Kaufland поддържа редица мерки срещу разпространението на коронавирус COVID-19

София, 12 март 2020 г. , последно обновено на 26 май 2021 г

Kaufland България носи отговорност за сигурността и здравето на своя екип и клиенти. Във връзка с извънредната епидемична обстановка у нас компанията поддържа редица превантивни мерки срещу разпространението на коронавирус Covid-19.

Като основна предпазна мярка при вируси, специалистите препоръчват повишаване на хигиената: лична и на работното място. Затова всеки в компанията е запознат с конкретните препоръки на Министерство на здравеопазването и Световната здравна организация. Препоръките на експертите периодично се припомнят и се апелира към тяхното спазване, както и за следене на актуалната информация, която властите оповестяват.

Конкретните мерки, които въвеждаме и поддържаме с цел да осигурим спокойни и безопасни условия за пазаруване и работа на клиентите и нашия екип, са:  

  • Kaufland България работи със стандартно работно време.
  • Почистваме, дезинфекцираме и проветряваме нашите хипермаркети редовно всеки ден.
  • На входа на всички обекти на разположение на клиентите има хигиенни станции за дезинфекция, с необходимите количества дезинфекциращ препарат.
  • На видно място в клиентските тоалетни е поставена "Хигиенна инструкция за ръце".
  • Пазарските колички се дезинфекцират редовно всеки ден.
  • Дезинфекцират се лентите за поставяне на продукти на каса.
  • Разположени са подови стикери, които обозначават по лесен начин препоръчителната дистанция при движение на клиентите на територията на хипермаркетите.
  • Клиентите получават непрекъсната информация как да пазаруват с отговорност към себе си и околните на територията на обектите Kaufland.
  • Екипите ни разполагат с необходимите количества препарати за хигиена на работното място. Осигурени са дезинфектанти, предпазни маски и шлемове за служителите във всички филиали на веригата.
  • За улеснение на служителите във всички санитарни помещения и помещенията за почивка са поставени информационни табели за хигиената на работното място.
  • Вътрешнофирмените обучения са спрени, а за срещи се препоръчват видео- или телефонни конференции.
  • Компанията осигурява специална вътрешна телефонна линия, на която служителите да могат да задават своите въпроси по темата.

Екип на компанията с представители от всички ключови направления следи внимателно развитието на ситуацията и въвежда всички необходими мерки.

Компанията апелира към всички свои клиенти за необходимото разбиране, уважение и търпение към служителите, които правят всичко възможно, за да обслужват бързо и ефективно.

Благодарим Ви, че пазарувате отговорно, като носите предпазна маска и спазвате препоръчителната дистанция.

С уважение,
Екипът на Kaufland България

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София