Kaufland България е партньор на българското издание на детската образователна книга „Къде отива боклукът?“

Kaufland България е партньор на българското издание на детската образователна книга „Къде отива боклукът?“. В нея Джес Френч - природозащитник и ветеринарен лекар – разказва любопитни, но стряскащи факти за това къде отиват отпадъците, като представя на малчуганите също добри примери за екологична отговорност. От понеделник, 21 септември, книгата ще бъде налична в хипермаркетите на Kaufland в цялата страна.
Българското издание на „Къде отива боклукът?“ съдържа забавни и поучителни илюстрации и множество полезни съвети, които показват на децата как всеки ден да допринасят за една по-чиста планета. Образователното четиво впуска децата в теми като това как домът може да бъде помощник в опазването на планетата, как да си направят полезни вещи от вехтории, или пък с каква устойчива алтернатива биха могли да заместят пластмасовите предмети в ежедневието. От страниците на книгата всяко дете може да научи какви са последиците от безотговорното изхвърляне на отпадъците, кои са различните видове замърсявания, как боклукът влияе върху ресурсите на нашата планетата и как действията ни засягат природата и нас самите. Изданието поставя фокус и върху екоравновесието и опазването на околната среда.
„Къде отива боклукът?“ е заглавие на издателство „Ракета“, което достига до българските читатели с подкрепата на Kaufland България и „Еко Партнърс България“. За създаването на книгата са използвани устойчиво добити материали и растителни масла с отговорност и грижа към околната среда.
Kaulfand България подкрепя изданието в контекста на дългосрочния си ангажимент за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, предотвратяване на нейното използване, повече рециклиране и по-устойчиви опаковки. Компанията прилага в България RЕset Plastic* - стратегията срещу замърсяването с пластмасата на Schwarz Group, част от която е Kaufland. В дългосрочен план търговската верига има за цел да намали употребата на пластмаса с минимум 20% до 2025 г. и да има 100% рециклируеми опаковки на продуктите собствена марка. С подкрепа на компанията се реализират и редица партньорски проекти срещу пластмасата.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.
*За Reset Plastic:
Групата Schwarz е една от най-големите международни компании за модерна търговия, в която влизат Kaufland и Lidl. Групата осъзнава своята отговорност към околната среда и предприема конкретни мерки. С REset Plastic Schwarz разработи всеобхватна международна стратегия в пет основни направления, които правят възможно реализирането на визията „По-малко пластмаса – затвoрен на цикъла на рециклиране“.
Петте основни принципа на стратегията REset Plastic са:
RЕduce: въздържаме се от ползването на пластмаса, където е възможно;
Redesign: проектираме и разработваме продукти, така че да могат да бъдат рециклирани;
Recycle: събираме, сортираме, рециклираме и затваряме цикъла на рециклиране;
Remove: помагаме за премахването на отпадъци от пластмасови отпадъци от околната среда;
Research: инвестираме в проучвания, разработване на иновативни решения и информираност за рециклирането.