Kaufland България предлага лимитирана серия продукти за домашни любимци от рециклирана пластмаса

гр. София, 14 април 2021 г.
Kaufland България предлага лимитирана серия продукти за домашни любимци от рециклирана пластмаса

Kaufland България предлага лимитирана серия продукти за домашни любимци от рециклирана пластмаса. Продуктите са налични в хипермаркетите на Kaufland в цялата страна тази седмица и до изчерпване на количествата.

Серията включва котешки тунел за игра с топка, възглавница за домашен любимец, както и постелка или легло в различни размери. Продуктите са изработени от PET бутилки чрез иновативна технология. В процеса на преработка бутилките се почистват и раздробяват, претопяват се и се изплитат в нишки. Впоследствие изтъканите нишки влизат в състава на рециклирания полиестер, от който са произведени продуктите за домашни любимци.

Лимитираната серия продукти за домашни любимци е налична в Kaufland за първи път, но това не са първите стоки от рециклирана пластмаса, които компанията предлага в България. През 2020 г. Kaufland беше първата търговска верига в страната, която предложи на потребителите спортна колекция от рециклирана пластмаса. Устойчивите спортни стоки Newcential бяха налични отново в асортимента на Kaufland и през март тази година. Скоро веригата ще предложи още продукти за бита от рециклирана пластмаса.

Предложенията са в контекста на стремежа на компанията да развива устойчив асортимент и част от нейните ангажименти по стратегията RЕset Plastic* на групата Schwarz, от която е Kaufland, за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, предотвратяване на нейното използване, повече рециклиране и по-устойчиви опаковки.

В дългосрочен план Kaufland България има за цел да намали употребата на пластмаса с минимум 20% до 2025 г. и да предлага продуктите от своите собствени марки в 100% рециклируеми опаковки.

За Kaufland България:

Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.

*За RЕset Plastic:

Групата Schwarz е една от най-големите международни компании за модерна търговия, в която влизат Kaufland и Lidl. Групата осъзнава своята отговорност към околната среда и предприема конкретни мерки. С REset Plastic Schwarz разработи всеобхватна международна стратегия в пет основни направления, които правят възможно реализирането на визията „По-малко пластмаса – затворен цикъл на рециклиране“.

Петте основни принципа на стратегията REset Plastic са:

RЕduce: въздържаме се от ползването на пластмаса, където е възможно;

Redesign: проектираме и разработваме продукти, така че да могат да бъдат рециклирани;

Recycle: събираме, сортираме, рециклираме и затваряме цикъла на рециклиране;

Remove: помагаме за премахването на отпадъци от пластмасови отпадъци от околната среда;

Research: инвестираме в проучвания, разработване на иновативни решения и информираност за рециклирането.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София