Торта за Коледа – хит в пазара тази година

гр. София, 22 декември 2022 г.
Торта за Коледа – хит в пазара тази година

Интерес към тортите отчита най-големият ритейлър у нас – Kaufland България. Наред с класическите коледни сладкиши като меденки и щолен, компанията отчита ръст на клиентския интерес към ръчно правените и декорирани торти. Цветна декорация, с парченца плод или шоколад отвътре, нежни шоколадови мусове е модерното сега. Ритейлърът разшири асортимента си от торти в навечерието на празниците и в момента в хипермаркетите в цялата страна могат да бъдат намерени над 22 пресни торти всеки ден.

Кои са най-търсените сладкиши от българите и с какво ги впечатляват те през празничния декември?  

„Асортиментът ни включва многообразие от елегантни и изключително вкусни предложения, които са в тон с най-съвременните сладкарски тенденции. Клиентите ни избират тортата с нежен шоколадов мус и малини „Фрамбойси“. Тези, които си падат по тропическите аромати и места, се спират на снежно бялата „Торта Кокос“ или пъстрата „Торта Цветен рай“. Несъмнено обаче звездата на нашата селекция е печеният чийзкейк с тиква. Класическият десерт с хрупкава коричка, мек кремообразен крем и великолепното ухание на подправки, превръща тиквения чийзкейк в любим на българския потребител сладкиш. Вкусният десерт отдавна не е чужд за българите, които се очароват от лекотата и комбинацията от вкусове, които предлага.” – разказва Димитрия Караиванова-Бегова, ръководител „Хляб, хлебни изделия и деликатеси“ в Kaufland България.

Към най-предпочитаните сладки изкушения за коледната трапеза се присъединяват и френските макарони, които се предлагат в кутия с микс от вкусове на боровинка, горски плод, шамфъстък, карамел и други. Асортиментът на сладки изкушения постоянно се увеличава в отговор на потребителските очаквания. Предлагането на разнообразни продукти на специализирани щандове е част от на развиваната от Kaufland концепция One Stop Shopping. Концепцията отговаря на най-модерните тенденции в ритейла, като включва в себе си наемане на търговски площи от различни по вид и големина бизнеси, които превръщат хипермаркетите на Kaufland България в търговски центрове с многообразие от обекти за пазаруване.

Наближаващите коледни празници изпълват сърцата ни с радост и надежда от споделените моменти с любимите хора. Един от ключовите моменти през тези дълго чакани дни е подготовката на празнична трапеза. Кулинарите се изявяват с всевъзможни рецепти за вкусни ястия, с които да впечатлят и зарадват близките си. Тези обаче, които искат да се потопят напълно в празничния дух и настроение и да отделят повече време на семействата си, могат да пробват сами да приготвят сладки изкушения от специално разработени от Kaufland рецепти - ТУК.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 600 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София