Кампанията „Дари с DARA и Kaufland” събра 31 600 лв. за стипендии на отлични ученици и студенти без родители

Sofia, 13.11.2024

31 600 лв. е събраната сума в общата социална кампания на най-голяма търговска верига и поп идолът DARA „Дари с DARA и Kaufland”. Тя се дарява за стипендии на отлични ученици от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция. Средствата се разпределят от фондация BCause чрез националната програма „Готови за успех“.

Средствата ще бъдат разпределяни от фондация BCause
Средствата ще бъдат разпределяни от фондация BCause

„Първо искам да благодаря на всеки един от вас, който е подпомогнал на нашата кампания. Миналата година, когато Kaufland предложиха да реализираме заедно тази благородна кауза, аз я приех с цялото си сърце. За мен е много важно да сме благодарни, че имаме семейства, които ни даряват с любов и подкрепа. Затова трябва да подкрепяме и даваме шанс на развитие на децата без родители. Знам, че благодарение на BCause тези пари ще отидат при правилните хора и много се радвам, че с Kaufland ще продължим кампанията ни и през следващата година“, сподели DARA при връчването на чека със сумата на фондация Bcause.

„Дари с DARA и Kaufland” стартира през февруари тази година. Всеки месец поп звездата призоваваше за закупуване на различни продукти от асортимента на Kaufland, а ритейлърът отделяше средства за стипендии.

Над 150 е броят на стипендиите, които се разпределиха тази година, за да се подпомогне образованието на младите хора в България. Стипендиантите бяха избирани по два критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели.

"Готови за успех" е програма на фондация BCause, която стартира още през 2006 година. Стипендиантите в програмата са избирани по два критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели.

Повече информация за кампанията  „Дари с DARA и Kaufland” можете да откриете на kaufland.bg.

 

За Kaufland България:

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.