Дарителската инициатива се провежда от 2021 година насам традиционно два пъти в годината – преди Великден и Коледа. До момента са подкрепени общо 150 кампании за лечение. През тазгодишното пролетно издание на инициативата клиентите на най-голямата търговска верига у нас дариха над 25 000 лева. От началото на партньорството между ритейлъра и платформата DMS са събрани над 200 000 лв. за нуждаещите се деца и възрастни.
DMS се администрира и управлява от Българския дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността“. Платформата работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Чрез кампанията „ДАРИ“ Kaufland разшири възможностите за дарение на място в своите обекти.
За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.