Kaufland България и БЧК събраха почти 17 000 лева в подкрепа на засегнатите от конфликта в Украйна

гр. София, 29 април 2022 г.
Kaufland България и БЧК събраха почти 17 000 лева в подкрепа на засегнатите от конфликта в Украйна

Сумата ще бъде използвана за предоставяне на хуманитарна помощ на нуждаещите се чрез Украинския Червен кръст

Kaufland България и Български Червен кръст (БЧК) събраха
16 789 лева в съвместна дарителска инициатива под мотото „ДАРИ в подкрепа на пострадалите от конфликта в Украйна“. Събраната сума от кампанията ще бъде използвана за предоставяне на хуманитарна помощ на нуждаещите се чрез Украинския Червен кръст.

В рамките на три седмици бяха разположени специални дарителски кутии във всички 61 хипермаркета Kaufland в страната, в които клиентите на компанията имаха възможност да даряват средства в подкрепа на засегнатите хора. Най-много средства бяха събрани в магазините в София – град, Пловдив, Варна и Благоевград. БЧК поддържа непрекъсната връзка със своите партньори от Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец, за да се информира за обстановката в засегнатите райони, както и за постоянно увеличаващите се нужди от основни продукти и стоки.

В началото на месец март Schwarz групата, част от която е и Kaufland България, дари 10 милиона евро за трайни хранителни продукти, домашен текстил, продукти за хигиена и други спешно необходими продукти, за да допринесе възможно най-бързо за снабдяване с най-необходимото на бежанците в районите близо до границата с Украйна.

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана „Действията носят промяната“. Компанията работи последователно по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата. За своята дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с множество награди. Носители на отличия са и служителите на компанията, сред които тя насърчава културата на доброволчество и дарителство.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София