Kaufland България и БЧК със съвместна кампания в навечерието на първия учебен ден

София, 04.09.2024

Вече 15 години веригата подкрепя Програма „Топъл обяд“ на БЧК и ще разположи дарителски кутии в хипермаркетите си в цялата страна. До 13 октомври клиентите на Kaufland България ще имат възможност да дарят средства за дете в нужда в дарителски кутии.

Kaufland България и БЧК със съвместна кампания в навечерието на първия учебен ден
Kaufland България и БЧК със съвместна кампания в навечерието на първия учебен ден

Инициативата е част от традиционната дарителска програма „Топъл обяд“ на Българския червен кръст (БЧК), в която Kaufland България се включва за 15-а поредна година. 

Традиционната съвместна инициатива с БЧК в полза на Програма „Топъл обяд“ всяка година стартира в Kaufland в навечерието на предстоящата учебна година. Със събраните средства хуманитарната организация дарява безплатна топла храна в училище за деца в неравностойно положение – сираци, полусираци, от многодетни семейства или с трайно безработни родители. Според данни на БЧК осигурената подкрепа за децата от уязвимите групи е ключова мярка срещу отпадането им от училище.

Kaufland България е сред дългогодишните партньори на БЧК, а „Топъл обяд“ е една от най-устойчивите програми на хуманитарната организация, която се провежда над 21 години. За целия период на партньорството с БЧК дарените средства от клиенти на Kaufland България се равняват на над половин милион лева. 

Вече две години лидерът в ритейла в България подкрепя кампанията на БЧК и в друг период от годината. Това се случва чрез продажбата на детски играчки от собствената марка на компанията Kidland®, реализирана по време на коледните празници.

През изминалата учебна година чрез кампанията и събраните средства са подкрепени близо две хиляди деца в неравностойно положение. От началото на инициативата „Топъл обяд“ до момента са предоставени над 2 млн. безплатни топли обяда на ученици в нужда. Подпомогнатите деца за целият период на програмата са близо 24 000.

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.