Родната реколта в Kaufland пристига за 24 часа от полето до щанда

гр. София, 16 юли 2024 г.
Родната реколта в Kaufland пристига за 24 часа от полето до щанда

Лидерът в ритейла продължава своята мисия да стимулира родното производство чрез своята уникална програма за Договорно изкупуване

Kaufland очаква да изкупи родна продукция за 85 млн. лв. до края на годината

В сезона на свежите плодове и зеленчуци Kaufland България доставя българските плодове и зеленчуци от полето до регала за по-малко от 24 часа. Само за тази година Kaufland ще изкупи родна продукция на стойност 85 млн. лв., а за последните 5 години сумата е близо 400 млн. лв.

Ежедневно експертите на Kaufland България стриктно следят за безупречното качество на богатото разнообразие от родна реколта във всички магазини в страната. За да осигурят максимална свежест на плодовете и зеленчуците, те са винаги транспортирани на специален температурен режим през цялата верига на доставки. За да гарантира, че предлага на клиентите си винаги чисти продукти, продукцията на Kaufland се проследява чрез постоянни независими лабораторни анализи, като за година се извършват над 500 такива.
През летния сезон (юли-септември) асортиментът от родни продукти на Kaufland достига до 80%. Всеки един от плодовете и зеленчуците е внимателно подбран и откъснат в  най-правилното време за най-добър вкус. Сортовете се подбират чрез множество селекции, при които само най-вкусните и най-познатите на клиента достигат до регалите на магазините.

„Продукцията на всеки един от производителите, с които си партнираме, е с гарантиран български произход и сертификати за качество, включително и международния сертификат за добри производствени практики GLOBAL G.A.P. В допълнение, производителите покриват изискванията на социално-отговорния сертификат GRASP, а артикулите се тестват в независими лаборатории“ - каза Иван Иванов, ръководителят в направление „Плодове, зеленчуци и цветя“ в Kaufland България.

Разширяването на обема на българските плодове и зеленчуци в магазините на веригата е приоритет за компанията през последните години. За да повиши целево дела на българските плодове и зеленчуци в магазинната си мрежа, през 2019 г. Kaufland стартира програма за Договорно изкупуване на земеделска продукция. Само за 2023 г. продадените в магазинната мрежа плодове и зеленчуци по тази програма са над 25 000 000 бр./кг на стойност от 39 млн. лева. Този вид търговски отношения с българските производители предоставят сигурност, прозрачност и гарантират реализация и видимост на родната продукция във всеки един хипермаркет на Kaufland в страната, разширявайки пазарните възможности на производителите и предоставяйки им достъп до над 1,5 млн. клиенти седмично. Договорите за производство осигуряват дългосрочно изкупуване на продукцията, помагат на производителите да планират сезона си и да разчитат на траен ангажимент от страна на Kaufland за изкупуване на планираното производство. През 2024 г. веригата е сключила договори с 30 земеделски производители от цялата страна за предоставяне на над 81 вида плодове и зеленчуци.

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. 

 

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София