Kaufland предприема редица мерки във връзка с разпространението на коронавирус COVID-19

София, 12 март 2020 г. , обновено на 06 април 2020 г

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители. Затова предприехме редица превантивни мерки за сигурността и здравето на екипа ни от всички направления – магазини, Централен склад, Обслужващ офис и IT HUB. Като основна предпазна мярка при вируси, специалистите препоръчват повишаване на хигиената: лична и на работното място. Затова вече запознахме нашите служители с конкретните препоръки на Министерство на здравеопазването и Световната здравна организация. Препоръките на експертите периодично се припомнят и се апелира към тяхното спазване, както и за следене на актуалната информация, която властите оповестяват.

Конкретните мерки, които вече предприехме, са:

  • С цел да осигурим допълнителна безопасност на клиентите и нашите колеги въведохме пропускателен режим на входа на всеки наш хипермаркет в страната;
  • Осигуряваме дезинфектанти, ръкавици и маски за нашите колеги в хипермаркетите и всички дистрибутори на нашата брошура в цялата страна;
  • Осигуряваме защитни шлемове за лице за всички колеги, които обслужват на нашите свежи витрини в страната;
  • Дезинфекцираме редовно лентите за поставяне на продукти на каса и поставихме плексигласови прегради на касите и на Информация във всички наши обекти в страната. Чрез тях ще осигурим по-голяма защита на колегите по време на работния им ден;
  • Имаме и плексигласови прозорци за продуктите от нашата пекарна. Призоваваме клиентите в допълнение да използват предоставените ръкавици при избор на пресен продукт от пекарната;
  • Служебните пътувания в чужбина са преустановени.
  • Вътрешнофирмените обучения са спрени.
  • За срещи се препоръчват видео- или телефонни конференции.
  • На разположение на служителите е специална вътрешна телефонна линия, на която могат да задават своите въпроси по темата.

Предприехме редица допълнителни мерки и по отношение на хигиената на нашите обекти:

  • Почистваме, дезинфекцираме и проветряваме нашите хипермаркети всеки ден;
  • Дезинфекцираме нашите пазарски колички всеки ден;
  • На входа на всеки наш хипермаркет има хигиенни станции за дезинфекция на ръцете преди пазар;
  • На видно място в клиентските тоалетни е поставена "Хигиенна инструкция за ръце".
  • Дезинфекцираме редовно лентите за поставяне на продукти на каса.
  • Клиентите получават непрекъсната информация на територията на обектите Kaufland с насоки за ползване на:
    • хигиенните станции;
    • ръкавици при пазаруване от Пекарна;
    • спазване на препоръчителна дистанция на територията на хипермаркета;
    • картови разплащания, при възможност.

Ето как се грижим за колегите, доставчиците и продуктите в нашия Логистичен център:

  • Монтирахме термокамери на входовете, като в допълнение с инфрачервен термометър се проверява телесната температура на всеки служител, доставчик и посетител преди влизането му в сградите;
  • Поставихме маркировка за спазване на дистанция при движение и изчакване на ключови места на територията на нашите складове – пункта за регистрация и обработка на документи, зарядната станция на мотокарите и всички сервизни помещения. Така се грижим както за нашия екип, така и за нашите доставчици;
  • Специален екип обстойно дезинфекцира нашите складове всеки ден. Всички те са оборудвани с предпазни облекла, маски, ръкавици и очила. По този начин осигуряваме по-голяма сигурност както за нашите колеги, така и за продуктите;
  • Всички служители са оборудвани с предпазни маски, ръкавици и дезинфектанти, с които извършват всяка дейност. Задължително е изискването и за посетители на територията на логистичния център;
  • За екипа са осигурени още витамини и свежи плодове;
  • Напълно ограничен е физическият контакт между колегите от първа и втора смяна. За целта всеки екип изчаква старта на смяната в специално обособена зона, спазвайки обозначена дистанция. Новата смяна започва след щателна дезинфекция на всички мобилни устройства, електрокари, сервизни помещения и стълбища;
  • Екипите от двете логистични бази нямат физически контакт, като е осигурен и отделен транспорт. За всички колеги, за които това е възможно, е организиран home office на ротационен принцип от две седмици;
  • На видни и ключови места на територията и на двата склада са разположени инструкции и информационни материали във връзка с предпазните мерки и препоръки срещу разпространението на COVID-19;
  • На видно място в сервизните помещения е поставена "Хигиенна инструкция за ръце".
  • Съблекалните в специалната спортна площадка са преустроени в пунктове за първа долекарска помощ, за използване при необходимост.

Всекидневно в компанията се провежда среща с представители от всички направления, на която се анализира актуалното развитие на ситуацията и се въвеждат всички необходими мерки.

Бихме искали да изразим огромната си благодарност на целия ни екип, които работят неуморно, за да бъдат нашите хипермаркети заредени и винаги на разположение.

Надяваме се на разбиране, търпение и съдействие от страна на нашите клиенти. Вярваме, че когато сме добре информирани и отговорни, помагаме на себе си и на другите. Вашите действия имат значение, защото само с общи усилия можем да се справим.

Благодарим Ви!

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19