Kaufland организира "Базар на вкусове и занаяти за Цветница и Великден“ в подкрепа на българските производители

гр. София, 15 април 2021 г.
Kaufland организира „Базар на вкусове и занаяти за Цветница и Великден“ в подкрепа на българските производители

Kaufland България организира „Базар на вкусове и занаяти за Цветница и Великден“. Той ще се проведе на 16, 17 и 18 април от 11:00 до 19:00 ч. на паркинга на хипермаркет Kaufland в гр. София, кв. Крива река (бул. „ген. Тотлебен“ 36). По време на пролетния базар, посветен на вкусовете и занаятите, ще бъдат представени над 30 изложители – български производители и творци. Те ще предложат на посетителите разнообразие от ръчно изработени бижута и аксесоари, домашно вино и богат избор от деликатеси.

„Базар на вкусове и занаяти за Цветница и Великден“ е поредно събитие от серия базари, които Kaufland стартира през 2020 година. Чрез тази мащабна инициатива търговската верига за пореден път демонстрира силната си подкрепа към родното производство и малкия и среден бизнес в страната, като същевременно предоставя на клиентите възможност да закупят и да се насладят на разнообразие от подбрани български храни и занаятчийски изделия. Търговската верига планира провеждането на още 4 базара до края на 2021 година.

Вече 15 години Kaufland България работи като партньор и в подкрепа на българските производители и малкия и средния бизнес в страната. Компанията инвестира устойчиво чрез редица свои бизнес практики в развитието на отношенията с родните производители и доставчици. 86% от оборота на Kaufland се формира от български доставчици, а над 60% от производителите, с които Kaufland работи, са български. В хипермаркетите се предлагат над 4300 български продукта в постоянния асортимент, а в по-големите хипермаркети са над 5000.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София