Kaufland България разширява портфолиото си с наематели до над 500 активни обекта

гр. София, 30 септември 2022 г.
Kaufland България разширява портфолиото си с наематели до над 500 активни обекта
  • Български бизнеси получават подкрепа в хипермаркета в кв. „Горубляне“ като част от One Stop Shopping концепцията на Kaufland у нас
  • Mr. Almond, Inmedio, RepEat, SOpharmacy са част от зоната с наематели на най-новия  хипермаркет в кв. „Горубляне“

С откриването на най-новия хипермаркет на Kaufland у нас в столичния квартал „Горубляне“, компанията разширява своето портфолио с услуги за крайния клиент. Така от днес, освен разнообразието от над 17 000 артикула в хипермаркета, всеки може да пазарува от SOpharmacy, Mr. Almond, Inmedio и RepEat като част от концепцията на ритейлъра One Stop Shopping - всички услуги на едно място. С тях общият брой активни обекта във всички 63 хипермаркета в страната надхвърля 500.

„Активно работим в посока разширяване на броя и качеството на услугите, които да предоставяме на нашите клиенти, така че да направим престоя им в нашите хипермаркети максимално приятен и ползотворен, като им предоставя възможност да се възползват от богатата палитра от услуги.“, споделя ръководителят на направление „Централно управление на недвижимостите“ за Kaufland България Диана Костова.

Част от „зеления“ хипермаркет в кв. „Горубляне“ е 27-ият и 18-и за Kaufland обект на българския бранд RepEat - верига заведения за хранене. Дългогодишното партньорство с Kaufland България е доказателство за подкрепата на веригата към българските предприемачи. Съвместната работа на двата бранда започва още със стъпването на Kaufland у нас през 2006 г.

Пекарната за ядки Mr. Almond в кв. „Горубляне“ е 7-а в рамките на веригата, а брандът SOpharmacy откри своята 56-а аптека на територията на Kaufland България. За Лагардер Травъл Ритейл с концепцията си Inmedio в бранш цигари, преса и лотария това е 58-и съвместен обект.

Към днешна дата в търговската мрежа на Kaufland България има над 500 търговски обекта и 120 активни наематели. Само за последните две години One Stop Shopping концепцията е допълнена от 70 нови партньорства. През тази година новите обекти, като част от веригата, включват утвърдени български брандове с нови концепции, както и подкрепи за стартъпи. Сред тях са първият обект на Pizza Lab в Kaufland България, иновативната кафетерия COMPARTIDO, най-големият обект на Petmall у нас, брандовете в Kaufland – Варна, Трошево - пекарна „Пармаксъзов” и пицария „Парчето“.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София