Kaufland България обяви първо издание на Стипендиантска програма за млади специалисти

гр. София, 25 юли 2022 г.
Kaufland България обяви първо издание на Стипендиантска програма за млади специалисти

Kaufland България дава начало на нова програма за развитие на млади специалисти – "Стипендианстка програма 2022-2023 г.". Тя е насочена към студенти в 3-ти и 4-ти курс, а отворените позиции през настоящото издание са пет. Участниците ще се запознаят отблизо с работните процеси в няколко ключови отдела - "Маркетинг", "Снабдяване", "Търговия", "Управление на веригата доставки" и "Отдаване под наем".

Програмата е с продължителност три месеца, като предимство в планирането й е, че всеки от избраните кандидати ще може сам да избира кога да проведе стажа си в компанията. Единственото условие е участниците да посочат три последователни месеца в периода от септември 2022 до септември 2023 г. По време на обучението те ще получават конкурентно възнаграждение, както и пълния пакет социални придобивки, който Kaufland България осигурява на всички свои служители. След успешно преминаване на програмата, стажантите ще получат и специална стипендия.

Желаещите да се включат в стипендиантската програма на Kaufland могат да заявят намерението си до средата на месец септември, чрез директно кандидатстване на кариерния уебсайт на компанията: www.kariera.kaufland.bg

Всяка от изпратените кандидатури, съдържаща всички необходими документи, ще бъде разгледана и оценена от тристранно жури. То ще бъде съставено от поне двама души от отдела, приемащ съответния стипендиант и от представител на отдел „Човешки ресурси“ на компанията. Петте участници с най-висок резултат ще получат възможност да се запознаят отблизо с работата и да натрупат ценни знания, които ще им бъдат полезни в кариерното развитие.

Желаещите да вземат участие в програмата на Kaufland следва да изпратят както CV и мотивационно писмо, така и да решат казус, близък до ежедневната работа на различните отдели. Съответно за „Маркетинг“ той е свързан с Kaufland Card, този за „Снабдяване“ - за оптимизиране на процеса по печат на рекламни плакати, за „Търговия“ – с анализ на асортимента. Темата на казуса за „Управление на веригата от доставки“ е насочена към проучване на възможностите за алтернативен транспорт в дистрибуторската логистика на Kaufland България при доставка на стока от Централен склад към филиалите, а на „Отдаване под наем“ – за развиване на концесионерна зона във филиал от мрежата на компанията.

Kaufland България има традиции в реализирането на редица обучителни проекти, насочени към подобряване на връзката между образование и бизнес практика. В началото на юни компанията обяви четвъртото издание на програмата „Управители на бъдещето“, насочена към завършващи студенти с малък или без никакъв професионален опит, както и „Търговска академия 2022“ – програма, която цели да подготви специалисти в дирекция „Търговия и Маркетинг“. Kaufland България е и сред първите компании в страната, която работи и развива програма за дуално обучение. Също така, всяка година между 70 и 100 ученици преминават през дългогодишната практикантска програма на Kaufland, която осигурява лятна работна практика за пълнолетни ученици.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София