Еко тетрадки в Kaufland за първия учебен ден

гр. София, 01 септември 2022 г.
Еко тетрадки в Kaufland за първия учебен ден

Над 1 000 ученически пособия предлага на клиентите си най-големият ритейлър у нас Kaufland България, в рамките на ученическата си кампания Back-To-School. Разнообразието от стоки обхваща всичко необходимо за подготовката за първия учебен ден - от тетрадки и химикалки, през кутии за хранене до ежедневни и спортни облекла. Благодарение на своята концепция за улесняване на пазаруването и разширяване на кръга от стоки и услуги на едно място - One Stop Shopping, клиентите на компанията бързо и изгодно могат да набавят всичко необходимо за предстоящата учебна година.

Акцент в предложението към клиентите са канцеларските материали от собствената марка на Kaufland - Talentus®. Практични, достъпни и красиви, ученическите пособия и канцеларските материали се отличават с висококачествената си изработка и могат да бъдат открити в постоянния асортимент на веригата магазини. Опаковките на всички продукти Talentus® са изработени от устойчиво стопанисвани гори, което ги превръща в екологосъобразен и щадящ природата избор. Допълнителна гаранция за качество и произход дава екологичният сертификат Blаuer Engel. Върху кориците на задължителните ученически пособия - тетрадки, скицници и блокчета за рисуване, тази година учениците ще открият ликовете на някои от най-актуалните анимационни и приказни герои.

В рамките на Back-to-School кампанията, в хипермаркетите в цялата страна могат да бъдат открити и известни марки канцеларски материали, сред които цветни моливи, флумастери и маркери на Faber Castell и Maped. Ярките цветове на моливите се пренасят като запомнящи се шарки и върху голям избор от ученически раници, несесери и торбички за кутии за обяд.

Компанията допълва ученическия асортимент и с вече наложената си марка детски текстил Hip&Hopps за момичета и момчета на възраст между 6 и 10 години. Сезонните ученически предложения включват детски якета, изработени по технология BIONIC FINISH ECO, която предпазва текстила от вода и замърсявания, спортни детски блузи с дълъг ръкав, клинове и панталони, детски тениски и спортни обувки. Специално за учениците Spice & Soul® обогатява портфолиото си и с цветни кутии за обяд.

*Стандарт GOTS: Глобалният органичен текстилен стандарт включва световно признати директиви, които гарантират устойчиво производство на текстил – от добива на биологично произведени естествени суровини, през екологично и социално отговорно производство, до прозрачното обозначаване.

**Стандарт FSC: В асортимента на Kaufland ще откриете огромен избор от собствена марка продукти, сертифициарни спрямо строгите изисквания на Forest Stewardship Councils, сред които салфетки, тоалетна хартия и носни кърпички, както и въглища за скара. При покупката на продукти, сертифицирани от FSC, Вие изисквате устойчиво стопанисване на горите по целия свят.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София