1 милион души вече имат Kaufland Card за малко повече от месец

гр. София, 01 юли 2022 г.
1 милион души вече имат Kaufland Card за малко повече от месец

Вече над 1 млн. българи се възползват от предимствата на картата за лоялност на най-голямата търговската верига у нас Kaufland България. Тя беше представена само преди месец и се радва на рекорден интерес от страна на клиентите на компанията заради „златните“ възможности, които им дава. Разнообразие от над 21 000 качествени и свежи продукта се предлагат ежедневно от веригата, а с Kaufland Card клиентите могат да ги купят с отстъпки със седмични специални предложения.

„Благодаря на всички, регистрирали своята Kaufland Card, защото това доказва тяхното доверие към нас. Наша мисия е да предлагаме ежедневно качествени, свежи продукти на цени, които удовлетворяват клиента. Благодаря и на колегите от цяла България, които се включиха доброволно, за да помогнат на клиентите с регистрацията.“, коментира Ялчин Джем, главен търговски директор на Kaufland България и член на борда на директорите.

Българският потребител предпочита дигитално: Ялчин Джем допълни, че интересът към дигиталното приложение е значително голям, което доказва факта, че все повече българи се възползват от новите технологии. Дигиталният вариант дава и няколко допълнителни предимства, сред които функцията дигитална касова бележка, отразяваща натрупаните отстъпки, използваните купони и всички покупки, както и може да бъде добавена към потребителските карти в Google Pay. Притежателите на дигиталната версия на Kaufland Card могат след покупка да участват и в игри с различни награди чрез „Колелото на наградите“.

Предимства с Kaufland Card: Kaufland Card предоставя на клиентите различни предимства: изгодни цени, седмични оферти, точки за лоялност, купони и игри с награди. Нейните притежатели получават предложения, които са подбрани спрямо техните индивидуални предпочитания и актуална информация за продукти, които са на промоция при използването й. Картодържателите имат възможност да събират точки при редовно пазаруване, които да използват за персонални купони сред различни групи продукти. За целта е нужно картата да се сканира на касата при всяко пазаруване в хипермаркет Kaufland, като потребителите ще получават една точка за всеки 5 лева от сметката си.

Атрактивни оферти: Програмата за лоялност на Kaufland България включва много атрактивни оферти, сред които свежи продукти за трапезата, за дома, за бебето и детето, за домашните любимци, козметика. Сред тях, до 24 юли, са и единадесет артикула, насочени към нуждите на всеки „умен“ дом и всеки член на семейството от широкото портфолио на технологичния лидер Xiaomi, с който Kaufland България обяви ексклузивно партньорство. Клиентите, които ползват Kaufland Card, могат да се възползват от специални намаления, а тези без – на нормална цена.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София