Kaufland е първият ритейлър със система за сканиране на продуктите с телефон K-SCAN

гр. София, 21 ноември 2023 г.
Kaufland е първият ритейлър със система за сканиране на продуктите с телефон K-SCAN

Клиентите на веригата ще пестят още повече време при пазаруване

От днес стартира пилотният проект на Kaufland България - K-SCAN, който дава възможност на клиентите сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за преминаване през каса. Сканирането на артикулите става с личен мобилен телефон или специален ръчен скенер, още преди всеки един от артикулите да бъде поставен в количката. За да се плати крайната сметка, сумата й се прехвърля на касата на самообслужване чрез отбелязване на QR код. За използване на приложението с мобилен телефон е необходима единствено регистрация с Kaufland Card, която да се сканира на входа на магазина. Ако клиентът предпочита с устройството, ръчните скенери са разположени на място в магазините. Основните предимства на услугата са, че спестява времето за изваждане на стоките на касата и че позволява контрол върху сметката по време на самото пазаруване.

„Въвеждането на K-SCAN е следващата стъпка по пътя на дигитализация на Kaufland България. Тази иновация е поредната крачка, която правим в полза на клиентите ни. Чрез K-SCAN те могат да сканират продуктите си с личните си мобилни телефони, още докато избират покупките си и ги поставят в количките си, спестявайки им време да ги изваждат на касата една по една. Изчисленията показват, че тази опция може да спести до 15 минути от пазаруването“, това каза изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев.

Пилотният проект стартира в два столични хипермаркета на веригата в България. Клиентите на Kaufland – Банишора първи имат възможността да опитат новата функция за дигитализирано пазаруване, а от края на тази седмица и посетителите и на Kaufland – Овча Купел също ще могат да започнат сами да отбелязват покупките си по време на пазар. Постепенно предстои въвеждането на услугата и в други магазини от веригата в цялата страна.

Повече информация за услугата K-scan, можете да намерите тук.

Актуалните предложения на най-голямата търговска верига у могат да бъдат разглеждани и в дигиталната брошура на Kaufland или във Viber канала на ритейлъра.

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места, като приносът й към икономиката е 1.63 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София