Kaufland със 7-ми модернизиран магазин за тази година
От днес Kaufland-Разград посреща клиентите си с изцяло обновен интериор, над 1000 нови артикула и още повече услуги на едно място. Предстои откриване и на оптика
Kaufland България открива днес в Разград още един изцяло обновен свой хипермаркет. Това е 7-мата модернизация, която най-големият ритейлър у нас прави на свой магазин от началото на годината. Тя е насочена, както към осъвременяване на интериора, така и към увеличаване на продуктовия асортимент и на броя на стоки и услуги на едно място. Общата инвестиция в подобрения на съществуващи хипермаркети през 2023 г. възлиза на над 22 млн. лв. Само за филиала си в Разград компанията е инвестирала близо 2.5 млн. лв.
Асортиментът на магазина е обогатен с 1000 нови артикула във всички продуктови групи, като за максимален комфорт на пазаруването са обособени нов специализирани секции - чери бар, рампа за екзотични плодове, „Фермерски пазар“ с млечни продукти от местни производители, витрина за готвена храна „To-go” и хладилник за крафт бири. Чисто нова е и пекарната, която предоставя разнообразие от близо 60 вида изпечени на място тестени изделия всеки ден.
В резултат на политиките на компанията за приоритетно намаляване на въздействието върху околната среда, всички витрини в хипермаркета на Kaufland в Разград са подменени с нискоемисионна хладилна мебел и работят с щадящ околната среда хладилен агент.
Обновяването на хипермаркета обхваща и зоната с наематели, която също бе модернизирана в продължение процеса по утвърждаване на One Stop Shopping концепцията на компанията. Именно с цел развитие и утвърждаване на концепцията в края на 2022г. в рамките на филиала беше открит първият обект на бранда Aladin Foods в гр. Разград, а съвсем скоро предстои и откриването на нова за града оптика, част от веригата "Оптика ММ.
Модернизацията е част от цялостната трансформация на хипермаркетите, което включва обогатяване на продуктовия асортимент и внедряване на технологични иновации. Приоритет са решенията, насочени към подобряване на цялостното клиентско преживяване и намаляване на екологичното въздействие на компанията.
За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.