Куклен театър за деца в две недели през май на паркинга на Kaufland – Крива река
Най-големият ритейлър в България кани клиентите си на две безплатни куклени представления в новоотворения Quartal Station
Kaufland България продължава традицията си да кани най-малките си клиенти на неделен куклен театър. В две седмици в неделя – на 14.05 и 28.05 всички желаещи могат да се потопят в чудния свят на театралното изкуство в новооткрития кулинарен квартал Quartal Station, който е разположен на паркинга на хипермаркета на бул. „Тотлебен“ в гр. София. Любимите на всички детски приказки „Дядо вади ряпа“ и „В царството на татко Сапун“, ще бъдат представени на малчуганите и техните родители в двата неделни дни от 11:30 часа с вход свободен.
Съвместните инициативи между Kaufland и Quartal Station са част от развитието на One-stop-shopping концепцията на ритейлъра, чрез която хипермаркетите на веригата постепенно разширяват броя на продуктите и услугите, които предлагат на своите клиенти. Едновременно с това, грижата за най-малките е сред приоритетите на компанията като част от политиките й за устойчиво развитие.
Организирането на куклени спектакли за най-малките е поредният значим пример за дейностите, които Kaufland България развива с мисъл за децата и подрастващите. В продължение на близо три месеца от началото на годината клиентите на ритейлъра във Варна имаха достъп до най-доброто от творчеството на Държавния куклен театър в морската ни столица. В резултат на колаборацията между най-големия ритейлър и културната институция, стотици деца се докоснаха до приказния свят на куклите. За своите усилия в полза на детското благосъстояние през изминалата година най-голямата търговска верига у нас получи и сертификат „Компания – приятел на детето“ от най-голямата мрежа от организации, посветени на децата - Национална мрежа за децата.
За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.