърно отличие в категория "Промоции" (при липса на злато в тази категория) за рекламната кампания Zoolandia и бронз за кампанията K-Take It Veggie в категория "Стоки".

Kaufland България получи юбилеен плакет от УНСС по повод 100-годишнината на университета

Kaufland България получи юбилеен плакет от УНСС по повод 100-годишнината на университета

Kaufland България получи юбилеен плакет "100 години УНСС" от Университета за национално и световно стопанство (УНСС) в знак на благодарност за успешното сътрудничество и подкрепата, която компанията оказва на университета. Той бе връчен на  Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България, от проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС, по време на специална среща.

 

Kaufland България с шест златни награди на Career Show Awards 2021

Kaufland България с шест златни награди на Career Show Awards 2021

Kaufland България бе работодателят с най-много призове на Career Show Awards 2021 – общо шест. Те са в категориите "Стратегия за онбординг", "Стратегия за управление на таланти", "Стратегия за ангажиране на служители", "Стратегия за вътрешни комуникации", "Иновации в подбора на кадри" и "Зелени практики". Компанията получи признание и в категориите "Използване на технологии в HR", "Employer Branding стратегия", "Събитие за ангажиране на служителите" и "Стратегия за участие в събития" с бронзови отличия.

Oтличие за благотворителност от годишните награди на b2b Media Awards

Oтличие за благотворителност от годишните награди на b2b Media Awards

Kaufland България бе отличена на награди b2b Media Awards в ключова категория в областта на корпоративната социална отговорност на компанията – благотворителна инициатива. Наградата за благотворителност бе извоювана по повод първото издание на "ДАРИ – малкото за теб е безценно за други" - съвместна дарителска инициатива на Kaufland България и дарителската платформа DMS, управлявана от Български дарителски форум и Фондация "Бикоуз".

Две дами от лидерския екип Kaufland България получиха отличия на Годишните награди на Business Lady 2021

Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации и CSR" и Милена Караилиева, Директор "Човешки Ресурси", бяха удостоени с първо място, респективно в категориите "Устойчиво развитие" и "Успешно налагане на работодателска марка".

 

Приз за цялостна политика за корпоративна социална отговорност на наградите "Златно сърце 2021"

Приз за цялостна политика за корпоративна социална отговорност на наградите "Златно сърце 2021"

Kaufland България беше наградена със "Златно сърце" за цялостен принос като социално отговорна компания.  По повод своята 15-годишнина компанията получи специален приз за цялостната си политика за корпоративна социална отговорност по време на едноименните награди, организирани от сп. "Business Lady". На церемония снощи компанията беше отличена и с първо място в категория "Зелена планета" за своя проект в  подкрепа на пчелите и биоразнообразието.`

Kaufland България с четири отличия в конкурса "Най-зелените компании 2021" в България

Kaufland България с четири отличия в конкурса "Най-зелените компании в България"

Kaufland България спечели четири отличия в конкурса „Най-зелените компании в България“ на b2b Media и беше една от най-награждаваните компании по време на официалната церемония на конкурса. Категориите, в които търговската верига беше наградена, са: „Устойчиви политики в условията на пандемия“ – първо място за своята устойчива политика, „Зелена образователна инициатива“ - второто място за детската образователна книжка „Къде отива боклукът?“ на издателство „Ракета“, „Хранителна индустрия, сектор „Услуги“, търговия“ – с трето място за своята цялостна „зелена“ политика и „Зелено събитие в условията на пандемия“ за поредицата събития „Книги за смет“ – част от една най-мащабните екологични инициативи у нас.

Годишен знак за дарителство

Годишен знак за дарителство

Kaufland България беше отличена с Годишен знак за дарителство. С него бяха признати усилията на компанията за насърчаване и развитие на дарителството като част от фирмената култура и приноса на служителите, които през 2020 г. продължиха да даряват на организации, подпомагащи хора в нужда.

 

Удостоверение "Препоръчан работодател"

Удостоверение "Препоръчан работодател"

Kaufland България бе официално обявена за "Препоръчан работодател" в проучване на сдружение "Общност за човешки ресурси в България", Bulgarian HR Community и To the Top Agency. В пилотната година на инициативата за оценяване нагласите и мнението на служители на компаниите у нас, Kaufland България се отличава като препоръчана от самите й служители пред кандидати за работа в България и в чужбина.

Kaufland България с две отличия на годишните награди Employer Branding Awards 2021

Kaufland България получи две отличия в поредното издание на Employer Branding Awards на b2b Media. Компанията беше обявена за Employer Brand Leader на годината и спечели I-во място в категорията "Employer Branding Idea (in Pandemic Times)" за реализирането на кампаниите "АзПомагам" и "Разчитайте на нас".

Kaufland България е най-ефективният рекламодател за 2020 година

Kaufland България е най-ефективният рекламодател за 2020 година

Kaufland България спечели приза "Най-ефективен рекламодател" през 2020 година в престижния конкурс Effie България. Надпреварата отличава най-добрите комуникационни кампании и успешни практики в маркетинговата индустрия в България.

Kaufland България с три награди от Career Show Awards 2020

Компанията взе заслужено I-во място в категория "Стратегия за управление на кризи" за усилията, които полага за ограничаване на COVID-19. Другите две категории, в които лидерът в модерната търговия у нас получи приз, са "Employer branding стратегия" и "Работодател на публиката". Компанията беше отличена сред над 300 кандидатури на компании от разнообразни сектори, които взеха участие в конкурса.

Kaufland България спечели две отличия от престижния конкурс "Employer of Choice Awards"

Представяме ви едно нестандартно решение за реклама, което ангажира вниманието на чакащите на каса и директно насочва към съответния продукт, марка, магазин. , ����������� �� ���� ������������ ������� �� �������, ����� �������� ���������� �� �������� �� ���� � �������� ������� ��� ���������� �������, �����, �������.

Kaufland България получи две престижни отличия в дебютното издание на конкурса "Employer of Choice Awards". Компанията спечели приза в категория "CSR активност/Програма" със своя принос за опазване на околната среда, а Мила Вълкова, старши ръководител "Подбор и работодателска марка", получи индивидуална награда за Специални заслуги в развитие на работодателската марка.

Kaufland стана "Най-зелена компания 2020" в България

Kaufland стана "Най-зелена компания 2020" в България

Kaufland България беше обявена за "Най-зелена компания 2020" на тазгодишната церемония по награждаване в конкурса на b2b Media "Най-зелените компании в България". Отличието беше връчено за целенасочената политика и инвестиции на Kaufland за околната среда. Освен него, Kaufland България получи още шест награди в различните категории на надпреварата.

В последните три години компанията е направила над 16 млн. лв. инвестиции в енергийна ефективност и опазване на околната среда, работи активно за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, подпомага електромобилността и употребата на щадящи околната среда горива в транспорта и доставките, ангажира се в редица партньорски проекти и програми.

Kaufland България в Топ 10 на "100: Най-големите компании в България"

Kaufland България беше отличена за най-успешната компания в сектора за модерна търговия за 2019 год. и за 11-а поредна година се нарежда в Топ 10 на най-големите компании в страната, според престижната класация "K100: Най-големите компании в България“ на в. Капитал. Класация нарежда Kaufland на седмо място сред всички компании в страната с приход над 1,65 млрд. лв.

Kaufland България с 5 награди на b2b Media Annual Awards

Kaufland България с 5 награди на b2b Media Annual Awards

Kaufland България зае I място в категория "Инвеститор с визия" за 2019 година на ежегодните награди b2b Media Annual Awards. Отличието идва благодарение на мащабните инвестиции и стратегически концепции, които компанията реализира през 2019 г. и началото на 2020 г.

Изпълнителният директор на компанията - Иван Чернев получи престижното отличие "Бизнес лидер на годината".

Второ място в категория "Инвестиция за устойчиво развитие" Kaufland България получи за цялостната си дългосрочна стратегия за енергийна ефективност, насочена към опазване на околната среда.

За своята REset Plastic инсталация Kaufland България взе награда II място в категория "Иновация в PR сферата".

Второ място в категория "Благотворителна инициатива" компанията получи за доброволчеството, като част от политиката за устойчиво развитие и усилията, които служителите полагат в помощ на обществото.

Kaufland България с две отличия на Business Lady 2020

Kaufland България с две отличия на Business Lady 2020

Ръководителите на две ключови за Kaufland България звена получиха отличия на наградите Business Lady Awards, организирани от списание и клуб Business Lady. Петя Владимирова, директор на дирекция "Централни отдели", спечели наградата в категория "Успешен мениджмънт", а Милена Караилиева, HR директор на Kaufland България, получи наградата в категория "Човешки ресурси".

Отличие за „Иновация в продукт или услуга“ от Българска асоциация на рекламодателите 2019 г.

Българската асоциация на рекламодателите връчва злато за „Иновация“ на Kaufland България за кампанията "Свежите Супергерои". 

Номинация за Европейските бизнес награди за околна среда

Номинация за Европейските бизнес награди за околна среда

Kaufland България е номинирана в категория "Мениджмънт" на Европейските бизнес награди за околна среда. Номинацията нарежда Kaufland България сред компаниите от целия континент, отличаващи се с целенасочени политики в направленията устойчиво развитие, еко-иновации и опазване на околната среда.

Сертификат Top Employer 2020 г.

Kaufland България стана Топ Работодател 2020. За втора поредна година компанията е сертифицирани от престижния международен независим институт Top Employers Institute. Така търговската верига се нарежда сред водещите компании в Европа, които прилагат високи стандарти в управлението на човешкия капитал, условията на труд и развитието на своя екип.

Принос към кампанията "Топъл обяд" 2019 г.

БЧК връчва на Kaufland България благодарствен плакет за подкрепата на инициативата "Топъл обяд". ​Сътрудничеството между компанията и хуманитарната организация се реализира за 11-а поредна година. 

Приз „Най-голям корпоративен дарител“ 2019 г.

Kaufland България получава приза „Най-голям корпоративен дарител“ на Българския дарителски форум. Компанията е отличена в категория „Най-голям обем финансови дарения“ за 2018 година. За този период Kaufland България е дарила над 464 хиляди лева за проекти и инициативи в областта на околната среда, в подкрепа на талантливи деца, в помощ на уязвими групи и в подкрепа на развитието на български производители. 

Награда „Спасители на детството“ 2019 г.

Служители на Kaufland България получават наградата „Спасители на детството“ на Националната асоциация за приемна грижа за дългосрочна подкрепа на приемни семейства и за дарението от близо 20 хил. лева под формата на ваучери за храна.

Две награди в PR Приз 2021

Две награди в PR Приз 2021

В конкурса PR Приз "Комуникациите са ни в природата" Kaufland България получи награда в две от категориите "Комуникационен проект за продукт или услуга" и "Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding", съответно за "Брей! Това е българско" и за "Разчитайте на нас".   

Награди за „Нулев отпадък“ 2019 г.

​Kaufland България завоюва първото място на наградите за „Нулев отпадък", присъдени по време на Кариерен кошер 2019. Търговската верига получи приза в категория „Отговорна корпоративна кампания" за целенасочените си дългосрочни действия за опазване на околната среда.

Kaufland България спечели три награди на Career Show 2019

Kaufland България спечели три награди по време на кариерното изложение за квалифицирани кадри и топ таланти Career Show 2019. Търговската верига заслужи първа награда в категория "Най-добър работодател в сектора на бързооборотните стоки" и още две отличия в категориите "Най-социално отговорна компания" и "Най-добра програма за кариерно развитие".

Награда в конкурса "Най-зелените компании в България“ 2019 г.

Националният конкурс на b2b Media отличава Kaufland България с голямата награда в категорията „Хранителна индустрия, Сектор „Услуги“, търговия и селско стопанство“. Признанието е за отговорен бизнес и цялостна зелена политика.. Дългосрочната политика на Kaufland в посока намаляване на пластмасата за еднократна употреба, както и енергийната ефективност, която компанията постига във всяка сфера на своята дейност, бяха отличени с две втори места в съответните категории: „Зелена идея“ и „Зелена инвестиция“.

Да изчистим България заедно 2019 г.

Kaufland България получи отличие за приноса си към най-мащабната доброволческа инициатива „Да изчистим България заедно“, организирана от bTV Media Group.

PR Приз 2019 г.

Kaufland България получава специалната награда на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България на церемонията по награждаване на конкурса PR Приз. Отличието е за кампанията за качество „От фермата до теб“  и за цялостния принос на компанията за развитието на българските производители и предлагането на качествена продукция за крайния потребител.

Отличие "Инвеститор в човешкия капитал" 2019 г.

Отличие в рамките на престижните награди на Българския форум на бизнес лидерите. Категорията поощрява успеха на компании, които се стремят към устойчиво развитие чрез непрекъснат професионален растеж на своите служители и реализират практически стъпки за подобряване условията на труд. Признанието е за цялостната политика на Kauflnad България за обучение и развитие на настоящи и бъдещи кадри по програма за подготовка на млади кадри „Управители на бъдещето“. 

Отличие „Иновация в управлението на таланти“ в конкурса за Employer Branding 2019 г.

Kaufland България е отличена  за иновативната си програма за подготовка на млади кадри – „Управители на бъдещето“. Програмата демонстрира иновативност в подбора, управлението и развитието на таланти и е насочена към хора с малко или още никакъв професионален опит. Те минават през интензивна 12-месечна програма за развитие под ръководството на опитни ментори.

Сертификация по международния стандарт за управление на енергията 2019 г.

Системата за управление на енергията на Kaufland България преминава успешно сертификация по международния стандарт за управление на енергията ISO 50001:2011. Целта на стандарта е да определи процесите за подобряване на енергийната ефективност, намаляване на енергийните разходи, емисиите на парникови газове (GHG) и другите влияния върху околната среда. Стандартът ISO 50001 определя международната рамка за непрекъснато подобряване на  използването и потреблението на енергия.

Награда "Златно сърце" 2018 г.

Kaufland България получава награда "Златно сърце" за цялостна корпоративна социална отговорност и благотворителност в категория "Устойчиво развитие“. С убедеността, че само действията носят промяна веригата и служителите й се включват в редица инициативи в полза на хората и природата на България.

Награда "Зелена иновация" 2018 г.

Специална награда за иновативни решения за енергийна ефективност и за цялостната политика за опазване на околната среда.

Kaufland с награда в конкурса "Най-зелените компании в България" 2018 г.

Награда в категория "Хранителна индустрия, сектор "Услуги, търговия и селско стопанство" в конкурса на b2b Media за последователна политика на Kaufland за опазване на околната среда.

Kaufland получи грамота „Верен партньор на българските производители“ за 2018 г.

Kaufland България получава грамота „Верен партньор на българските производители“ на форума за подкрепа на българската икономика и производители "Да! На българските храни" за цялостната политика на компанията за насърчаване и подкрепа на местното производство. Компанията инвестира над 250 хил. лв. по програмата на Световната банка Global G.A.P. за сертифицирането на 11 български фермери. В резултат на това производителите имат възможност да оптимизират производствените си разходи и да подобрят качество на продукцията.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2017 г.

Изображение на наградата

Kaufland България за пореден път получи награда за последователните усилия, които полага като социално отговорна компания за опазване на околната среда - разделно събиране и рециклиране на отпадъци, прилагане на система за отопление на обектите с остатъчната топлина от хладилните витрини, инвестиции в инфраструктура и зелени площи. Комапнията зае второ място в категория Търговия и селско стопанство за 2017 г. в конкурса "Най-зелените компании в България".

Награда на Германо-Българската индустриално-търговска камара за 2016 г.

Kaufland България спечели Наградата на германската икономика в категория "Иновации" за 2016 г. Отличието на Германо-Българската индустриално-търговска камара е за системата за енергийно-ефективно отопление и охлаждане в хипермаркети Kaufland, използваща за отопление отпадната топлина от хладилната инсталация през зимата и излишната студенина за охлаждане през топлите месеци.

Kaufland България с приз "Добро сърце" за 2016 г.

плакет женски силует с ръце, образуващи сърце

Kaufland България получи почетна статуетка през 2016 г. за направено дарение на стойност около 60 000 лева за нов и модерен център за физикална медицина, рехабилитация и ерготерапия в Дома за медико-социални грижи за деца в Плевен. Националният омбудсман отличи с приз "Добро сърце" всички партньори и дарители, подкрепили Националната кампания "Великден за всеки" – "Дари празник за баба и дядо".

 

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2015 г.

грамота за най-зелена компания за 2015 г.

Kaufland България за пореден път получи награда, свързана с екологията и опазването на околната среда. Компанията се класира на трето място в категорията Голяма фирма за 2015 г. Наградата е за стриктно разделно събиране на отпадъците и ползваните иновативни, екологични технологии по отношение на отоплението и охлаждането в новите филиали.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2014 г.

грамота за най-зелена компания за 2014 г.

Kaufland България получи наградата "Най-зелена компания" в хранителна индустрия - сектор Услуги, търговия и селско стопанство за 2014 г. Отличието е за последователните усилия в разделното събиране на отпадъците и за новите хипермаркети, които се изграждат по специална технология, позволяваща при отопление и охлаждане да не се ползват фосилни горива.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2013 г.

грамота за най-зелена компания за 2013 г.

Kaufland България се класира на второ място в конкурса "Най-зелените компании в България" за цялостен принос по отношение на опазване на околната среда в България за 2013 г. Наградата е за разделното събиране на отпадъци; за повишената енергийна ефективност в хипермаркетите и инвестиции в инфраструктурата и зелените площи около тях; за отсъствие на продукти от застрашени животински и растителни видове в асортимента.

Kaufland България с плакет от Българския червен кръст за 2012 г.

Грамота с Българския червен кръст за 2012 г.

Kaufland България получи почетен плакет и диплом за дарителство за своя голям принос като партньор по програмата Топъл обяд на БЧК за 2012 г.  По време на коледната кампания 2011-2012 г. Kaufland направи дарение от 20 000 лв. в полза на програмата. Така приносът на Kaufland България към каузата достигна общо 111 160, 57 лв. 

Асортимент 

Признание за качество

 

"Брей!" получи отличие за "Най-добра собствена марка"

"Брей!" получи отличие за "Най-добра собствена марка"

Националната линия продукти "Брей!" на Kaufland България спечели отличието за "Най-добра собствена марка" по време на третото издание на Progressive Awards през 2021 г. Наградите отличават успешните компании и брандове, които задават тенденциите и допринасят за развитието на индустрията и пазара с бързооборотни стоки.

Отличия "Продукт на годината" за пет продукта "Брей!"

Отличия  "Продукт на годината" за пет продукта "Брей!"

Kaufland България спечели пет награди в международния конкурс за иновации в продукти и услуги "Продукт на годината". Търговската верига беше отличена в категориите "Точени кори", "Колбаси и деликатеси", "Кисели млека", "Бози" и "Лютеници" за продукти от собствената национална линия "Брей!". Категорични победители в съответните категории са краве киселото мляко "Брей!", точени кори и боза, емблематичния горнооряховски суджук и традиционният за страната ни продукт - лютеница класик едросмляна.

Търговска верига №1 и любим международен работодател в България

Търговска верига №1 и любим международен работодател в България

Kaufland е любимата търговска верига на българите и любимият международен работодател в България според резултатите в единствената класация с директен потребителски вот у нас - "Любимите марки 2021". Kaufland печели убедително и в категория "Собствени марки - храни и напитки" със своята национална линия продукти "Брей!", както и първо място в категория "Интериор и екстериор" със своята марка продукти за градината и балкона Countryside.

 

Kaufland България със седем награди и отличие за любима търговска верига на българите в класацията "Моите любими марки"

Kaufland България стана любима търговска верига на българите в класацията "Моите любими марки" и взе още шест награди

Kaufland беше избрана за любимата търговска верига на българите в единствената потребителска класация у нас "Моите любими марки". Компанията беше удостоена с отличия и в категориите "Любим работодател – международна компания", "Бебешки и детски продукти" - за марките Hip&Hopps и Kuniboo; "Собствени марки – храни и напитки" за K-Classic; "Вегетариански, веган и супер храни" за K-Bio. Kaufland България получи и специално отличие за "Бранд мениджър".

Kaufland България e Superbrand за 2019/2020 година

Kaufland България получава наградата Superbrands за България и специална грамота в категорията „Потребителски марки" за 2019/2020 година. Призът се дава на изявени брандове, които се открояват с качество, надеждност и различие.

Kaufland България получава пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ 2019 г.

Kaufland България получава пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ и се нарежда сред марките, събрали най-много гласове в поредното издание на надпреварата. В директен вот потребителите избирата компанията за свой „Любим работодател“, а собствената марка „K-Classic“ е безспорен победител сред отличените в раздела „Собствени марки – храни и напитки“.

Kaufland България е удостоена с още три награди: в категориите „Търговски вериги“, „Бебешки и детски продукти” и в „Собствени марки – нехранителни продукти“ за Kuniboo. Компанията получава и специална награда за „Бранд мениджър“.

Пазарно представяне 

В името на нашите доволни клиенти

 

Kaufland с отличие Best Buy за най-добро съотношение между цена и качество

Kaufland България е веригата с най-добро съотношение между цена и качество в България според потребителско проучване.

Сертификатът Best Buy за най-добро съотношение цена-качество е по данни на проучване на швейцарската организация ICERTIAS. Проучването е проведено през януари 2023 г. сред 1,200 респондента в България. То показва, че Kaufland България е избрана за марка номер 1 за най-добро съотношение между цена и качество.

Потребителите са посочили Kaufland България в отговор на въпроса „Коя верига магазини за търговия на дребно (супермаркет) според личния Ви опит предлага най-доброто съотношение цена-качество на българския пазар“.

Виж електронния сертификат

Kaufland с две отличия на наградите за корпоративна социална отговорност на Министерството на труда и социалната политика

Kaufland с две отличия на наградите за корпоративна социална отговорност на Министерството на труда и социалната политика

Kaufland България получи две награди в първите годишни награди за корпоративната социална отговорност на Министерството на труда и социалната политика. Работодателската политика на Kaufland България заслужи награда в категория "Човешки ресурси", където компанията се нареди на второ място. В категория "Околна среда" компанията зае трето място с действията си в подкрепа на биоразнообразието и опазването на пчелите.

Kaufland България получи две златни отличия на ФАРА 2021

Kaufland България получи две златни отличия на ФАРА 2021

Kaufland България получи две златни отличия, едно сребърно и още няколко номинации на рекламния фестивал, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (ФАРА). Kaufland стана първенец в подкатегориите "Copy craft" и "Бранд идентичност", а в подкатегория "Packaging design" спечели сребро. Наградите бяха връчени за творчески концепции на собствената линия български продукти "Брей!" на компанията.

Kaufland получи престижно отличие от ICAP Bulgaria за лидерство в сектора на модерната търговия

Kaufland получи престижно отличие от ICAP Bulgaria за лидерство в сектора на модерната търговия

Kaufland България получи петата си престижна награда за лидерство в сектора на модерната търговия, по време на тържествена церемония на деветото издание на наградите True Leaders 2021 г. Компанията бе отличена с приза за лидер в своя сектор, след като отговори едновременно на няколко измерими и обективни критерии, сред които и този за запазване и развитие на персонала.

"Компания на годината" в сектор "Търговски вериги" през 2021 г.

"Компания на годината" в сектор "Търговски вериги" през 2021 г.

Kaufland България получи първа награда в сектор "Търговски вериги" на церемонията по награждаване на победителите в конкурса "Компания на годината 2021". Веригата беше отличена с още три първи места в категориите "Налагане на собствени марки", "Човешки ресурси" и "Устойчива зелена политика".

Kaufland с отличие Best Buy 2021/2022 г. за най-добро съотношение между цена и качество

Потребителите у нас определят Kaufland България като компанията, която предлага най-добро съотношение между цена и качество на продукти и услуги в страната. Това става ясно след проведено проучване в България сред 1 200 респондента на възраст над 17 години. Допитването е осъществено онлайн през месец януари 2021 г. от независимата швейцарска организация ICERTIAS. В резултат на проучването Kaufland България е отличена с наградата Best Buy 2021/2022 г.

Наградата се присъжда на компании, продукти и услуги, които са избрани за номер 1 в съответното проучване и категория. Името на Kaufland България е посочено от респондентите в отговор на въпроса “Коя верига магазини за търговия на дребно (супермаркет) според личния Ви опит предлага най-доброто съотношение цена-качество на българския пазар”. Отличието се присъжда изцяло на база потребителската оценка.

ICAP Bulgaria отличи Kaufland като лидер в сектора за модерна търговия

ICAP Bulgaria отличи Kaufland като лидер в сектора за модерна търговия

Инициативата True Leaders отличава Kaufland България като водеща компания в своя сектор, отговаряща едновременно на няколко измерими и обективни критерии: годишна печалба, увеличение на персонала, кредитна оценка и лидерство в своя сектор. True Leaders се организирa за осма поредна година от ICAP Bulgaria, част от ICAP group of companies - най-голямата група за бизнес информационни услуги в Югоизточна Европа.

Kaufland България е най-големият работодател в сектора за модерна търговия

Kaufland България е най-големият работодател в сектора за модерна търговия в страната според класацията "Водещи работодатели в България", създадена и провеждана от ICAP Bulgaria. Със своя екип от над 6 000 души Kaufland заема престижното второ място в класацията, която представя 500-те компании с най-голям брой служители в страната.

Kaufland България получи сертификат Top Employeer 2021

Kaufland България получи сертификат Top Employeer 2021

Kaufland България бе сертифицирана като Топ Работодател за трета поредна година от престижния международен независим институт Top Employers Institute. Компанията получава сертификацията след детайлен мониторинг на процесите в компанията през 2020 година като значително е подобрила представянето си във всички 20 категории, които подлежат на оценка. Високата оценка в тазгодишната сертификация на Top Employers Institute, която Kaufland България получава, е резултат от цялостна стратегия за развитие и управление на човешкия капитал, която търговската верига прилага и непрекъснато се стреми да надгражда.

Kaufland България с първо място в категорията "Налагане на собствени марки" на конкурса "Компания на годината".

Kaufland България с първо място в категорията "Налагане на собствени марки" на конкурса "Компания на годината".

Месец след като Kaufland България представи "Брей!" на пазара, собствената национална линия продукти на компанията бе отличена с първо място в категорията "Налагане на собствени марки" на конкурса "Компания на годината". Наградите дават гласност на успешните управленски модели и ефективните практики на бизнеса в България. 

Kaufland България е Superbrand за 2019/2020 година

Kaufland България получи наградата Superbrands за България и беше удостоена със специална грамота в категорията "Потребителски марки" за 2019/2020 година. Компанията е номер 1 в сектора на модерната търговия с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. С екип от над 6 000 служители Kaufland ежедневно работи за удовлетвореността на клиентите, като им предлага огромно разнообразие от качествени и свежи продукти на изгодни цени, както и удобно и лесно пазаруване.

Kaufland с девет отличия на ФАРА 2019 г.

Журито на юбилейното 20-о издание на творческия рекламен фестивал ФАРА отличaва кампанията "Свежите Супергерои" с единственото злато в категория „Кампании", както и с престижната Grand Prix награда, която се връчва за трети път в 20-годишната история на конкурса.

Търговската верига получава още четири приза - две сребра в категориите „Print" и "Art Direction", бронз в категория „Бранд идентичност" за „Свежите Супергерои", както и още един бронз в категория „Copy Craft" за оригинално комуникационно оформление в хипермаркетите на веригата за по-добро потребителско изживяване. 

Рекламният фестивал отличава Kaufland България също и с два бронза в категориите „Innovation" и "Direct" за кампанията „Храна за размисъл"

В рамките на рекламния конкурс Kaufland България получава и третото място в категория „Рекламодател на годината“.

Kaufland България спечели пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ за 2019 г.

Kaufland България спечели пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ за 2019 г. и се нареди сред марките, събрали най-много гласове в поредното издание на надпреварата. В директен вот потребителите избраха компанията за свой „Любим работодател“, а собствената марка „K-Classic“ е безспорен победител сред отличените в раздела „Собствени марки – храни и напитки“.

Kaufland България беше удостоена с още три награди: в категориите „Търговски вериги“, както и в „Бебешки и детски продукти” и в „Собствени марки – нехранителни продукти“ за Kuniboo – продукти за нуждите на най-малките и техните родители. Компанията получи и специална награда за „Бранд мениджър“.
 
Отличията са доказателство, че компанията успешно работи за удовлетвореността на клиентите, като им предлага качествени продукти на конкурентни цени с високо качество на обслужването. В същото време вотът на потребителите потвърждава, че Kaufland България прилага високи стандарти в управлението и развитието на служителите.

My Love Marks е единствената потребителска класация, която тази година се проведе за 11-и път. По регламент гласуването се провежда в три етапа онлайн на адрес: mylovemarks.eu. Потребителите гласуват директно, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.

Гласуването се осъществява в три етапа. Първи етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове. Целта на втори етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл продължават в трети последен кръг на класацията. В последния трети етап потребителите определят марка №1 във всяка категория.

 

Kaufland е Топ Работодател в България за 2019 г.

Изображение на логото Top Employer

Лидерът в модерната търговия Kaufland България бе отличен за Топ Работодател в България, нареждайки се сред водещите компании в Европа, които прилагат високи стандарти в управлението на човешките ресурси, условията на труд и развитието на служителите. Сертификатът се връчва от водещата международна организация Top Employer Institute, която е сертифицирала над 1300 организации в над 115 държави по света, прилагайки единни глобални стандарти за сертифициране на работодатели с постижения в управлението на човешките ресурси.

Връчването на отличието се осъществява след детайлен мониторинг на процесите във всяка компания, извършван от независимо международно жури. Оценката се изготвя след 6-месечен анализ на база въведените от работодателя концепции, процеси и инструменти за управление на човешките ресурси.

Отличието Top Employer е присъдено на Kaufland България и на още пет европейски държави от семейството на компанията. В допълнение, Kaufland получава и титлата Top Employer Europe 2019 - признание за отдадеността на компанията за развитието на нейните служители.

Като работодател Kaufland се отличава с инвестициите на компанията в посока осигуряване на условия за по-здравословен начин на живот на служителите. От 2018 г. в компанията е въведена специална програма за това. Чрез нея компанията инвестира близо 1 млн. лв. в здравето на хората си годишно. Програмата цели да стимулира служителите да водят активен и балансиран начин на живот и да обръщат внимание на превенцията и профилактиката. Сред преимуществата на Kaufland като работодател са и многото възможности за обучение и развитие, които дава компанията чрез различни програми. През последните 12 месеца компанията е инвестирала почти 800 000 лв в обучения и всеки един служител е преминал поне 5 обучения, за да надгради квалификацията и уменията в работата си. Разработени са разнообразни кариерни програми, насочени към различните таргет групи: както експерти и ръководители, така и с малко или никакъв опит. Kaufland залага изключително много на привличането и обучението на нови служители в компанията, за да подсигури своя непрестанен растеж.

Kaufland в Капитал 100 2019 г.

За 10-а поредна година Kaufland е компанията е с най-добри резултати в ритейл сектора според класацията топ 100 на вестник “Капитал”.

Kaufland в класацията 100-те „Най-динамични малки и средни български компании“ 2018 г.

Кaufland Service е на 75-а позиция в класацията „Най-динамичните 100 български компании“ на сп. Капитал, Гепард, през 2018 година. В класацията на най-динамичните малки и средни компании в България, изготвяна от изданието, през настоящата година влизат рекорден брой дружества – 1700.

Kaufland България с две отличия за ефективни маркетингови комуникации за кампанииите "Топчовците" и "Господарите вкъщи"

Kaufland България е отличена с две бронзови награди в категориите  "Промоции" и "Корпоративни комуникации" за кампаниите "Топчовците" и "Господарите вкъщи" на престижния конкурс за ефективност в маркетинговите комуникации Effie.

Kaufland България в класацията 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа 2016 г.

В десетата юбилейна класация на най-големите компании, банки и застрахователи за 2016 г. Kaufland България заема 45-о място сред 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа. Тази класация се изготвя за поредна година от SeeNews, доставчик на бизнес информация и пазарни проучвания за Югоизточна Европа.

Kaufland България с награда True Leader за 2016 г.

Kaufland България беше обявена за "True Leader" в търговията на дребно с бързооборотни стоки за 2015 г. от ICAP Bulgaria. Факторите, които оформят финалния ранкинг, са увеличението на пресонала, високата кредитна оценка, както и лидерската позиция на отличения в съответния сектор. Kaufland България беше единственият представител от сектора за търговия на дребно с бързооборотни стоки.

 

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2015-2016 г.

Грамота Kaufland България от Superbrands за 2015-2016 г.

Kaufland България беше избрана за Superbrand на българския пазар за 2015-2016 г. Компанията беше отличена като лидер в своята категория в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands.

Kaufland България - на първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г.

Kaufland България зае първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г. Отличието е в категория "Търговски вериги", като за компанията са гласували над 4000 души от общо 11000 потребители, дали гласа си в шестото издание на инициативата.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2015 г.

Kaufland България за поредна година беше отличена като ритейлър номер 1 в България. За 2015 г. веригата е на:

  • 1-во място по оборот сред всички търговски вериги;
  • 8-мо място по оборот сред всички фирми в България;
  • 3-то място в класацията на най-големите работодатели в страната;
  • 13-о място по активи.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2013 г.

Kaufland България за втора поредна година зае 1-во място в класацията "Капитал 100" за 2013 г. Компанията получи наградата на в. Капитал като признание, че е най-голямата търговска верига на българския пазар.

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2012-2013 г.

Kaufland България получи награда Superbrands за 2012-2013 г. Отличието е за лидерската позиция на компанията на българския пазар в сферата на търговията.

Kaufland България със Златна Мартеница за 2013 г.

Kaufland България получи грамота “Златна мартеница” през 2013 г. за принос в предоставянето и промотирането на български стоки на родния пазар. Компанията беше сред първите, които подадоха ръка на българското земеделие, за да може произведеното в България да се предлага в големите вериги. Българският символ, изработен от сребърни и златни нишки в монетния двор на БНБ, се връчва от Съюз “Произведено в България” на фирми и личности за заслугите им в утвърждаването на родните стоки. 

Kaufland България - на 80-о място в Централна и Източна Европа за 2013 г.

Kaufland България се класира на 80-о място по оборот в региона на Централна и Източна Европа за 2013 г. в шестото издание на класацията на специализираната в Югоизточна Европа медиа за бизнес и финансова информация SeeNews. В годишната класация влизат 100-те най-големи компании в региона. 

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2012 г.

Kaufland беше обявена за компания номер 1 по приходи сред търговските вериги в България според класацията „Капитал 100“ за 2011 г. след като изправари своите конкуренти. За шеста поредна година в. Капитал подреди най-големите компании по приходи в България и качи Kaufland България на своеобразния си кораб на икономиката.

Kaufland България с награда True Leader за 2012 г.

Kaufland България получи отличие от "True Leader" за 2012 г. като компания, покриваща едновременно няколко измерими и обективни критерии. Компанията е:

  • сред 300-те най-печеливши компании за 2012 г.;
  • увеличила броя на персонала си спрямо 2011 г.;
  • с висока кредитна оценка (ICAP Credit Score от B2 до A1);
  • лидер в своя сектор.

Kaufland България в Топ 10 на европейските ритейлъри за 2012 г.

Kaufland България влезе в класацията Топ 10 на европейските ритейлъри и е единственият български представител в челната десятка, според последното изследване на Nielsen Shopper Insight. 

Retail in Detail "Битката за купувача" за 2012 г.

Kaufland България зае второ място в категорията финансови дарения със сумата от 20 000 лв. и получи грамота за доброволен труд за 2012 г. Класацията награждава компаниите за финансовите и нефинансовите им дарения, както и за положения доброволен труд от страна на служителите им. Тя е разработена въз основа на методологията на европейския конкурс "Най-голям корпоративен дарител".