Отличия

Нашите постижения 

Признанието за нашата работа е много ценно за нас. То ни дава реална представа за приноса, който имаме в обществото. Разбираме как той се оценява и дали посоката, в която сме поели, е правилната. Затова всяко отличие е важно за нас. 

Нашите награди са нашата гордост!

Социална отговорност 

С грижа за околната среда и принос в обществото

 

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2017 г.

Изображение на наградата

Kaufland България за пореден път получи награда за последователните усилия, които полага като социално отговорна компания за опазване на околната среда - разделно събиране и рециклиране на отпадъци, прилагане на система за отопление на обектите с остатъчната топлина от хладилните витрини, инвестиции в инфраструктура и зелени площи. Комапнията зае второ място в категория Търговия и селско стопанство за 2017 г. в конкурса "Най-зелените компании в България".

Награда на Германо-Българската индустриално-търговска камара за 2016 г.

Kaufland България спечели Наградата на германската икономика в категория "Иновации" за 2016 г. Отличието на Германо-Българската индустриално-търговска камара е за системата за енергийно-ефективно отопление и охлаждане в хипермаркети Kaufland, използваща за отопление отпадната топлина от хладилната инсталация през зимата и излишната студенина за охлаждане през топлите месеци.

Kaufland България с приз "Добро сърце" за 2016 г.

плакет женски силует с ръце, образуващи сърце

Kaufland България получи почетна статуетка през 2016 г. за направено дарение на стойност около 60 000 лева за нов и модерен център за физикална медицина, рехабилитация и ерготерапия в Дома за медико-социални грижи за деца в Плевен. Националният омбудсман отличи с приз "Добро сърце" всички партньори и дарители, подкрепили Националната кампания "Великден за всеки" – "Дари празник за баба и дядо".

 

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2015 г.

грамота за най-зелена компания за 2015 г.

Kaufland България за пореден път получи награда, свързана с екологията и опазването на околната среда. Компанията се класира на трето място в категорията Голяма фирма за 2015 г. Наградата е за стриктно разделно събиране на отпадъците и ползваните иновативни, екологични технологии по отношение на отоплението и охлаждането в новите филиали.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2014 г.

грамота за най-зелена компания за 2014 г.

Kaufland България получи наградата "Най-зелена компания" в хранителна индустрия - сектор Услуги, търговия и селско стопанство за 2014 г. Отличието е за последователните усилия в разделното събиране на отпадъците и за новите хипермаркети, които се изграждат по специална технология, позволяваща при отопление и охлаждане да не се ползват фосилни горива.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2013 г.

грамота за най-зелена компания за 2013 г.

Kaufland България се класира на второ място в конкурса "Най-зелените компании в България" за цялостен принос по отношение на опазване на околната среда в България за 2013 г. Наградата е за разделното събиране на отпадъци; за повишената енергийна ефективност в хипермаркетите и инвестиции в инфраструктурата и зелените площи около тях; за отсъствие на продукти от застрашени животински и растителни видове в асортимента.

Kaufland България с плакет от Българския червен кръст за 2012 г.

Грамота с Българския червен кръст за 2012 г.

Kaufland България получи почетен плакет и диплом за дарителство за своя голям принос като партньор по програмата Топъл обяд на БЧК за 2012 г.  По време на коледната кампания 2011-2012 г. Kaufland направи дарение от 20 000 лв. в полза на програмата. Така приносът на Kaufland България към каузата достигна общо 111 160, 57 лв. 

Асортимент 

Признание за качество

 

Златно отличие “Customers’ Friend” за отлично отношение към клиентите

Изображение на отличието за отношение към клиентите

Медалът „Customers’ Friend“ отличава само компании, които имат отлично отношение към своите клиенти и партньори. Това е международно отличие, присъждано от ICERTIAS – International Association GmbH – организация със седалище в Цюрих, Швейцария. Отличието се базира на анализ и проучване в съответствие с препоръките на Международната търговска камара и ESOMAR – международна асоциация, обединяваща водещи организации и професионалисти в сферата на пазарните проучвания и запитвания.

СТРОГ ПРОЦЕС ЗА ИЗБОР
За да се присъди медал по програмата “Customers’ Friend” на ICERTIAS компаниите трябва да предлагат на своите клиенти първокласно обслужване. Лауреатите подлежат на стриктен процес по селекция, който включва многобройни проверки.

ПРОУЧВАНЕ, АНАЛИЗ И ПРОВЕРКА
ICERTIAS проверява всеки потенциален кандидат, като се фокусира върху отношението на компанията към нейните клиенти. Проверките включват вторични проучвания върху фактори като качеството на отношението към служители, клиенти, финансови показатели, както и репутацията на компанията. По време на селекционния процес номинираните компании биват анализирани и оценени на база четири основни теми: 1. Репутация; 2. Комуникация; 3. Клиентско преживяване; 4. Доверие.

Сертификатът се присъжда на база точки, събрани по време на целия оценяващ процес. Максималният брой точки е 5.0, а сертификатът квалифицира отношението на Kaufland България към своите клиенти като отлично с постигнатите 4,65 точки.

Повече за програмата Customer’s Friend вижте тук.

Повече за ICERTIAS вижте тук.

Сертификатa, присъден на Kаufland България, можете да видите тук.

Kaufland България с медал Best Buy за 2017-2018 г.

Kaufland България беше отличена с наградата Best Buy 2017-2018 г. като компанията, предлагаща най-добро съотношение между цена и качество в съответния ценови клас на българския пазар по данни от изследване сред потребителите в България, проведено от независимата швейцарска организация ICERTIAS.

Пазарно представяне 

В името на нашите доволни клиенти

 

Kaufland България спечели пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ за 2019 г.

Kaufland България спечели пет награди в потребителската класация „Моите любими марки“ за 2019 г. и се нареди сред марките, събрали най-много гласове в поредното издание на надпреварата. В директен вот потребителите избраха компанията за свой „Любим работодател“, а собствената марка „K-Classic“ е безспорен победител сред отличените в раздела „Собствени марки – храни и напитки“.

Kaufland България беше удостоена с още три награди: в категориите „Търговски вериги“, както и в „Бебешки и детски продукти” и в „Собствени марки – нехранителни продукти“ за Kuniboo – продукти за нуждите на най-малките и техните родители. Компанията получи и специална награда за „Бранд мениджър“.
 
Отличията са доказателство, че компанията успешно работи за удовлетвореността на клиентите, като им предлага качествени продукти на конкурентни цени с високо качество на обслужването. В същото време вотът на потребителите потвърждава, че Kaufland България прилага високи стандарти в управлението и развитието на служителите.

My Love Marks е единствената потребителска класация, която тази година се проведе за 11-и път. По регламент гласуването се провежда в три етапа онлайн на адрес: mylovemarks.eu. Потребителите гласуват директно, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.

Гласуването се осъществява в три етапа. Първи етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове. Целта на втори етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл продължават в трети последен кръг на класацията. В последния трети етап потребителите определят марка №1 във всяка категория.

 

Kaufland България с медал за най-високо качество на продуктите под собствена марка

Изображение на печата за качество Qudal

Kaufland България получи и златно отличие за най-високо качество на продукти под собствена марка. Медалът се присъжда на база проучване сред 1200 онлайн респонденти. Според вота на клиентите Kaufland България дава пример за най-високо качество на продуктите със собствена марка. Проучването е изготвено от ICERTIAS – International Certification Association GmbH – организация със седалище в Цюрих, Швейцария.

Медалът QUDAL®, присъден на Kaufland България е с пет звезди.

Повече за QUDAL вижте тук.

Повече за ICERTIAS вижте тук.

Сертификатa, присъден на Kаufland България, можете да видите тук.

Повече за собствените марки на Kaufland България, можете да намерите тук.

Kaufland е Топ Работодател в България за 2019 г.

Изображение на логото Top Employer

Лидерът в модерната търговия Kaufland България бе отличен за Топ Работодател в България, нареждайки се сред водещите компании в Европа, които прилагат високи стандарти в управлението на човешките ресурси, условията на труд и развитието на служителите. Сертификатът се връчва от водещата международна организация Top Employer Institute, която е сертифицирала над 1300 организации в над 115 държави по света, прилагайки единни глобални стандарти за сертифициране на работодатели с постижения в управлението на човешките ресурси.

Връчването на отличието се осъществява след детайлен мониторинг на процесите във всяка компания, извършван от независимо международно жури. Оценката се изготвя след 6-месечен анализ на база въведените от работодателя концепции, процеси и инструменти за управление на човешките ресурси.

Отличието Top Employer е присъдено на Kaufland България и на още пет европейски държави от семейството на компанията. В допълнение, Kaufland получава и титлата Top Employer Europe 2019 - признание за отдадеността на компанията за развитието на нейните служители.

Като работодател Kaufland се отличава с инвестициите на компанията в посока осигуряване на условия за по-здравословен начин на живот на служителите. От 2018 г. в компанията е въведена специална програма за това. Чрез нея компанията инвестира близо 1 млн. лв. в здравето на хората си годишно. Програмата цели да стимулира служителите да водят активен и балансиран начин на живот и да обръщат внимание на превенцията и профилактиката. Сред преимуществата на Kaufland като работодател са и многото възможности за обучение и развитие, които дава компанията чрез различни програми. През последните 12 месеца компанията е инвестирала почти 800 000 лв в обучения и всеки един служител е преминал поне 5 обучения, за да надгради квалификацията и уменията в работата си. Разработени са разнообразни кариерни програми, насочени към различните таргет групи: както експерти и ръководители, така и с малко или никакъв опит. Kaufland залага изключително много на привличането и обучението на нови служители в компанията, за да подсигури своя непрестанен растеж.

Kaufland България в класацията 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа

В десетата юбилейна класация на най-големите компании, банки и застрахователи за 2016 г. Kaufland България заема 45-о място сред 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа. Тази класация се изготвя за поредна година от SeeNews, доставчик на бизнес информация и пазарни проучвания за Югоизточна Европа.

Kaufland България с награда True Leader за 2016 г.

Kaufland България беше обявена за "True Leader" в търговията на дребно с бързооборотни стоки за 2015 г. от ICAP Bulgaria. Факторите, които оформят финалния ранкинг, са увеличението на пресонала, високата кредитна оценка, както и лидерската позиция на отличения в съответния сектор. Kaufland България беше единственият представител от сектора за търговия на дребно с бързооборотни стоки.

 

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2015-2016 г.

Грамота Kaufland България от Superbrands за 2015-2016 г.

Kaufland България беше избрана за Superbrand на българския пазар за 2015-2016 г. Компанията беше отличена като лидер в своята категория в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands.

Kaufland България - на първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г.

Kaufland България зае първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г. Отличието е в категория "Търговски вериги", като за компанията са гласували над 4000 души от общо 11000 потребители, дали гласа си в шестото издание на инициативата.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2015 г.

Kaufland България за поредна година беше отличена като ритейлър номер 1 в България. За 2015 г. веригата е на:

  • 1-во място по оборот сред всички търговски вериги;
  • 8-мо място по оборот сред всички фирми в България;
  • 3-то място в класацията на най-големите работодатели в страната;
  • 13-о място по активи.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2013 г.

Kaufland България за втора поредна година зае 1-во място в класацията "Капитал 100" за 2013 г. Компанията получи наградата на в. Капитал като признание, че е най-голямата търговска верига на българския пазар.

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2012-2013 г.

Kaufland България получи награда Superbrands за 2012-2013 г. Отличието е за лидерската позиция на компанията на българския пазар в сферата на търговията.

Kaufland България със Златна Мартеница за 2013 г.

Kaufland България получи грамота “Златна мартеница” през 2013 г. за принос в предоставянето и промотирането на български стоки на родния пазар. Компанията беше сред първите, които подадоха ръка на българското земеделие, за да може произведеното в България да се предлага в големите вериги. Българският символ, изработен от сребърни и златни нишки в монетния двор на БНБ, се връчва от Съюз “Произведено в България” на фирми и личности за заслугите им в утвърждаването на родните стоки. 

Kaufland България - на 80-о място в Централна и Източна Европа за 2013 г.

Kaufland България се класира на 80-о място по оборот в региона на Централна и Източна Европа за 2013 г. в шестото издание на класацията на специализираната в Югоизточна Европа медиа за бизнес и финансова информация SeeNews. В годишната класация влизат 100-те най-големи компании в региона. 

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2012 г.

Kaufland беше обявена за компания номер 1 по приходи сред търговските вериги в България според класацията „Капитал 100“ за 2011 г. след като изправари своите конкуренти. За шеста поредна година в. Капитал подреди най-големите компании по приходи в България и качи Kaufland България на своеобразния си кораб на икономиката.

Kaufland България с награда True Leader за 2012 г.

Kaufland България получи отличие от "True Leader" за 2012 г. като компания, покриваща едновременно няколко измерими и обективни критерии. Компанията е:

  • сред 300-те най-печеливши компании за 2012 г.;
  • увеличила броя на персонала си спрямо 2011 г.;
  • с висока кредитна оценка (ICAP Credit Score от B2 до A1);
  • лидер в своя сектор.

Kaufland България в Топ 10 на европейските ритейлъри за 2012 г.

Kaufland България влезе в класацията Топ 10 на европейските ритейлъри и е единственият български представител в челната десятка, според последното изследване на Nielsen Shopper Insight. 

Retail in Detail "Битката за купувача" за 2012 г.

Kaufland България зае второ място в категорията финансови дарения със сумата от 20 000 лв. и получи грамота за доброволен труд за 2012 г. Класацията награждава компаниите за финансовите и нефинансовите им дарения, както и за положения доброволен труд от страна на служителите им. Тя е разработена въз основа на методологията на европейския конкурс "Най-голям корпоративен дарител".