Добрите продуктови познания са определящ фактор при гаранцията за качество в Kaufland България

гр. София, 14 август 2020 г.

Виктория, Велина, Пламен и Димитър са дългогодишна част от екипа на Kaufland България и днес са едни от най-ключовите специалисти, които гарантират качеството на продукцията в търговската верига. Те са т.нар. обучители "Свежест", квалифицирани да обучават екипите във всеки хипермаркет как да се грижат правилно за свежестта на продуктите - от приема до покупката.  

Познават из основи високите критерии за качество, които компанията налага и знаят как да ги прилагат ефективно в полза на клиента, защото преди да заемат тази длъжност днес, те самите са работили на всички ключови позиции – от редови служител, през ръководител отдел до заместник управител в различни филиали на компанията в страната.

"Никога не правим компромис с качеството, защото се ръководим от максимата, че предлагаме на нашите клиенти само това, което лично сме опитали и препоръчваме. За да го препоръчаме, ние трябва да познаваме добре характеристиките на качествената продукция – например от това как да я окачествим правилно при прием в склада, през това на колко градуса да изпечем тестените изделия в пекарната ни така, че да са свежи през целия ден, до това колко тънко режем сушените колбаси и на каква температура ги съхраняваме в свежата ни витрина. За всичко има критерии, които трябва да се спазват и затова обучението е толкова ключов инструмент“, разказва Димитър.

Разпределени по региони, до момента четиримата са обучили общо 60 екипа – по един във всеки обект на Kaufland в страната, чиято роля е ключова по целия път на свежите продукти в хипермаркета - от приема, през правилното съхранение и безопасност на храните, до регулярното поддържане на свежестта им след излагането им за продажба.

"Важна цел на обучението е всеки служител, който работи със свежа стока, да обогати продуктовите си познания така, че да може да консултира клиента още по-професионално. Тази практика съществува от самото начало на компанията у нас, като обученията са задължителни за всеки екип – нов или вече съществуващ, актуализират се непрекъснато и се повтарят регулярно през годината. В допълнение всеки от нас следи и дали наученото се прилага правилно спрямо критериите, като само за 2019 г. сме направили общо над 700 рутинни вътрешни проверки в обектите ни в цялата страна“, допълва Пламен.

Експертизата си четиримата допълват и актуализират регулярно няколко пъти в годината с помощта на специалистите от Аграрния университет в Пловдив, дългогодишен партньор на Kaufland България. През същите обучения преминават ръководния състав на всеки хипермаркет, както и служителите, които отговарят за качествения контрол на продукцията при приема й в централния склад на компанията.

"Разбира се, освен експертизата, за нас като обучители е много важно да бъдем и добри психолози. Целта ни не е просто да покажем кое как се прави, а да обясним защо е важно, да ги вдъхновим винаги да се стремят към високото качество – както на това, което продават, така и в начина, по който обслужват клиентите. От личен опит знаем, че това освен отлични резултати, носи и лична удовлетвореност от компетентно свършената работа", споделя Виктория.  

Качеството е политика, която Kaufland България налага от самото начало на компанията у нас и е нещо, с което не прави компромис. Освен високите изисквания за качество, които има към производителите, с които си партнира, търговската верига разработва и прилага многостепенен външен и вътрешен качествен контрол по цялата верига на доставка и във всяка продуктова категория, която предлага на крайния клиент. Осъществява го благодарение на доказания опит на своите експерти, като държи продукцията да бъде регулярно проверявана и от независими местни и международни лаборатории.

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 година. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg

Свалете снимки на нашите обучители "Свежест" от тук

Виктория-Велина-Пламен-Димитър.zip (89.2 MB)

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19