Kaufland България подкрепя инициативата „Щедрият вторник“ и стартира вътрешен здравен фонд за служителите си

гр. София, 28 ноември 2023 г.
Kaufland България подкрепя инициативата „Щедрият вторник“ и стартира вътрешен здравен фонд за служителите си

Компанията е генерален партньор на глобалната инициатива за България 

Kaufland България се присъединява към глобалната инициатива „Щедрият вторник“ и стартира доброволен дарителски здравен фонд „от колеги за колеги“. Целта на фонда е да служи за допълнително здравно подпомагане на служители в нужда и техните деца до 18-годишна възраст, като ритейлърът се включва с първоначално безвъзмездно финансиране в продължение на цялостната си политика, насочена към здравето и благополучието на екипа. 

Фонд „Дари здраве“ е доброволна дарителска програма, като средствата за нея се набират посредством механизма „дарителство по ведомост“. Служителите могат да даряват всеки месец избрана от тях сума, а разпределението на средствата ще се реализира след експертно становище и независима медицинска експертиза, предоставяни от Фондация BCausе. Към всеки един случай ще се подхожда индивидуално, а финалното решение за дарението ще се взима от постоянна петчленна комисия от представители на Kaufland България.

От тази година Kaufland България е генерален партньор за България на Фондация BCausе в популяризирането на „Щедрият вторник“ у нас. Инициативата цели да повиши интереса към дарителството чрез личен пример, като дава възможност на бизнеса, благотворителните организации и местните общности да се обединят в подкрепа на важни за обществото благотворителни каузи. За популяризиране и насърчаване на дарителството, ритейлърът реализира днес информационна кампания в 3 свои столични хипермаркети. На 28 ноември клиентите на магазините в кварталите „Младост 3“, „Крива река“ и „Витоша“ имат възможност да разберат повече за международната инициатива, както и сами да се превърнат в добрия пример за своите приятели в социалните медии – снимайки се с ключовата визия на кампанията с #ЩедриятВторник. 

Kaufland България е един от най-големите корпоративни дарители у нас. През последните години веригата реализира множество дарителски инициативи в областта на околната среда, в подкрепа на местните общности, за образователни и културни инициативи, както и за такива, насочени към развитието на българските производители. Компанията реализира годишно над 30 активни кампании, част от които в партньорства с представители на държавни и местни институции, учебни заведения и представители на НПО сектора.

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места, като приносът й към икономиката е 1.63 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София