Дари с DARA
Дари с DARA e съвместната ни социална инициатива с една от най-обичаните български музикални звезди – DARA. В основата на колаборацията ни стои обща кауза – подкрепа на отлични ученици и студенти без родители, които да продължат образованието си.
Кого подркепя каузата?
Всеки месец певицата призовава към закупуването на различни продукти от асортимента ни, а ние ще отделяме средства за стипендии.
Каузата ще подкрепи отлични ученици от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция. Младежите ще бъдат избирани по два критерия – за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те ще имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели. Средствата ще се разпределят от фондация BCause, чрез националната програма „Готови за успех“. Кампанията е валидна до 31.10.2025 г.
Продуктите, участващи в кампанията в съответния месец, са отбелязани с логото на кампанията и могат да бъдат открити в най-близкия Kaufland.
Партньорството ми с Kaufland не е просто проект или работен ангажимент, а мисия, в която вярвам! Заедно стартираме обща кампания с кауза, която ще даде възможност на много талантливи млади хора да продължат образованието си! DARA
Дарява ли DARA?
Какво свързва DARA с Kaufland?
Партньорството ми с Kaufland не е просто проект или работен ангажимент, а мисия, в която вярвам! Заедно стартираме обща кампания с кауза, която ще даде възможност на много талантливи млади хора да продължат образованието си.
Как DARA припозна социална кауза?
Моята роля като артист и популярна личност не се изчерпва само с това да печеля симпатии от публиката си, но и да бъда вдъхновение и добър пример. Чрез съвместната ни кауза с Kaufland, се надявам да мотивираме повече хора да правят добро. Събирането на дарения чрез донът от Пекарната на Kaufland е лесен начин да направим разлика в живота на много млади хора.
Дарява ли DARA?
Обичам да помагам! Включвам се в различни каузи и обикновено е свързано с мой личен порив!
Как те връхлита така изведнъж?
Във времето осъзнах, че всички водим лични битки, които се отразяват на комуникацията, действията и чувството ни за света около нас. Срещите ми с различни хора са врата към нови гледни точки и перспективи. Подхождам към всеки с разбирателство и емпатия. Вярвам, че дори и малко добро може да направи разлика в живота на другите.
Кога последно дари?
На Коледа! Коледа е време за споделяне, тази година помогнах на деца-сираци. Беше специална среща, която се надявам да е донесла също толкова любов и топлина в техните сърца, колкото в моето.
Какво е да си жена?
Какво е да си жена?
От една страна, жената е красота, нежност, сила и енергия. От друга, сложно е да бъдеш жена. Трябва да умееш да балансираш светове, да създаваш хармония. От професионални ангажименти и кариерни цели до лични взаимоотношения, семейни отговорности и приятелства – жената е изправена пред безброй предизвикателства.
Кое е най-силното женско предимство?
Емпатията и способността да събуждаш в другите уважение и вяра.
С грим или без?
И с грим, и без - важното е да си уверен в себе си и да се чувстваш добре в своята кожа.
Кой е по-силният пол – мъжете или жените?
Вярвам, че и мъжете, и жените имат своите силни страни, които ги правят уникални, не бих ги сравнявала по този начин. Всеки има своята роля и важност в обществото.
Ягодов донът и шоколадов кронът са първите „продукти с кауза“, препоръчани от DARA. За всеки такъв, обозначен като част от кампанията, ще даряваме 10 ст. за стипендии за отлични ученици и студенти без родители.
Кампанията „Дари с DARA и Kaufland” през 2024 г.
31 600 лв. е събраната сума в кампанията „Дари с DARA и Kaufland”, която стартира през февруари 2024 г.. Над 150 е броят на стипендиите, които се разпределиха тази година, за да се подпомогне образованието на младите хора в България. Стипендиантите бяха избирани по два критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели.
За всеки закупен скир или протеинова извара K-Classic, обозначен като част от кампанията, Kaufland ще дарява 10 ст. за стипендии за отлични ученици и студенти без родители.
За всеки закупен протеинов сладолед K-Classic, обозначен като част от кампанията, Kaufland ще дарява 10 ст. за стипендии за отлични ученици и студенти без родители.
За всяка закупена детска книжка, обозначена като част от кампанията, ще даряваме 10 ст. за стипендии за отлични ученици и студенти без родители.
За всяка закупена плодова извара K-Classic (ягода) или натурален скир K-Classic, обозначени като част от кампанията, ще даряваме 10 ст. за стипендии за отлични ученици и студенти без родители.
За всеки закупен козунак с белгийски шоколад или традиционен кръгъл козунак, обозначен като част от кампанията, ще даряваме 10 ст. за стипендии за отлични ученици и студенти без родители.
За всеки закупен букет от рози, лалета или рози и фрезии, обозначен като част от кампанията, ще даряваме 10 ст. за стипендии за отлични ученици и студенти без родители.