Клиентите на Kaufland могат да дарят рестото си за хора, нуждаещи се от лечение

гр. София, 29 ноември 2022 г.
Клиентите на Kaufland могат да дарят рестото си за хора, нуждаещи се от лечение

Дарителската кампания „ДАРИ“ стартира във всички хипермаркети на ритейлъра от 1 декември

Kaufland България и дарителската платформа DMS започват поредно издание на съвместната си дарителска кампания под мотото "ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. От 1 декември 2022 г. до 15 януари 2023 г. във всички хипермаркети Kaufland в страната ще бъдат разположени дарителски кутии, в които клиентите на компанията могат да даряват средства за хора, нуждаещи се от лечение и с активни кампании в DMS.

Първото издание на „ДАРИ“ се реализира през 2021 година, в отговор на многобройните клиентски запитвания за разполагане на дарителски кутии за събиране на средства за лечение. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, както и прозрачен процес на дарителство, Kaufland стартира инициативата с дарителската платформа DMS. Кутиите се разполагат два пъти в годината - преди Великден и Коледа, и събраните в тях средства се разпределят между всички активни кампании за лечение в DMS.  В изданията на „ДАРИ“ до момента са събрани близо 95 хиляди лева.

DMS се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността “. Платформата работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Чрез кампанията „ДАРИ“ Kaufland разшири възможностите за дарение на място в своите обекти.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София