За Световния ден на Земята Kaufland ще подарява семена за медоносни растения

гр. София, 19 април 2022 г.
За Световния ден на Земята Kaufland ще подарява семена за медоносни растения

Информационна кампания за ролята на пчелите за биоразнообразието организира Kaufland по повод Световния ден на Земята – 22 април. На този ден от 15,30 до 19,30 часа в хипермаркетите на веригата в цялата страна клиентите могат да получават семена за медоносни растения, които са полезни за опрашващите насекоми и могат да им създадат безценни убежища.

Акцията е част от усилията на Kaufland да информира за ключовия принос на пчелите за биоразнообразието. Без тях не бихме имали плодове, зеленчуци и цветя. Те опрашват почти всички растения, които пък осигуряват кислород. Но местообитанията за пчелите и храната за тях намаляват.

За да им се помогне, не са нужни двор или специални усилия - няколко саксии с медоносни растения могат да превърнат всеки балкон в тяхно безценно убежище. Сред медоносните растения са лайка, лавандула, маргаритки, метличина, слънчоглед, коприва, салвия, босилек и мащерка. Те са лесни за отглеждане и привличат полезни насекоми.

Kaufland работи активно в подкрепа на биоразнообразието. Компанията целенасочено включва в своя асортимент семена и растения, благоприятни за пчелите. Веригата има ангажимент за избягване на пестициди при отглеждането на цветя и растения и работи със своите доставчици да използват предимно биологични препарати.

През тази година Kaufland подкрепи проекта на „Истински мед“ у нас да започне работа Пчеларски университет, който да вдъхнови ново поколение модерни пчелари. Университетът започна работа през март и скоро ще има своя първи випуск дипломирани пчелари.

Като част от усилията в подкрепа на биоразнообразието компанията организира също информационни кампании за своите клиенти и акции по залесяване на медоносни растения за своите служители.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София