Kaufland България с Годишен знак за дарителство

гр. София, 05 март 2021 г.
ИЗображение на Гергана Димитрова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България

Заслугата е на служителите, които през 2020 г. продължиха да даряват на организации, подпомагащи хора в нужда

Kaufland България беше отличена с Годишен знак за дарителство. С него бяха признати усилията на компанията за насърчаване и развитие на дарителството като част от фирмената култура и приноса на служителите, които през 2020 г. продължиха да даряват на организации, подпомагащи хора в нужда. Годишният знак за дарителство  е учреден от фондация BCause, Българското дружество за връзки с обществеността, Българската асоциация за управление на хора и Българска асоциация на КСО специалистите.

„Големите заслуги за почетното отличие са на служителите на Kaufland“, каза Гергана Димитрова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България. „Като лидер в модерната търговия и работодател на над 6000 служители Kaufland осъзнава своята роля за формирането на отговорно и емпатично общество, в което взаимната помощ е ценност. Именно затова компанията развива проекти за благотоворителност сред служителите като част от своята политика за корпоративна социална отговорност.“

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана „Действията носят промяната". През 2020 г. служителите на Kaufland осъществиха дарителска дейност в 3 основни направления. Екипът на компанията продължи да дарява ваучери за пазаруване, които са тяхна месечна социална придобивка, за каузата на Националната асоциация за приемна грижа. През 2020 г. служителите стартираха също даряване на хранителни продукти. Инициативата е на „Търговска дирекция“, като представител на нейния екип всеки петък доставя на партньорски организации, подпомагащи хора в нужда, събраните през седмицата продукти сред колеги. Така до момента са дарени общо 13 400 хранителни и нехранителни артикула или 2 727 кг. стоки. В края на миналата година започна и вътрешна инициатива, в която служителите подпомагат с финансови дарения и доброволчески труд свои колеги, които имат финансови, битови или социални трудности.

В Kaufland програмата за дарителство от работното място и проектите за корпоративно доброволчество се развиват вече няколко години. Сред инициативите е Базар на талантите с издания за Коледа и Великден, в който служителите готвят и творят в името на кауза, която сами избират. В календара за корпоративно доброволчество са още акции по почистване и залесяване.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.  

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19