Kaufland България и шеф Тодоров представят неустоими рецепти за Великден

гр. София, 14 април 2022 г.
Kaufland България и шеф Тодоров представят неустоими рецепти за Великден

Kaufland България и шеф Тодоров обединяват усилия за Великден и представят полезни идеи за вкусни празнична ястия. Така, освен със специалния си великденски асортимент, търговската верига ще зарадва своите клиенти и с три неустоими рецепти, приготвени със свежи и качествени продукти от популярния кулинар.

Апетитните предложения са съобразени със сезона, носят уют и могат да бъдат споделени с любимите хора. Великденските рецепти ще бъдат представени с поредица от видеа, в които шеф Тодоров споделя трикове за по-лесното им приготвяне. С тяхна помощ любителите на добрата храна ще научат как да сготвят крехко агнешко стомна кебап, вкусна баница със зелени подправки и галещ небцето козунак с амарето у дома. Стъпките към всяка рецепта и списък с необходимите продукти могат да бъдат намерени на специалната страница в сайта на компанията. Рецептите са придружени и от допълнителен видео „урок“ на шеф Тодоров, в който кулинарът демонстрира как се дърпат корите за домашната баница, как се плете козунак и как се запечатва стомната за кебапа.

Като верен партньор на българските домакинства и този Великден Kaufland ще им предостави богат избор от хранителни и нехранителни продукти. Клиентите на веригата ще намерят в магазините ѝ многообразие от празнични предложения, които допълват обичайния асортимент от над 20 000 стоки. За великденската трапеза те ще могат да разчитат на 20 вида български козунак с традиционни и изцяло нови вкусове, качествено агнешко месо и зелена салата от утвърдени родни производители. Kaufland ще се погрижи и за празничната домашна атмосфера с изобилие от свежи цветя и весела великденска декорация, които клиентите ще могат да намерят във всеки от магазините на веригата.

 

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София