Kaufland България дигитализира процеса си по подбор
Кандидатстването за работа в Kaufland България вече е по-лесно, по-бързо и по-интуитивно. Чатботът "Кала" може да бъде намерен на интерактивните клиентски табла, разположени на гише "Информация" във всеки един от 63-те хипермаркета на веригата. Чрез него, всички желаещи да станат част от екипа на най-големия ритейлър у нас могат сами да разгледат свободните позиции в конкретния филиал, регион или в цялата страна и да кандидатстват веднага, при това изцяло дигитално.
Въвеждането на чатбота е поредната стъпка на Kaufland България в посока дигитализация на процеса по подбор - от всяка точка и по всяко време. Веригата инвестира в нововъведения, които да улеснят бъдещите служители – в създаване и публикуване на обяви за работа и при кандидатстване. Голям процент от дейностите в самия процес по подбор преминават онлайн – включително попълване на въпросници за предварителен подбор, видео и телефонни интервюта. Обратната връзка, както и последваща оценка като част от екипа на компанията, също са дигитализирани за позициите, за които това е възможно.
Иновацията "Кала" е част от стратегията на Kaufland България за въвеждане на съвременни технологии в сферата на човешките ресурси. Тя заработи успешно на кариерната страница на компанията през август и от тогава помага на всички кандидати с предоставянето на полезна информация и отговори на въпроси, свързани с професионалните възможности в търговската верига. Към днешна дата чатботът е отговорил на стотици запитвания, а част от тях са намерили подходящи свободни позиции за кандидатстване.
Освен чатбота Кала, интерактивните клиентски табла предлагат на клиентите на компанията редица допълнителни възможности, между които са сканиране на продукт с цел виждане на цената му и регистриране на Kaufland Card.
Повече за работодателската политика на Kaufland можете да научите на kariera.kaufland.bg.
За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,7 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.