Олимпийската шампионка Ивет Горанова пазарува от "олимпийската" нискоемисионна витрина на Kaufland

гр. София, 07 юли 2022 г.
Олимпийската шампионка Ивет Горанова пазарува от „олимпийската“ нискоемисионна витрина на Kaufland

Броени дни преди предстоящото участие на Ивет Горанова на Световните игри в Бирмингам, САЩ, олимпийската ни шампионка по карате посети „олимпийската“ витрина на Kaufland. Тя се намира в хипермаркета на Kaufland в столичния кв. „Банишора“ и е с внушителните 27,5 метра дължина.

Така наречената “витрина на бъдещето“ въвежда нов стандарт в обслужването. Освен впечатляващата дължина, характерна за витрината е специфичната й форма, която улеснява пазаруването на клиентите, които могат да открият не нея свежи продукти с утвърдено и безкомпромисно качество в ключови за родния вкус продуктови категории - прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Витрината е нискоемисионна, изградена е според най-модерните екологични стандарти, разполага с LED осветление и ползва хладилен агент, който е в пъти по-щадящ околната среда в сравнение с конвенционалните.

Асортиментът на витрината надхвърля 400 свежи и качествени продукта, сред които колбаси, месни предложения, млечни и сирена, както и над 40 вида рибни специалитети. Ивет се спря пред нея, за да подбере подходящите продукти за хранителния й режим, като не отказа селфита на нито един от посетителите на хипермаркета. Тя сподели, че заминава на състезанието в САЩ с амбицията да докаже, че е най-добрата в нейната категория и да зарадва българите и със златен медал от Световните игри.

Спортистка №1 на България за изминалата година разкри, че преди предстоящата надпревара е на специален режим и затова набляга на качествените и свежи храни, каквито преобладават в Kaufland. Тя не пропусна да избере плодове и зеленчуци от близо 800-те селектирани продукта в магазина. И въпреки че си пада по сладкото, избягва въглехидратите, като единствено си позволява плодове или чист мед. В подготвителния за състезанието режим тя набляга повече на протеините в менюто си – пиле и риба, които предпочита да си готви сама. Ивет сложи в кошницата си и сурови ядки и протеинови барчета, които перфектно добавят допълнително енергия за интензивните й тренировки.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София