Kaufland България стартира партньорство с Glovo

гр. София, 21 септември 2021 г.
Kaufland България стартира партньорство с Glovo

Kaufland България вече предлага услугата си за онлайн пазаруване в партньорство с платформата за доставки Glovo. Възможността за онлайн поръчка на хранителни продукти от търговската верига през досегашната платформа foodpanda е преустановена в резултат на придобиването на foodpanda от Glovo. Клиентите на Kaufland могат да продължат да пазаруват в електронния магазин на търговската верига, достъпен през платформата на Glovo.

Услугата за онлайн доставки на Kaufland стартира през лятото на 2020 година в 4 града в страната. Само за една година търговската верига значително разшири мрежата си за онлайн пазаруване, като към днешна дата от електронния магазин на Kaufland могат да се възползват жителите на 10 града в България: София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Стара Загора, Русе, Перник, Благоевград и Хасково. До края на 2021 година Kaufland планира да разшири услугата си и в други градове в страната.

В електронния магазин на Kaufland клиентите могат да намерят разнообразие от над 5 000 артикула от всички продуктови категории -  висококачествени млечни и месни продукти, свежи плодове и зеленчуци, био и специализирани храни, консерви, напитки, кафе, захарни изделия, дрогерийни стоки и козметика, продукти за бебето и детето. Полезни предложения за домашните любимци, както и за грижата за дома допълват онлайн асортимента на търговската верига.

Всеки, който желае да пазарува онлайн, трябва да се регистрира през интернет страницата или мобилното приложение на Glovo, да въведе адреса си на доставка и да избере секция „Супермаркет“. За удобство на клиентите няма изискване за минимална сума на поръчката. Kaufland и Glovo се стремят доставката да бъде осъществена максимално бързо. Продуктите се доставят при спазване на всички мерки за безопасност, а при онлайн плащане на поръчката клиентите могат да се възползват и от безконтактна доставка.

Чрез развиването на своя онлайн магазин Kaufland България се стреми да бъде по-близо до своите клиенти и да им предоставя бърз, лесен и удобен достъп до разнообразието от качествени и свежи продукти, които веригата предлага.

Повече информация за електронния магазин на Kaufland можете да намерите в уебсайта на веригата. 

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

За Glovo: Glovo е иновативно мобилно приложение за доставка на разнообразни стоки и една от водещите световни платформи за доставка. Основана в Барселона през 2015 г., компанията оперира в Югозападна Европа, Източна Европа и Африка. Приложението свързва потребителите с ресторанти, вериги за хранителни стоки, аптеки и магазини, и също така включва категория „Друго“, която позволява на хората да поръчват всичко, което пожелаят. За повече информация, моля посетете: http://about.glovo.com/en/

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София