Плюшени играчки са новите климатично неутрални герои на Kaufland

гр. София, 17 февруари 2022 г.
Плюшени играчки са новите климатично неутрални герои на Kaufland

Плюшени супергерои от собствената марка Kuniboo на Kaufland са поредните климатично неутрални продукти в асортимента на компанията. Играчките са изработени от 100% рециклиран материал, сертифицирани са по глобалния стандарт за рециклиране GRS, а неизбежните емисии CO2, възникнали при тяхното производство и транспорт, са компенсирани чрез сертифицирани проекти за опазване на климата.
 
Рециклираните супергерои Kuniboo са налични в Kaufland тази седмица, като веригата ще продължи да включва в предложенията си към клиентите устойчиви детски играчки, за да разширява възможностите за пазаруване с принос към околната среда.  
 
Сред плюшените супергерои има жаба, таралеж, бобър и бухал. Заедно с тях се предлага и малка книжка, в която темата за избягването на отпадъци, рециклирането и опазването на околната среда е представена като интересна история за това как пухкавите Kuniboo герои почистват една гора.
 
Климатично неутралните Kuniboo играчки допълват климатично неутралния асортимент на Kaufland, като в момента в него присъстват още торба за пазаруване за многократна употреба и линията вегетариански и веган продукти под собствената марката K-take it veggie. С предлагането на климатично неутралните продукти Kaufland прави и поредна стъпка за изпълнение на целите от своята стратегията за климата.
 
С цел да осигури на клиентите повече възможности за отговорно потребление, компанията непрекъснато разширява гамата от щадящи околната среда продукти. Kaufland включва в асортимента си регионални и сезонни артикули, биопродукти, продукти в устойчиви опаковки и други.
 
Кога един продукт е климатично неутрален?

При производството и транспорта на всеки продукт се генерират CO2 емисии. При климатично неутралните продукти тези емисии са компенсирани чрез сертифицирани проекти за опазване на климата. Такива могат да бъдат залесявания или замяна на технологии, които влияят негативно на климата, с щадящи го алтернативи. Най-общо: емисиите се изчисляват, намаляват (където това е възможно) и компенсират. В Kaufland процесът е в четири стъпки:

  1. Избягване и намаляване: където е възможно, избягваме и намаляваме емисиите на CO2. Например, чрез спестяване на пластмаса и използване на рециклиран материал;
  2. Изчисляване на CO2 емисиите: регистрираме емисиите, които възникват при производството на нашите артикули (суровини, опаковки, транспорт), и изчисляваме т.нар. въглероден отпечатък на продукта;
  3. Компенсиране на CO2 емисиите чрез сертифицирани проекти за опазване на климата: компенсираме всички емисии, чието избягване е невъзможно, като подкрепяме проекти за опазване на климата;
  4. Етикет „климатично неутрален“: за улеснение на клиентите маркираме нашите неутрални по отношение на климата продукти с етикет „климатично неутрален“. Такива са някои продукти от наши собствени марки. Като торбата ни за многократна употреба и серията K-take-it-veggie. С избора на продукт с такъв етикет всеки клиент допринася за опазване на климата.

Повече за стратегията на Kaufland България за климата вижте ТУК.
 
За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. Kaufland има 61 хипермаркета в 35 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София