Стотен DM в Kaufland Малинова долина
Стотният магазин на DM у нас отвори врати като част от обекта на Kaufland в Малинова долина в столицата. Стратегическото партньорство е доказателство за това, че двата лидера в ритейла поставят началото на ново изживяване за клиентите, осигурявайки им всичко необходимо на едно място. Това е част от политиката на Kaufland у нас, наречена One Stop Shopping, в която различни външни наематели развиват своя бизнес в услуга на крайния потребител.
„Лидерството на двете компании в своя сектор доказва стремежът им да бъдат близо до своите клиенти. Днес откриваме заедно стотния обект на DM именно в Kaufland, като по този начин ще дадем възможност на всеки да има най-необходимото, водени от общите ни ценности – високо качество, богат асортимент и изгодни цени“., коментира Диана Костова, ръководителят на направление „Централно управление на недвижимостите“ за Kaufland България Диана Костова.
По случай 100-ния обект у нас всички клиенти могат да се възползват от специалните предложения на 10-и и 11-и ноември – 15% отстъпка при покупки над 20 лв., както и подаръци при покупка над 50 лв. „Любими песни за любими хора“ по БГ радио ще срещне почитателите на българската музика с Графа на 11 ноември, като всеки ще може да си вземе автограф на място.
Адресът на Kaufland Малинова долина и DM e: ул. „Проф. д-р Иван Странски“ 20
Към днешна дата в търговската мрежа на Kaufland България има над 500 обекта и 120 активни наематели. Само за последните две години One Stop Shopping концепцията е допълнена от 70 нови партньорства. През тази година новите обекти като част от веригата включват утвърдени български брандове с нови концпеции, както и подкрепи за стартъпи. От началото на годината Kaufland България стартира нови партньорства с разнообразни бизнеси като Пощенска банка - МОМЕНТО центрове за експресно банкиране, Пицария Пица Лаб, Кафетерия Compartido, Обект за мобилни аксесоари Фонакс, разширява партньорствата си с Aladin Foods, Obento Sushi. Ядки Ройс и много други.
За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
За dm България: dm drogerie markt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият dm магазин отваря през 1973г. в гр. Карлсруе, Германия, а първият такъв в Австрия – през 1976г. в гр. Линц. Централата на dm групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес марката dm е представена в 14 страни в Европа.
dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в гр. Видин. Към днешна дата (01.08.2022г.) компанията има 98 работещи магазина в общо 35 града в страната, а служителите й са над 1000. Асортиментът на dm обхваща повече от 16 000 дрогерийни стоки като сред тях са изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, био храна, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам.”