Магията на Kaufland: В главна роля родителите

гр. София, 8 юли 2024 г.
Магията на Kaufland: В главна роля родителите

Най-голямата търговска верига показа на децата колко е важен труда на родителите им 

„Магията на Kaufland: В главна роля родителите“ е новата вътрешна инициатива на лидера в ритейла, която цели да запознае децата на служителите с естеството на работа на техните родители. Пилотното събитие се проведе в хирермаркет от веригата в столичния квартал Люлин, като на него бяха поканени децата на служители от софийски филиали. Програмата ще продължи и занапред, като ще обхване децата на всички служители в компанията.

Малчуганите се запознаха с многообразието от професии и дейности в Kaufland и имаха възможност да разгледат склада на магазина, където се доставят и съхраняват при специален температурен режим всички продукти от логистичния център в с. Стряма. Научиха и как се подреждат продуктите в регалите на магазините и след това демонстрираха запомненото в интересна игра, в която подредиха артикули от собствените марки на Kaufland  К-Classic и K-Favorites на специален дисплей.

Под игрови модел децата осъзнаха колко важна е подредбата на различните стоки, любезната комуникация с клиентите на магазина и доброто обслужване на витрини. Получиха и любопитни практически съвети по какво да разпознават дали една риба е свежа и прясна. 

Малчуганите разбраха колко е важен труда на родителите им в компанията и как от старанието и усилията на всеки от тях зависи запазването на доверието на милионите клиенти на Kaufland.

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София