Развитие на недвижимостите
Като една от най-големите и бързоразвиващи се търговски вериги в Германия и Европа ние постоянно се разрастваме. Търсим планувани или налични търговски обекти, парцели за продан или отдаване под наем - застроени или не.
Разрастваме се непрекъснато
Очакваме Вашите предложения. Ние сме коректни и надеждни – партньорите ни могат да разчитат на нас. Тръгнете заедно с нас към бъдещето.
Критерии за избор на локация в България:

- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 2 000 м²
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ над 8 000 м²
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- Право на строеж/ предназначение: по възможност за хипермаркет
- Население: в градове с най-малко 20 000 жители
- В район с потребление от: най-малко 30 000 жители
Критерии за избор на локация в Румъния:
- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 2 000 м²
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ 14 000 - 22 000 м²
- Площи или помещения в големи търговски центрове (молове) с търговска площ 2 000 - 4 000 м²
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- Право на строеж/ предназначение: по възможност за хипермаркет
- Население: в градове с най-малко 30 000 жители
- В район с потребление от: най-малко 60 000 жители
Критерии за избор на локация в Молдова:
- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 2 000 м²
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ над 8 000 м²
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- Право на строеж/ предназначение: по възможност за хипермаркет
- Население: в градове с най-малко 30 000 жители
- В район с потребление от: най-малко 60 000 жители
Крителии за избор на локация в Словакия:
- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 2 000 м²
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ над 12 000 м²
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- Право на строеж/ предназначение: по възможност за хипермаркет
- Население: в градове с най-малко 10 000 жители
- В район с потребление от: най-малко 30 000 жители
Критерии за избор на локация в Хърватия:
- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 2 000 м²
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ над 8 000 м²
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- Право на строеж/ предназначение: по възможност за хипермаркет
- Население: в градове с най-малко 10 000 жители
- В район с потребление от: най-малко 30 000 жители
Критерии за избор на локация в Чехия:
- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 3 000 м²
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ над 12 000 м²
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- Право на строеж/ предназначение: по възможност за хипермаркет
- Население: в градове с най-малко 10 000 жители
- В район с потребление от: най-малко 30 000 жители
Критерии за избор на локация в Полша:
- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 2 500 м²
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ над 10 000 м²
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- Право на строеж/ предназначение: по възможност за хипермаркет
- Население: в градове с най-малко 30 000 жители
- В район с потребление от: най-малко 30 000 жители
Критерии за изборна локация в Германия:
- Местоположение: добро централно или периферно местоположение
- В градове с най-малко 10 000 жители
- Застроени или незастроени парцели за продажба: площ над 6 000 м²
- Планувани или налични търговски обекти: търговска площ над 2 500 м²
- Право на строеж / предназначение: по възможност за хипермаркет с голяма площ
- Ние изкупуваме, наемаме, сключваме договори за право на строеж
Критерии за избор на локации на международно ниво
Имате въпроси за международната експанзия? Свържете се с нас.