"Брей!" получи отличие за "Най-добра собствена марка"

гр. София, 04 октомври 2021 г.
"Брей!" получи отличие за "Най-добра собствена марка"
Васил Василев - директор Свежи храни в Kaufland България

Националната линия продукти "Брей!" на Kaufland България спечели отличието за "Най-добра собствена марка" по време на тазгодишното издание на Progressive Awards. Наградите отличават успешните компании и брандове, които задават тенденциите и допринасят за развитието на индустрията и пазара с бързооборотни стоки.

Конкурсът се организира за трета поредна година от сп. "Progressive", като жури избира петима финалисти за всяка от 13-те категории. Финалистите продължават в етап на гласуване, в което участват над 12 000 средни и топ мениджъри от бързооборотния сектор и свързаните с него бизнеси.

Марката "Брей!" беше представена в средата на 2020 г. и за по-малко от година успя да се утвърди сред българските потребители, постигайки 87% разпознаваемост на бранда. Разнообразният асортимент на "Брей!" включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни, напитки и други.

За формирането на асортимента на "Брей!" Kaufland си партнира с 28 производители, чиято продукция идва от над 15 региона в страната. "Брей!" е продължение на стремежа на Kaufland да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.

Това е поредно отличие за серията родни продукти на Kaufland България. По-рано през годината те получиха признание в конкурса "Продукт на годината" в пет категории. През юни "Брей!" беше наградена в категория "Налагане на собствени марки“ на конкурса "Компания на годината".  В средата на септември Kaufland получи две златни отличия, едно сребърно и още няколко номинации на тазгодишното издание на рекламния фестивал, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (ФАРА), за запомнящи се творчески концепции на собствената линия български продукти на Kaufland.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от над 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София