В рамките на ученическата си кампания „Влез в час“, лидерът в ритейла влиза в помощ на всяко семейство, представяйки над 200 артикула с всичко необходимо за училище. Предложенията започват от тетрадки, химикалки, флумастери, моливи и материали за рисуване до широк избор от красиви раници и несесери на любимите филмчета на децата като „Пепа Пиг“, „Майнкрафт“ или „Трансфосмърс“. Намаленията са валидни до 15 септември.
Най-големите отстъпки са сред продуктите от собствената марка на ритейлъра - Talentus®. Комплект от 48 броя блестящи флумастери на марката е намален с 50% за 3,99 лв., а 10 броя тънкописци или маркери струват само 1,99 лв. Сред училищни пособия с отстъпка са още комплект с всички принадлежности за чертане за 5,49 лв., намален с малко над 40%, блок за рисуване, моливи или маркери. Практичните артикули са изработени от висококачествени материали, като дървото, картонът и хартията, от които са произведени, се добиват от устойчиво стопанисвани гори. Затова гарантира сертификатът FSC на опаковките. Допълнителна гаранция за качество и произход дава екологичният сертификат Blаuer Engel, който обозначава продуктите, изработени от рециклирана хартия.
В рамките на учлищната кампания, в хипермаркетите в цялата страна могат да бъдат открити и известни марки канцеларски материали, сред които химикалки и пособия на Bic, цветни маркери на Schneider, тетрадки Spree, както и флумастери или моливи на Maped и Faber Castell с големи отстъпки.
Многообразие има и на красиви раници като цените им започват от 29,99 лв. Клиентите на Kaufland, които се подготвят за първия учебен ден, могат да избират и от различни цветни несесери с цени, започващи от 14,99 лв. Специални предложения има във всички 66 хипермаркета на веригата, като те могат да бъдат разгледани и онлайн в седмичната брошура.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.