Kaufland подарява свежи ябълки на децата по случай Деня на детето

гр. София, 31 май 2024 г.
Kaufland подарява свежи ябълки на децата по случай Деня на детето

Специална безплатна програма за деца е част от откриващия уикенд на сцена „Централни хали“

С подарък – свежа ябълка за всяко дете, най-големият ритейлър у нас Kaufland България ще отбележи Международния ден на децата – 1 юни. Инициативата е в продължение на дългогодишните усилия на компанията да реализира мерки за подобряване качеството на живот на децата у нас. За да повдигне въпроса за значението на детството, по-рано тази седмица компанията пусна и тематичен видео клип, който може да бъде видян тук.

Специална програма за деца е подготвена и в рамките на откриващия уикенд на най-новото културно пространство в София – „Сцена Централни хали“. По повод Деня на детето на сцената в сутерена на емблематичната сграда ще бъдат реализирани множество безплатни инициативи за деца включително работилници за четене, за изработване на грънци и оцветяване на сладки. Пълната програма на безплатните събития, които стартират тази вечер с театър и музика на живо, можете да намерите на сайта на Централни хали (www.sofia-hali.bg) или в социалните медии.
Kaufland България е силно ангажирана с множество инициативи в полза на децата – дарителски програми, облагородяване на градската среда, образователни програми и инициативи в подкрепа на балансираното хранене и активния начин на живот. Веригата целогодишно предлага голямо разнообразие от стоки за бебета и деца със сертифицирано качество – детски храни, козметика, текстил, играчки, включително и под собствените марки Kuniboo®, bevola®, Hip & Hopps® и Kidland®. През 2022 г. Kaufland получи сертификат „Компания – приятел на детето“ от Национална мрежа за децата в потвърждение на своите успешни политики в полза благосъстоянието на децата и заради подкрепящата среда, която компанията осигурява на своите служители с деца и техните семейства.

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Пълната програма на безплатните събития в Централни хали

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София