Вземи 3 на цената 2 и се възползвай от намаления до 50% в Kaufland
Клиентите на най-голямата търговска верига могат да се възползват от намаления до 50%, а изгодните предложения с Kaufland Card са гарантирани. Жълтите етикети в хипермаркетите на Kaufland гарантират проверено качество на богато разнообразие от стоки на повече от добра цена.
"3 на цената на 2" или иначе казано "Вземете 3, платете само 2" е поредната практична оферта, която ритейлърът предоставя на посетителите си. До неделя (19 февруари) може да подсигурите менюто за цялото семейство, да поглезите дори и най-капризния домашен любимец, а вашата награда ще откриете в многообразието от сладки изкушения. Не пропускайте да платите 2, а да си тръгнете с 3 от пълнозърнестите багети и белите земели от собствената пекарна на Kaufland, апетитните пастети, лютеници и десетки други примамливи предложения.
Kaufland e подбрал за клиентите си и нехранителни продукти с намаления до 50%. Може да се сдобиете със здрав куфар за следващото пътуване, да обновите дома си и да обслужите колата си на цена, която категорично си заслужава.
Използването на Kaufland Card при всяко пазаруване, предоставя на клиентите разнообразни предимства: седмични оферти, точки за лоялност, персонални купони и игри с награди, както и отстъпки за услуги и продукти извън хипермаркетите на веригата.
Kaufland Card е достъпна в два варианта – физическа, която може да бъде издадена във всеки хипермаркет на веригата и дигитална, която може да бъде изтеглена от приложението на Kaufland.
С всяко пазаруване, притежателите на Kaufland Card трупат точки и активират ексклузивни и персонализирани купони с още по-атрактивни оферти.
За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.