Отличия

Нашите постижения 

Признанието за нашата работа е много ценно за нас. То ни дава реална представа за приноса, който имаме в обществото. Разбираме как той се оценява и дали посоката, в която сме поели, е правилната. Затова всяко отличие е важно за нас. 

Нашите награди са нашата гордост!

Социална отговорност 

С грижа за околната среда и принос в обществото

 

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2017 г.

 плакет за най-зелена компания за 2017 г.

Kaufland България за пореден път получи награда за последователните усилия, които полага като социално отговорна компания за опазване на околната среда - разделно събиране и рециклиране на отпадъци, прилагане на система за отопление на обектите с остатъчната топлина от хладилните витрини, инвестиции в инфраструктура и зелени площи. Комапнията зае второ място в категория Търговия и селско стопанство за 2017 г. в конкурса "Най-зелените компании в България".

Награда на Германо-Българската индустриално-търговска камара за 2016 г.

Kaufland България спечели Наградата на германската икономика в категория "Иновации" за 2016 г. Отличието на Германо-Българската индустриално-търговска камара е за системата за енергийно-ефективно отопление и охлаждане в хипермаркети Kaufland, използваща за отопление отпадната топлина от хладилната инсталация през зимата и излишната студенина за охлаждане през топлите месеци.

Kaufland България с приз "Добро сърце" за 2016 г.

плакет женски силует с ръце, образуващи сърце

Kaufland България получи почетна статуетка през 2016 г. за направено дарение на стойност около 60 000 лева за нов и модерен център за физикална медицина, рехабилитация и ерготерапия в Дома за медико-социални грижи за деца в Плевен. Националният омбудсман отличи с приз "Добро сърце" всички партньори и дарители, подкрепили Националната кампания "Великден за всеки" – "Дари празник за баба и дядо".

 

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2015 г.

грамота за най-зелена компания за 2015 г.

Kaufland България за пореден път получи награда, свързана с екологията и опазването на околната среда. Компанията се класира на трето място в категорията Голяма фирма за 2015 г. Наградата е за стриктно разделно събиране на отпадъците и ползваните иновативни, екологични технологии по отношение на отоплението и охлаждането в новите филиали.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2014 г.

грамота за най-зелена компания за 2014 г.

Kaufland България получи наградата "Най-зелена компания" в хранителна индустрия - сектор Услуги, търговия и селско стопанство за 2014 г. Отличието е за последователните усилия в разделното събиране на отпадъците и за новите хипермаркети, които се изграждат по специална технология, позволяваща при отопление и охлаждане да не се ползват фосилни горива.

Kaufland България с отличие за най-зелена компания за 2013 г.

грамота за най-зелена компания за 2013 г.

Kaufland България се класира на второ място в конкурса "Най-зелените компании в България" за цялостен принос по отношение на опазване на околната среда в България за 2013 г. Наградата е за разделното събиране на отпадъци; за повишената енергийна ефективност в хипермаркетите и инвестиции в инфраструктурата и зелените площи около тях; за отсъствие на продукти от застрашени животински и растителни видове в асортимента.

Kaufland България с плакет от Българския червен кръст за 2012 г.

Грамота с Българския червен кръст за 2012 г.

Kaufland България получи почетен плакет и диплом за дарителство за своя голям принос като партньор по програмата Топъл обяд на БЧК за 2012 г.  По време на коледната кампания 2011-2012 г. Kaufland направи дарение от 20 000 лв. в полза на програмата. Така приносът на Kaufland България към каузата достигна общо 111 160, 57 лв. 

Асортимент 

Признание за качество

 

Kaufland България с медал Best Buy за 2017-2018 г.

Kaufland България беше отличена с наградата Best Buy 2017-2018 г. като компанията, предлагаща най-добро съотношение между цена и качество в съответния ценови клас на българския пазар по данни от изследване сред потребителите в България, проведено от независимата швейцарска организация ICERTIAS.

Пазарно представяне 

В името на нашите доволни клиенти

 

Kaufland България в класацията 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/bul/10/93/Asset_1821093.jpg

В десетата юбилейна класация на най-големите компании, банки и застрахователи за 2016 г. Kaufland България заема 45-о място сред 100-те най-големи компании в Югоизточна Европа. Тази класация се изготвя за поредна година от SeeNews, доставчик на бизнес информация и пазарни проучвания за Югоизточна Европа.

Kaufland България с награда True Leader за 2016 г.

Kaufland България беше обявена за "True Leader" в търговията на дребно с бързооборотни стоки за 2015 г. от ICAP Bulgaria. Факторите, които оформят финалния ранкинг, са увеличението на пресонала, високата кредитна оценка, както и лидерската позиция на отличения в съответния сектор. Kaufland България беше единственият представител от сектора за търговия на дребно с бързооборотни стоки.

 

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2015-2016 г.

Грамота Kaufland България от Superbrands за 2015-2016 г.

Kaufland България беше избрана за Superbrand на българския пазар за 2015-2016 г. Компанията беше отличена като лидер в своята категория в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands.

Kaufland България - на първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г.

Kaufland България зае първо място в класацията "Любимите марки" за 2015 г. Отличието е в категория "Търговски вериги", като за компанията са гласували над 4000 души от общо 11000 потребители, дали гласа си в шестото издание на инициативата.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2015 г.

Kaufland България за поредна година беше отличена като ритейлър номер 1 в България. За 2015 г. веригата е на:

  • 1-во място по оборот сред всички търговски вериги;
  • 8-мо място по оборот сред всички фирми в България;
  • 3-то място в класацията на най-големите работодатели в страната;
  • 13-о място по активи.

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2013 г.

Kaufland България за втора поредна година зае 1-во място в класацията "Капитал 100" за 2013 г. Компанията получи наградата на в. Капитал като признание, че е най-голямата търговска верига на българския пазар.

Kaufland България с отличие от Superbrands за 2012-2013 г.

Kaufland България получи награда Superbrands за 2012-2013 г. Отличието е за лидерската позиция на компанията на българския пазар в сферата на търговията.

Kaufland България със Златна Мартеница за 2013 г.

Kaufland България получи грамота “Златна мартеница” през 2013 г. за принос в предоставянето и промотирането на български стоки на родния пазар. Компанията беше сред първите, които подадоха ръка на българското земеделие, за да може произведеното в България да се предлага в големите вериги. Българският символ, изработен от сребърни и златни нишки в монетния двор на БНБ, се връчва от Съюз “Произведено в България” на фирми и личности за заслугите им в утвърждаването на родните стоки. 

Kaufland България - на 80-о място в Централна и Източна Европа за 2013 г.

Kaufland България се класира на 80-о място по оборот в региона на Централна и Източна Европа за 2013 г. в шестото издание на класацията на специализираната в Югоизточна Европа медиа за бизнес и финансова информация SeeNews. В годишната класация влизат 100-те най-големи компании в региона. 

Kaufland България с награда "Капитал 100" за 2012 г.

Kaufland беше обявена за компания номер 1 по приходи сред търговските вериги в България според класацията „Капитал 100“ за 2011 г. след като изправари своите конкуренти. За шеста поредна година в. Капитал подреди най-големите компании по приходи в България и качи Kaufland България на своеобразния си кораб на икономиката.

Kaufland България с награда True Leader за 2012 г.

Kaufland България получи отличие от "True Leader" за 2012 г. като компания, покриваща едновременно няколко измерими и обективни критерии. Компанията е:

  • сред 300-те най-печеливши компании за 2012 г.;
  • увеличила броя на персонала си спрямо 2011 г.;
  • с висока кредитна оценка (ICAP Credit Score от B2 до A1);
  • лидер в своя сектор.

Kaufland България в Топ 10 на европейските ритейлъри за 2012 г.

Kaufland България влезе в класацията Топ 10 на европейските ритейлъри и е единственият български представител в челната десятка, според последното изследване на Nielsen Shopper Insight. 

Retail in Detail "Битката за купувача" за 2012 г.

Kaufland България зае второ място в категорията финансови дарения със сумата от 20 000 лв. и получи грамота за доброволен труд за 2012 г. Класацията награждава компаниите за финансовите и нефинансовите им дарения, както и за положения доброволен труд от страна на служителите им. Тя е разработена въз основа на методологията на европейския конкурс "Най-голям корпоративен дарител".