Отличия

Нашите постижения 

Признанието за нашата работа е много ценно за нас. То ни дава реална представа за приноса, който имаме в обществото. Разбираме как той се оценява и дали посоката, в която сме поели, е правилната. Затова всяко отличие е важно за нас. 

Нашите награди са нашата гордост!

Социална отговорност 

С грижа за околната среда и принос в обществото

 

Kaufland България в Топ 10 на "100: Най-големите компании в България"

Kaufland България беше отличена за най-успешната компания в сектора за модерна търговия за 2019 год. и за 11-а поредна година се нарежда в Топ 10 на най-големите компании в страната, според престижната класация "K100: Най-големите компании в България“ на в. Капитал. Класация нарежда Kaufland на седмо място сред всички компании в страната с приход над 1,65 млрд. лв.

Kaufland България с 5 награди на b2b Media Annual Awards

Kaufland България с 5 награди на b2b Media Annual Awards

Kaufland България зае I място в категория "Инвеститор с визия" за 2019 година на ежегодните награди b2b Media Annual Awards. Отличието идва благодарение на мащабните инвестиции и стратегически концепции, които компанията реализира през 2019 г. и началото на 2020 г.

Изпълнителният директор на компанията - Иван Чернев получи престижното отличие "Бизнес лидер на годината".

Второ място в категория "Инвестиция за устойчиво развитие" Kaufland България получи за цялостната си дългосрочна стратегия за енергийна ефективност, насочена към опазване на околната среда.

За своята REset Plastic инсталация Kaufland България взе награда II място в категория "Иновация в PR сферата".

Второ място в категория "Благотворителна инициатива" компанията получи за доброволчеството, като част от политиката за устойчиво развитие и усилията, които служителите полагат в помощ на обществото.

Kaufland България с две отличия на Business Lady 2020

Kaufland България с две отличия на Business Lady 2020

Ръководителите на две ключови за Kaufland България звена получиха отличия на наградите Business Lady Awards, организирани от списание и клуб Business Lady. Петя Владимирова, директор на дирекция "Централни отдели", спечели наградата в категория "Успешен мениджмънт", а Милена Караилиева, HR директор на Kaufland България, получи наградата в категория "Човешки ресурси".

Номинация за Европейските бизнес награди за околна среда

Номинация за Европейските бизнес награди за околна среда

Kaufland България е номинирана в категория "Мениджмънт" на Европейските бизнес награди за околна среда. Номинацията нарежда Kaufland България сред компаниите от целия континент, отличаващи се с целенасочени политики в направленията устойчиво развитие, еко-иновации и опазване на околната среда.

Сертификат Top Employer 2020 г.

Kaufland България стана Топ Работодател 2020. За втора поредна година компанията е сертифицирани от престижния международен независим институт Top Employers Institute. Така търговската верига се нарежда сред водещите компании в Европа, които прилагат високи стандарти в управлението на човешкия капитал, условията на труд и развитието на своя екип.

Принос към кампанията "Топъл обяд" 2019 г.

БЧК връчва на Kaufland България благодарствен плакет за подкрепата на инициативата "Топъл обяд". ​Сътрудничеството между компанията и хуманитарната организация се реализира за 11-а поредна година. 

Приз „Най-голям корпоративен дарител“ 2019 г.

Kaufland България получава приза „Най-голям корпоративен дарител“ на Българския дарителски форум. Компанията е отличена в категория „Най-голям обем финансови дарения“ за 2018 година. За този период Kaufland България е дарила над 464 хиляди лева за проекти и инициативи в областта на околната среда, в подкрепа на талантливи деца, в помощ на уязвими групи и в подкрепа на развитието на български производители. 

Награда „Спасители на детството“ 2019 г.

Служители на Kaufland България получават наградата „Спасители на детството“ на Националната асоциация за приемна грижа за дългосрочна подкрепа на приемни семейства и за дарението от близо 20 хил. лева под формата на ваучери за храна.

Отличие за „Иновация в продукт или услуга“ от Българска асоциация на рекламодателите 2019 г.

Българската асоциация на рекламодателите връчва злато за „Иновация“ на Kaufland България за кампанията "Свежите Супергерои". 

Награди за „Нулев отпадък“ 2019 г.

​Kaufland България завоюва първото място на наградите за „Нулев отпадък", присъдени по време на Кариерен кошер 2019. Търговската верига получи приза в категория „Отговорна корпоративна кампания" за целенасочените си дългосрочни действия за опазване на околната среда.

Kaufland България спечели три награди на Career Show 2019

Kaufland България спечели три награди по време на кариерното изложение за квалифицирани кадри и топ таланти Career Show 2019. Търговската верига заслужи първа награда в категория "Най-добър работодател в сектора на бързооборотните стоки" и още две отличия в категориите "Най-социално отговорна компания" и "Най-добра програма за кариерно развитие".

Награда в конкурса "Най-зелените компании в България“ 2019 г.

Националният конкурс на b2b Media отличава Kaufland България с голямата награда в категорията „Хранителна индустрия, Сектор „Услуги“, търговия и селско стопанство“. Признанието е за отговорен бизнес и цялостна зелена политика.. Дългосрочната политика на Kaufland в посока намаляване на пластмасата за еднократна употреба, както и енергийната ефективност, която компанията постига във всяка сфера на своята дейност, бяха отличени с две втори места в съответните категории: „Зелена идея“ и „Зелена инвестиция“.

Да изчистим България заедно 2019 г.

Kaufland България получи отличие за приноса си към най-мащабната доброволческа инициатива „Да изчистим България заедно“, организирана от bTV Media Group.

PR Приз 2019 г.

Kaufland България получава специалната награда на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България на церемонията по награждаване на конкурса PR Приз. Отличието е за кампанията за качество „От фермата до теб“  и за цялостния принос на компанията за развитието на българските производители и предлагането на качествена продукция за крайния потребител.

Отличие "Инвеститор в човешкия капитал" 2019 г.

Отличие в рамките на престижните награди на Българския форум на бизнес лидерите. Категорията поощрява успеха на компании, които се стремят към устойчиво развитие чрез непрекъснат професионален растеж на своите служители и реализират практически стъпки за подобряване условията на труд. Признанието е за цялостната политика на Kauflnad България за обучение и развитие на настоящи и бъдещи кадри по програма за подготовка на млади кадри „Управители на бъдещето“. 

Отличие „Иновация в управлението на таланти“ в конкурса за Employer Branding 2019 г.

Kaufland България е отличена  за иновативната си програма за подготовка на млади кадри – „Управители на бъдещето“. Програмата демонстрира иновативност в подбора, управлението и развитието на таланти и е насочена към хора с малко или още никакъв професионален опит. Те минават през интензивна 12-месечна програма за развитие под ръководството на опитни ментори.

Сертификация по международния стандарт за управление на енергията 2019 г.

Системата за управление на енергията на Kaufland България преминава успешно сертификация по международния стандарт за управление на енергията ISO 50001:2011. Целта на стандарта е да определи процесите за подобряване на енергийната ефективност, намаляване на енергийните разходи, емисиите на парникови газове (GHG) и другите влияния върху околната среда. Стандартът ISO 50001 определя международната рамка за непрекъснато подобряване на  използването и потреблението на енергия.

Награда "Златно сърце" 2018 г.

Kaufland България получава награда "Златно сърце" за цялостна корпоративна социална отговорност и благотворителност в категория "Устойчиво развитие“. С убедеността, че само действията носят промяна веригата и служителите й се включват в редица инициативи в полза на хората и природата на България.

Награда "Зелена иновация" 2018 г.

Специална награда за иновативни решения за енергийна ефективност и за цялостната политика за опазване на околната среда.

Kaufland с награда в конкурса "Най-зелените компании в България" 2018 г.

Награда в категория "Хранителна индустрия, сектор "Услуги, търговия и селско стопанство" в конкурса на b2b Media за последователна политика на Kaufland за опазване на околната среда.

Kaufland получи грамота „Верен партньор на българските производители“ за 2018 г.

Kaufland България получава грамота „Верен партньор на българските производители“ на форума за подкрепа на българската икономика и производители "Да! На българските храни" за цялостната политика на компанията за насърчаване и подкрепа на местното производство. Компанията инвестира над 250 хил. лв. по програмата на Световната банка Global G.A.P. за сертифицирането на 11 български фермери. В резултат на това производителите имат възможност да оптимизират производствените си разходи и да подобрят качество на продукцията.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2017 г.

Изображение на наградата

Kaufland България за пореден път получи награда за последователните усилия, които полага като социално отговорна компания за опазване на околната среда - разделно събиране и рециклиране на отпадъци, прилагане на система за отопление на обектите с остатъчната топлина от хладилните витрини, инвестиции в инфраструктура и зелени площи. Комапнията зае второ място в категория Търговия и селско стопанство за 2017 г. в конкурса "Най-зелените компании в България".

Награда на Германо-Българската индустриално-търговска камара за 2016 г.

Kaufland България спечели Наградата на германската икономика в категория "Иновации" за 2016 г. Отличието на Германо-Българската индустриално-търговска камара е за системата за енергийно-ефективно отопление и охлаждане в хипермаркети Kaufland, използваща за отопление отпадната топлина от хладилната инсталация през зимата и излишната студенина за охлаждане през топлите месеци.

Kaufland България с приз "Добро сърце" за 2016 г.

плакет женски силует с ръце, образуващи сърце

Kaufland България получи почетна статуетка през 2016 г. за направено дарение на стойност около 60 000 лева за нов и модерен център за физикална медицина, рехабилитация и ерготерапия в Дома за медико-социални грижи за деца в Плевен. Националният омбудсман отличи с приз "Добро сърце" всички партньори и дарители, подкрепили Националната кампания "Великден за всеки" – "Дари празник за баба и дядо".

 

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2015 г.

грамота за най-зелена компания за 2015 г.

Kaufland България за пореден път получи награда, свързана с екологията и опазването на околната среда. Компанията се класира на трето място в категорията Голяма фирма за 2015 г. Наградата е за стриктно разделно събиране на отпадъците и ползваните иновативни, екологични технологии по отношение на отоплението и охлаждането в новите филиали.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2014 г.

грамота за най-зелена компания за 2014 г.

Kaufland България получи наградата "Най-зелена компания" в хранителна индустрия - сектор Услуги, търговия и селско стопанство за 2014 г. Отличието е за последователните усилия в разделното събиране на отпадъците и за новите хипермаркети, които се изграждат по специална технология, позволяваща при отопление и охлаждане да не се ползват фосилни горива.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2013 г.

грамота за най-зелена компания за 2013 г.

Kaufland България се класира на второ място в конкурса "Най-зелените компании в България" за цялостен принос по отношение на опазване на околната среда в България за 2013 г. Наградата е за разделното събиране на отпадъци; за повишената енергийна ефективност в хипермаркетите и инвестиции в инфраструктурата и зелените площи около тях; за отсъствие на продукти от застрашени животински и растителни видове в асортимента.

Kaufland България с плакет от Българския червен кръст за 2012 г.

Грамота с Българския червен кръст за 2012 г.

Kaufland България получи почетен плакет и диплом за дарителство за своя голям принос като партньор по програмата Топъл обяд на БЧК за 2012 г.  По време на коледната кампания 2011-2012 г. Kaufland направи дарение от 20 000 лв. в полза на програмата. Така приносът на Kaufland България към каузата достигна общо 111 160, 57 лв. 

Асортимент 

Признание за качество

 

Kaufland България стана любима търговска верига на българите в класацията "Моите любими марки" и взе още шест награди

Kaufland България стана любима търговска верига на българите в класацията "Моите любими марки" и взе още шест награди

Kaufland България беше избрана за любимата търговска верига на българите в единствената потребителска класация у нас "Моите любими марки". Компанията беше удостоена с отличия и в категориите "Любим работодател – международна компания", "Бебешки и детски продукти" - за марките Hip&Hopps и Kuniboo; "Собствени марки – храни и напитки" за K-Classic; "Вегетариански, веган и супер храни" за K-Bio. Kaufland България получи и специално отличие за "Бранд мениджър".

Kaufland България e Superbrand за 2019/2020 година

Kaufland България получава наградата Superbrands за България и специална грамота в категорията „Потребителски марки" за 2019/2020 година. Призът се дава на изявени брандове, които се открояват с качество, надеждност и различие.

Kaufland България получава пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ 2019 г.

Kaufland България получава пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ и се нарежда сред марките, събрали най-много гласове в поредното издание на надпреварата. В директен вот потребителите избирата компанията за свой „Любим работодател“, а собствената марка „K-Classic“ е безспорен победител сред отличените в раздела „Собствени марки – храни и напитки“.

Kaufland България е удостоена с още три награди: в категориите „Търговски вериги“, „Бебешки и детски продукти” и в „Собствени марки – нехранителни продукти“ за Kuniboo. Компанията получава и специална награда за „Бранд мениджър“.

Златно отличие “Customers’ Friend” за отлично отношение към клиентите

Изображение на отличието за отношение към клиентите

Медалът „Customers’ Friend“ отличава само компании, които имат отлично отношение към своите клиенти и партньори. Това е международно отличие, присъждано от ICERTIAS – International Association GmbH – организация със седалище в Цюрих, Швейцария. Отличието се базира на анализ и проучване в съответствие с препоръките на Международната търговска камара и ESOMAR – международна асоциация, обединяваща водещи организации и професионалисти в сферата на пазарните проучвания и запитвания.

СТРОГ ПРОЦЕС ЗА ИЗБОР
За да се присъди медал по програмата “Customers’ Friend” на ICERTIAS компаниите трябва да предлагат на своите клиенти първокласно обслужване. Лауреатите подлежат на стриктен процес по селекция, който включва многобройни проверки.

ПРОУЧВАНЕ, АНАЛИЗ И ПРОВЕРКА
ICERTIAS проверява всеки потенциален кандидат, като се фокусира върху отношението на компанията към нейните клиенти. Проверките включват вторични проучвания върху фактори като качеството на отношението към служители, клиенти, финансови показатели, както и репутацията на компанията. По време на селекционния процес номинираните компании биват анализирани и оценени на база четири основни теми: 1. Репутация; 2. Комуникация; 3. Клиентско преживяване; 4. Доверие.

Сертификатът се присъжда на база точки, събрани по време на целия оценяващ процес. Максималният брой точки е 5.0, а сертификатът квалифицира отношението на Kaufland България към своите клиенти като отлично с постигнатите 4,65 точки.

Повече за програмата Customer’s Friend вижте тук.

Повече за ICERTIAS вижте тук.

Сертификатa, присъден на Kаufland България, можете да видите тук.

Пазарно представяне 

В името на нашите доволни клиенти

 

Kaufland България с първо място в категорията "Налагане на собствени марки" на конкурса "Компания на годината".

Kaufland България с първо място в категорията "Налагане на собствени марки" на конкурса "Компания на годината".

Месец след като Kaufland България представи "Брей!" на пазара, собствената национална линия продукти на компанията бе отличена с първо място в категорията "Налагане на собствени марки" на конкурса "Компания на годината". Наградите дават гласност на успешните управленски модели и ефективните практики на бизнеса в България. 

Kaufland България с медал за най-високо качество на продукти за домашни любимци 2020/2021

Изображение на медала за качество Qudal

Kaufland България получи златно отличие за най-високо качество на продукти за домашни любимци – храна, нехранителни продукти и аксесоари. Медалът се присъжда на база проучване сред 1200 онлайн респонденти. Според вота на клиентите Kaufland България дава пример за най-високо качество на продуктите за домашни любимци. Проучването е изготвено от ICERTIAS – International Certification Association GmbH – организация със седалище в Цюрих.

Медалът QUDAL®, присъден на Kaufland България е с пет звезди.

Повече за QUDAL вижте тук.

Повече за ICERTIAS вижте тук.

Сертификатa, присъден на Kаufland България, можете да видите тук.

Kaufland България е Superbrand за 2019/2020 година

Kaufland България получи наградата Superbrands за България и беше удостоена със специална грамота в категорията "Потребителски марки" за 2019/2020 година. Компанията е номер 1 в сектора на модерната търговия с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. С екип от над 6 000 служители Kaufland ежедневно работи за удовлетвореността на клиентите, като им предлага огромно разнообразие от качествени и свежи продукти на изгодни цени, както и удобно и лесно пазаруване.

Kaufland с девет отличия на ФАРА 2019 г.

Журито на юбилейното 20-о издание на творческия рекламен фестивал ФАРА отличaва кампанията "Свежите Супергерои" с единственото злато в категория „Кампании", както и с престижната Grand Prix награда, която се връчва за трети път в 20-годишната история на конкурса.

Търговската верига получава още четири приза - две сребра в категориите „Print" и "Art Direction", бронз в категория „Бранд идентичност" за „Свежите Супергерои", както и още един бронз в категория „Copy Craft" за оригинално комуникационно оформление в хипермаркетите на веригата за по-добро потребителско изживяване. 

Рекламният фестивал отличава Kaufland България също и с два бронза в категориите „Innovation" и "Direct" за кампанията „Храна за размисъл"

В рамките на рекламния конкурс Kaufland България получава и третото място в категория „Рекламодател на годината“.

Kaufland България спечели пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ за 2019 г.

Kaufland България спечели пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ за 2019 г. и се нареди сред марките, събрали най-много гласове в поредното издание на надпреварата. В директен вот потребителите избраха компанията за свой „Любим работодател“, а собствената марка „K-Classic“ е безспорен победител сред отличените в раздела „Собствени марки – храни и напитки“.

Kaufland България беше удостоена с още три награди: в категориите „Търговски вериги“, както и в „Бебешки и детски продукти” и в „Собствени марки – нехранителни продукти“ за Kuniboo – продукти за нуждите на най-малките и техните родители. Компанията получи и специална награда за „Бранд мениджър“.
 
Отличията са доказателство, че компанията успешно работи за удовлетвореността на клиентите, като им предлага качествени продукти на конкурентни цени с високо качество на обслужването. В същото време вотът на потребителите потвърждава, че Kaufland България прилага високи стандарти в управлението и развитието на служителите.

My Love Marks е единствената потребителска класация, която тази година се проведе за 11-и път. По регламент гласуването се провежда в три етапа онлайн на адрес: mylovemarks.eu. Потребителите гласуват директно, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.

Гласуването се осъществява в три етапа. Първи етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове. Целта на втори етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл продължават в трети последен кръг на класацията. В последния трети етап потребителите определят марка №1 във всяка категория.

 

Kaufland България с медал за най-високо качество на продуктите под собствена марка

Изображение на печата за качество Qudal

Kaufland България получи и златно отличие за най-високо качество на продукти под собствена марка. Медалът се присъжда на база проучване сред 1200 онлайн респонденти. Според вота на клиентите Kaufland България дава пример за най-високо качество на продуктите със собствена марка. Проучването е изготвено от ICERTIAS – International Certification Association GmbH – организация със седалище в Цюрих, Швейцария.

Медалът QUDAL®, присъден на Kaufland България е с пет звезди.

Повече за QUDAL вижте тук.

Повече за ICERTIAS вижте тук.

Сертификатa, присъден на Kаufland България, можете да видите тук.

Повече за собствените марки на Kaufland България, можете да намерите тук.

Kaufland е Топ Работодател в България за 2019 г.

Изображение на логото Top Employer

Лидерът в модерната търговия Kaufland България бе отличен за Топ Работодател в България, нареждайки се сред водещите компании в Европа, които прилагат високи стандарти в управлението на човешките ресурси, условията на труд и развитието на служителите. Сертификатът се връчва от водещата международна организация Top Employer Institute, която е сертифицирала над 1300 организации в над 115 държави по света, прилагайки единни глобални стандарти за сертифициране на работодатели с постижения в управлението на човешките ресурси.

Връчването на отличието се осъществява след детайлен мониторинг на процесите във всяка компания, извършван от независимо международно жури. Оценката се изготвя след 6-месечен анализ на база въведените от работодателя концепции, процеси и инструменти за управление на човешките ресурси.

Отличието Top Employer е присъдено на Kaufland България и на още пет европейски държави от семейството на компанията. В допълнение, Kaufland получава и титлата Top Employer Europe 2019 - признание за отдадеността на компанията за развитието на нейните служители.

Като работодател Kaufland се отличава с инвестициите на компанията в посока осигуряване на условия за по-здравословен начин на живот на служителите. От 2018 г. в компанията е въведена специална програма за това. Чрез нея компанията инвестира близо 1 млн. лв. в здравето на хората си годишно. Програмата цели да стимулира служителите да водят активен и балансиран начин на живот и да обръщат внимание на превенцията и профилактиката. Сред преимуществата на Kaufland като работодател са и многото възможности за обучение и развитие, които дава компанията чрез различни програми. През последните 12 месеца компанията е инвестирала почти 800 000 лв в обучения и всеки един служител е преминал поне 5 обучения, за да надгради квалификацията и уменията в работата си. Разработени са разнообразни кариерни програми, насочени към различните таргет групи: както експерти и ръководители, така и с малко или никакъв опит. Kaufland залага изключително много на привличането и обучението на нови служители в компанията, за да подсигури своя непрестанен растеж.

Kaufland в Капитал 100 2019 г.

За 10-а поредна година Kaufland е компанията е с най-добри резултати в ритейл сектора според класацията топ 100 на вестник “Капитал”.

Kaufland в класацията 100-те „Най-динамични малки и средни български компании“ 2018 г.

Кaufland Service е на 75-а позиция в класацията „Най-динамичните 100 български компании“ на сп. Капитал, Гепард, през 2018 година. В класацията на най-динамичните малки и средни компании в България, изготвяна от изданието, през настоящата година влизат рекорден брой дружества – 1700.

Kaufland България с две отличия за ефективни маркетингови комуникации за кампанииите "Топчовците" и "Господарите вкъщи"

Kaufland България е отличена с две бронзови награди в категориите  "Промоции" и "Корпоративни комуникации" за кампаниите "Топчовците" и "Господарите вкъщи" на престижния конкурс за ефективност в маркетинговите комуникации Effie.

Kaufland България в класацията 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа 2016 г.

В десетата юбилейна класация на най-големите компании, банки и застрахователи за 2016 г. Kaufland България заема 45-о място сред 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа. Тази класация се изготвя за поредна година от SeeNews, доставчик на бизнес информация и пазарни проучвания за Югоизточна Европа.

Kaufland България с награда True Leader за 2016 г.

Kaufland България беше обявена за "True Leader" в търговията на дребно с бързооборотни стоки за 2015 г. от ICAP Bulgaria. Факторите, които оформят финалния ранкинг, са увеличението на пресонала, високата кредитна оценка, както и лидерската позиция на отличения в съответния сектор. Kaufland България беше единственият представител от сектора за търговия на дребно с бързооборотни стоки.

 

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2015-2016 г.

Грамота Kaufland България от Superbrands за 2015-2016 г.

Kaufland България беше избрана за Superbrand на българския пазар за 2015-2016 г. Компанията беше отличена като лидер в своята категория в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands.

Kaufland България - на първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г.

Kaufland България зае първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г. Отличието е в категория "Търговски вериги", като за компанията са гласували над 4000 души от общо 11000 потребители, дали гласа си в шестото издание на инициативата.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2015 г.

Kaufland България за поредна година беше отличена като ритейлър номер 1 в България. За 2015 г. веригата е на:

  • 1-во място по оборот сред всички търговски вериги;
  • 8-мо място по оборот сред всички фирми в България;
  • 3-то място в класацията на най-големите работодатели в страната;
  • 13-о място по активи.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2013 г.

Kaufland България за втора поредна година зае 1-во място в класацията "Капитал 100" за 2013 г. Компанията получи наградата на в. Капитал като признание, че е най-голямата търговска верига на българския пазар.

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2012-2013 г.

Kaufland България получи награда Superbrands за 2012-2013 г. Отличието е за лидерската позиция на компанията на българския пазар в сферата на търговията.

Kaufland България със Златна Мартеница за 2013 г.

Kaufland България получи грамота “Златна мартеница” през 2013 г. за принос в предоставянето и промотирането на български стоки на родния пазар. Компанията беше сред първите, които подадоха ръка на българското земеделие, за да може произведеното в България да се предлага в големите вериги. Българският символ, изработен от сребърни и златни нишки в монетния двор на БНБ, се връчва от Съюз “Произведено в България” на фирми и личности за заслугите им в утвърждаването на родните стоки. 

Kaufland България - на 80-о място в Централна и Източна Европа за 2013 г.

Kaufland България се класира на 80-о място по оборот в региона на Централна и Източна Европа за 2013 г. в шестото издание на класацията на специализираната в Югоизточна Европа медиа за бизнес и финансова информация SeeNews. В годишната класация влизат 100-те най-големи компании в региона. 

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2012 г.

Kaufland беше обявена за компания номер 1 по приходи сред търговските вериги в България според класацията „Капитал 100“ за 2011 г. след като изправари своите конкуренти. За шеста поредна година в. Капитал подреди най-големите компании по приходи в България и качи Kaufland България на своеобразния си кораб на икономиката.

Kaufland България с награда True Leader за 2012 г.

Kaufland България получи отличие от "True Leader" за 2012 г. като компания, покриваща едновременно няколко измерими и обективни критерии. Компанията е:

  • сред 300-те най-печеливши компании за 2012 г.;
  • увеличила броя на персонала си спрямо 2011 г.;
  • с висока кредитна оценка (ICAP Credit Score от B2 до A1);
  • лидер в своя сектор.

Kaufland България в Топ 10 на европейските ритейлъри за 2012 г.

Kaufland България влезе в класацията Топ 10 на европейските ритейлъри и е единственият български представител в челната десятка, според последното изследване на Nielsen Shopper Insight. 

Retail in Detail "Битката за купувача" за 2012 г.

Kaufland България зае второ място в категорията финансови дарения със сумата от 20 000 лв. и получи грамота за доброволен труд за 2012 г. Класацията награждава компаниите за финансовите и нефинансовите им дарения, както и за положения доброволен труд от страна на служителите им. Тя е разработена въз основа на методологията на европейския конкурс "Най-голям корпоративен дарител". 

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19