Kaufland България със специален онлайн каталог с предложения за балансирано хранене

гр. София, 17 февруари 2021 г.

Kaufland България представи онлайн каталог „Добрата храна е баланс“ с предложения за балансирано хранене. В него може да бъде открит част от богатия асортимент от качествени био, вегетариански и веган продукти на компанията. Предложенията в каталога са валидни до края на февруари в хипермаркетите на Kaufland в цялата страна, където целогодишно клиентите могат да открият качествени предложения за пълноценно и разнообразно меню на атрактивни цени.

Kaufland България приема като своя мисия да доставя всеки ден на трапезата на българското семейство качествени храни на достъпни цени и така да подпомага нуждата от разнообразно и пълноценно хранене. В контекста на нарастващата глобална тенденция за консумация на продукти от неживотински произход и все по-голямата информираност и взискателност на потребителите, които държат да имат достъп до разнообразие от нови и висококачествени продукти, веригата продължава да обогатява и увеличава асортимента си от такива предложения.  

В него могат да бъдат открити над 20 продукта от собствената марка на Kaufland - K-take it veggie. Всеки продукт от серията притежава международно признат био сертификат и европейски печат V-Label, който удостоверява качеството на веганските и вегетарианските продукти.

Над 80 хранителни биопродукта от собствената марка K-Bio също могат да бъдат намерени в Kaufland. Логото на K-Bio гарантира, че продуктите са от органичен произход – произведени съгласно строгите правила и наредби на ЕС под постоянен контрол от независими, оторизирани от държавата институции - без оцветители, подобрители и изкуствени аромати.

Освен собствената марка вегетариански и веган продукти K-take it veggie и линията продукти K-Bio, в онлайн каталога са включени още редица специализирани веган, вегетариански и био артикули, както и продукти без глутен и без лактоза от български и от чуждестранни производители и доставчици. През последните години богатата специализирана зона с предложения за балансирано хранене в Kaufland, се радва на висок интерес от страна на клиентите, като компанията продължава да развива своя асортимент в контекста на техните високи очаквания.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19