Над 21 хил. лв. дариха клиентите на Kaufland за програма „Топъл обяд“ на БЧК
Средствата от кампанията ще бъдат дарени за деца в неравностойно положение
Kaufland България се включва за поредна година с принос в дарителската програма „Топъл обяд“ на БЧК. Клиентите на търговската верига от цялата страна набраха над 21 хил. лв. в тазгодишната кампания. С тези средства Българският Червен кръст ще осигури безплатна топла храна за деца в неравностойно положение.
Инициативата се проведе от 11 септември до 29 октомври 2023 г. във всички хипермаркети на Kaufland в страната, където клиентите имаха възможност да даряват в специално поставените дарителски кутии. Градовете с най-много дарени средства в тазгодишното издание са София, Плевен, Пловдив, Варна, Велико Търново и Благоевград. Важно участие имат и клиентите на компанията в Бургас и Кърджали.
Благодарение на програмата на БЧК „Топъл обяд“ 1800 деца в неравностойно положение от цялата страна ще получават безплатен обяд в училище тази учебна година. За голям брой деца от уязвимите групи това е значима мярка срещу отпадането от училище. Програмата посреща нуждите на сираци, полусираци, деца от многодетни семейства или с трайно безработни родители.
Общата сума, дарена от началото на съвместното сътрудничество на Kaufland България с БЧК по програмата, е над 500 хил. лева. Най-голямата търговска верига у нас е сред основните партньори на БЧК вече 14 години, а програмата „Топъл обяд“ е една от най-устойчивите програми на организацията, която се осъществява вече 20 години.
До момента приблизително 24 000 деца са подпомогнати от програма "Топъл обяд" на БЧК.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.