Становище на Kaufland България във връзка с Решение на КЗК

гр. София, 29 септември 2022 г.

Във връзка с публикуваното на сайта на Комисията за защита на конкуренцията Решение № АКТ-661-29.09.2022, бихме искали да подчертаем следното:

Становището на „Кауфланд България ЕООД енд Ко“ КД по отношение на Решението е, че във връзка с предлагането на слънчогледово олио в магазините на Търговска верига „Кауфланд“, не са осъществявани каквито и да било действия или бездействия, нарушаващи правата на потребителите или конкурентите и същите са били изцяло съобразени със закона и добрите търговски практики.

Kaufland България ще използва законовото си право и ще обжалва Решението на Комисията.

Уверяваме потребителите, че ще продължим да работим за всекидневното осигуряване на стоки от първа необходимост.

С уважение,
Екипът на Kaufland България


За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София