Kaufland България е „Компания на годината“ за втора поредна година

гр. София, 6 юни 2024 г.
Kaufland България е „Компания на годината“ за втора поредна година

Ритейлърът грабна най-много отличия в 20-ото юбилейно издание на престижния конкурс

  • Проектът за възстановяването на автентичния вид и функции на сградата на Централни хали в София заслужи първото място в категория „Социално значим ангажимент“
  • Компанията триумфира за поредна година като лидер в сектора на търговията и в категорията „Корпоративна социална отговорност“
  • Екипът на ритейлъра грабна приза за „HR на годината“, както и в категория Employer branding за успешната си политика за изграждане и развитие на работодателската си марка

Най-много отличия – пет на брой, получи Kaufland България на наградите „Компания на годината“, организирани от списание и клуб “Business Lady”. Всяка година наградите се връчват за изключителен принос на компания или мениджър в различни категории. Целта на конкурса е да се даде гласност на успешните управленски модели, ефективните бизнес практики и адекватно развитие на човешкия капитал, както и да се поощри предприемачеството и Start up общността в страната.  

Петте първи места за Kaufland в конкурса са в категориите „Социално значим ангажимент“ за проекта за възстановяване на оригиналния вид и функции на сградата на Централни хали в София; „Корпоративна социална отговорност“ за непрекъснатото развитие на политиката за устойчиво развитие на компанията под мотото „Действията носят промяната“, „Търговски вериги“ за успешното развитие на бизнеса; Employer branding за успешната политика на ритейлъра за изграждане и развитие на работодателската си марка, а за „HR на годината“ приза получи екипът на компанията. 

Отличието в новата за конкурса категория „Социално значим ангажимент“ затвърждава ангажимента на Kaufland към социално значими каузи в полза на обществото. Възстановяването на автентичния вид и функции на сградата на Централни хали в София –паметник на културното наследство от национално значение, и социализацията на всички градски, културни и исторически символи, свързани с нея, са една от най-важните социални каузи на компанията, която Kaufland България ще продължи да развива и занапред. Обновените Централни хали отвориха врати на 23 май 2024 г. с възстановена оригинална архитектура по проекта на арх. Наум Торбов от 1906 г., съвременна интерактивна зона за археология и история и сцена за култура и изкуства.

„Kaufland инвестира 50 млн. лв. за възстановяване на оригиналния вид и функции на Централни хали, следвайки препоръките на Националния институт за недвижимо културно наследство и Министерството на културата. Освен типичната си роля на „покрит пазар“, тя вече се превръща в средище за култура, изкуства и срещи,“ отбеляза инж. Ангел Димитров от Kaufland България, проектов ръководител на Централни хали. 

„В изпълнение на обществения ни ангажимент, свързан с възстановяването на Халите, започнахме да развиваме пространството до археологическите разкопки в сутерена като „Сцена Централни хали“ с богат месечен календар от културни събития“, допълни Минка Ангелова, която отговаря за нови проекти и модернизации, и е ангажирана с реализацията на проект Централни хали от самото му начало.

Освен, че е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв., Kaufland България е и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв.

Призът за „Корпоративна социална отговорност“ отиде при Kaufland за осъществяването на многобройни значими проекти в изпълнение на мерки по двете ключови стратегии – Стратегия за климата и ReSet стратегия за намаляване на пластмасата. Ангажиментът към околната среда е една от четирите стратегически теми в работата на компанията, наред с богатия асортимент, контролът на качеството и трансформацията на магазините в търговски центрове. 

Ежегодно конкурсът „Компания на годината” се превръща в трибуна за обмяна на успешни бизнес практики, както и за признаване на професионалните успехи, лични качества и достижения на лидерите компаниите и на екипите зад тях.

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Пълната програма на безплатните събития в Централни хали

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София