Kaufland раздава ваучери за пазаруване на стойност 150 000 лева през януари

гр. София, 16 януари 2023 г.
Изображение на смартфон и отворено K-App приложение и ваучер за покупки в хипермаркети Kaufland

1000 притежатели на Kaufland Card ще спечелят ваучери за пазаруване във веригата

Kaufland България стартира новата година с игра за своите най-лоялни клиенти - притежатели на Kaufland Card. Всички собственици на дигитална или физическа Kaufland Card могат да спечелят един от 1000 ваучера за пазаруване на стойност 150 лв. Условието е да са активирали и използвали купон от своята карта в периода между 01.01. и 29.01.2023 г.

Всяка покупка в магазините на веригата носи точки за лоялност, с които се активират купоните. За различните артикули са необходими различен брой точки за „отключване“ на купон с промоция. Клиентите на най-големия ритейлър у нас получават 1 точка за всеки 5 лв. от своята сметка.

Купони се събират и при пазаруване от онлайн магазина на веригата чрез приложението Glovo app. Този тип пазаруване и активиране на купони също попада в обхвата на играта за периода на кампанията.
Ваучерите за пазаруване ще бъдат изтеглени на лотариен принцип. Наградата – ваучерът на стойност 150 лв, ще е валидна до 3 месеца след активирането й.

Пълните условия на играта можете намерите ТУК.

 

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.Представления за малки и пораснали почитатели на кукления театър организират Kaufland България и Държавен куклен театър – Варна. Началото на съвместната инициатива ще бъде дадено тази неделя, 15 януари, като тя ще продължи до края на месец март. В последния ден на всяка седмица посетителите на хипермаркета във варненския квартал „Трошево“ ще могат да гледат напълно безплатно някои от най-добрите спектакли на кукления театър или да се включат в творчески работилници заедно с актьорите от трупата.

Първият спектакъл, който те ще представят след броени дни, е обичаното представление „Под гъбката“. Другите интересни заглавия, които ще могат да се видят с вход „свободен“ в Kaufland „Трошево“ до края на март, са „Червената шапчица“, „Лакома мецана“, „Заешки лудории“, „Трите феи“ и „Жабокът цар“. Те ще се играят през една седмица, като в неделите без спектакли посетителите на магазина ще могат да се включат в работилници за изработка на кукли и приказни герои. Всички събития от инициативата ще започват точно в 11:00 часа.

Държавен куклен театър – Варна е един от най-старите и утвърдени куклени театри в страната. Той е носител на редица международни и национални отличия както за своите спектакли, така и в индивидуални категории за отделните актьори. Съвместната работа с театралната институция е поредното значимо партньорство, което Kaufland развива с мисъл за децата и подрастващите. За своите усилия в полза на тяхното благосъстоянието през изминалата година най-голямата търговска верига у нас получи и сертификат „Компания – приятел на детето“ от Национална мрежа за децата.
„Щастливи сме, че можем да работим с Държавен куклен театър – Варна по тази инициатива, която предлага на децата и родителите в града алтернатива как да превърнат неделното пазаруване в истинско семейно забавление. С безплатните представления и работилници в магазина ни в „Трошево“ искаме да им осигурим още една възможност за приятно прекарване в студените зимни месеци. Надяваме се, че благодарение на кампанията много деца ще успеят да се докоснат отблизо до магията на кукления театър.“, коментира Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и CSR” на Kaufland България.
Изборът на Kaufland Трошево за домакин на инициативата също не е случаен. След цялостната си модернизация през изминалата година, хипермаркетът се отличава с най-голямата за веригата зона с наематели, разположена на повече от 1 200 м². В нея клиентите на Kaufland могат да открият голямо разнообразие от стоки,  услуги и възможности за  прекарване на свободното време, каквато е и целта на One-Stop-Shopping концепцията на компанията. Хипермаркетът може да се похвали още и с



първия за веригата food court и разположената в близост уникална вертикална детска площадка с различни съоръжения за катерене и въжени препятствия.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София