Kaufland България открива иновативна бизнес академия в партньорство с УНСС

гр. София, 08 декември 2022 г.
Kaufland България открива иновативна бизнес академия в партньорство с УНСС

Лидерът в ритейла Kaufland България стартира иновативен проект, насочен към всички студенти, които искат да имат успешна кариера в бизнеса. Първата по рода си практически ориентирана бизнес академия за студенти ще се реализира от ритейлъра в партньорство с УНСС и е шанс за кариерен старт на всеки, който иска да развие своите първи професионални умения и да се учи от доказани професионалисти в сектора на бързооборотните стоки.

В рамките на 3 месеца, от 13.02 до 20.05.2023 г., участниците в Академията ще имат възможността да се запознаят с различни специалисти от ритейл бизнеса, както и да приложат наученото по време на платен стаж в избран от тях отдел в Централния офис на Kaufland България. Съдържанието на обучението е разпределено в 6 тематични модула с общо 15 презентации по актуални за пазара теми, включително изграждане на идентичност и бранд, позициониране на супербранд, иновации и инвестиции, планиране на успеха и изграждане на силен екип.

На финала на Академията, участниците ще могат да приложат усвоените знания, като разработят решения на реални бизнес казуси. Най-любознателните ще имат възможност да се включат и в допълнителни soft skills обучения.

Всички студенти на Академията, които са посетили поне 80% от задължителните 15 академични часа, участвали са в бизнес казусите и са провели успешно стажа си в Kaufland България, ще получат на края на Академията стипендия в размер на 1800 лв.

Кандидатстването е отворено до 16.01.2023 г. и се реализира чрез попълване на онлайн формуляр и изпращане на актуална автобиография. Всички избрани кандидати ще бъдат поканени на интервю в Kaufland Централен офис.

 

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София