Kaufland България е с три отличия за работодателските си политики в Employer Branding Awards 2022 на b2b Media

гр. София, 17 февруари 2022 г.
Kaufland България е с три отличия за работодателските си политики в Employer Branding Awards 2022 на b2b Media

В тазгодишното издание на наградите на b2b Media, състояло се на 15.02., Kaufland България спечели I-во място в категорията „Управление на нови служители“ (Management of new employees) с програмата си за въвеждане в работата на новите хора в екипа. Компанията е сред призьорите и като „Лидер на работодателската марка“ (Employer Brand Leader), където Милена Караилиева, директор „Човешки ресурси“, бе персонално отличена за принос в лидерството и успешно прилагане на стратегии по привличане и управление на таланти. Търговската верига зае трето място в „Проект за работодателска марка“ (Employer branding project (in pandemic times) с кампанията "Време е за ново начало".

Kaufland бе отличена и с три златни и две сребърни награди в международния конкурс Employer Brand Stars. Първото му издание, състояло се на 11.02., отличи Kaufland България в няколко категории. Със златни призове бяха удостоени стратегията за работодателска марка на компанията, програмите по въвеждане в работата (онбординг), както и за благосъстояние на служителите. Милена Караилиева получи индивидуална награда в категорията „Лидерство“, а компанията получи сребърно отличие в категория „Стажантски програми“.

Благодарение на успешните си работодателски практики вече четири поредни години Kaufland България е сертифицирана като Топ работодател от международния независим институт Top Employers Institute. Компанията предлага на своя екип сигурно и стабилно работно място, конкурентно възнаграждение и широк пакет от 15 социални придобивки, постоянни обучения и възможности за кариерно развитие. Доказателство за това е фактът, че 80% от ръководителите в компанията са вътрешно повишени служители.

Повече за работодателската политика на компанията можете да научите на kariera.kaufland.bg

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София