Kaufland поддържа редица мерки срещу разпространението на коронавирус COVID-19
Kaufland България носи отговорност за сигурността и здравето на своя екип и клиенти. Във връзка с удължения срок на извънредна епидемична обстановка у нас до 30 ноември компанията продължава да въвежда и поддържа редица превантивни мерки срещу разпространението на коронавирус Covid-19.
Като основна предпазна мярка при вируси, специалистите препоръчват повишаване на хигиената: лична и на работното място. Затова всеки в компанията е запознат с конкретните препоръки на Министерство на здравеопазването и Световната здравна организация. Препоръките на експертите периодично се припомнят и се апелира към тяхното спазване, както и за следене на актуалната информация, която властите оповестяват.
Конкретните мерки, които въвеждаме и поддържаме с цел да осигурим спокойни и безопасни условия за пазаруване и работа на клиентите и нашия екип, са:
- От 14.11.2020 г., събота, въвеждаме временно увеличено работно време, валидно за всички наши хипермаркети в цялата страна. Обектите ни ще отварят за клиенти в 7:00 часа сутринта всеки работен и почивен ден. Краят на работното време е удължен с един час, и е различен в зависимост от локацията на хипермаркета.
- Съгласно новата заповед № РД-01-677/25.11.2020 г. на здравния министър, клиентите на и над 65-годишна възраст ще могат да пазаруват в нашите хипермаркети всеки ден във времевия диапазон между 8:30 и 10:30 часа. В посочените часове в обектите ни няма да се допускат лица под 65 години.
- Почистваме, дезинфекцираме и проветряваме нашите хипермаркети редовно всеки ден.
- На входа на всички обекти на разположение на клиентите има хигиенни станции за дезинфекция, с необходимите количества дезинфекциращ препарат.
- На видно място в клиентските тоалетни е поставена "Хигиенна инструкция за ръце".
- Пазарските колички се дезинфекцират редовно всеки ден.
- Дезинфекцират се лентите за поставяне на продукти на каса.
- Разположени са подови стикери, които обозначават по лесен начин препоръчителната дистанция при движение на клиентите на територията на хипермаркетите.
- Клиентите получават непрекъсната информация как да пазаруват с отговорност към себе си и околните на територията на обектите Kaufland.
- Екипите ни разполагат с необходимите количества препарати за хигиена на работното място. Осигурени са дезинфектанти, предпазни маски и шлемове за служителите във всички филиали на веригата.
- За улеснение на служителите във всички санитарни помещения и помещенията за почивка са поставени информационни табели за хигиената на работното място.
- Вътрешнофирмените обучения са спрени, а за срещи се препоръчват видео- или телефонни конференции.
- Компанията осигурява специална вътрешна телефонна линия, на която служителите да могат да задават своите въпроси по темата.
- За всички разпространители на нашата брошура в страната са осигурени ръкавици и маски.
Екип на компанията с представители от всички ключови направления следи внимателно развитието на ситуацията и въвежда всички необходими мерки.
Компанията апелира към всички свои клиенти за необходимото разбиране, уважение и търпение към служителите, които правят всичко възможно, за да обслужват бързо и ефективно.
Благодарим Ви, че пазарувате отговорно, като носите предпазна маска и спазвате препоръчителната дистанция.
С уважение,
Екипът на Kaufland България