Шеф Владимир Тодоров представя дневни менюта с три ястия за 20 лева*

гр. София, 26 януари 2022 г.

Осигуряването на ежедневно балансирано хранене, което да се вписва в бюджета на домакинството, е сериозен ангажимент и изисква немалко време и усилия. Можем ли да приготвим вкусно и разнообразно тристепенно меню на стойност 20 лева?

Отговорът дава Kaufland в новата си кампания „3 ястия за 20 лева“ с шеф Владимир Тодоров. За нея посланикът на добрата храна специално е подготвил рецепти за седмично меню, което включва три ястия за деня с продукти на обща стойност до 20 лева.

Всеки може лесно да избере от вкусните идеи, разделени като предложения за всеки ден от седмицата с количества на продуктите за приготвяне на порции за двама. Необходимите продукти могат да бъдат намерени в хипермаркетите на Kaufland в цялата страна, а кампанията отразява стремежа на веригата да предоставя разнообразие от продукти с най-добра свежест и убедително качество на изгодни цени.

За добро начало на седмицата шеф Тодоров препоръчва дневно меню „Понеделнишка енергия“: хумус за закуска, рьощи за обяд и овчарски пай за вечеря. Рибата е главно действащо лице в рецептите за вторник, а срядата е „протеинова“. Четвъртък е посветен на вегетариански рецепти. Петък е ден за екзотичните ястия: традиционната „студена“ супа за Испания – гаспачо, но за закуска, а вечерята ни предизвиква да приготвим карамелизирани ябълки със сметана и куркума. Млякото и плодовете са на фокус в събота и в неделя, когато шеф Тодоров представя две предложения от Франция – пан пердю и клафути.

Всички идеи за рецепти могат да бъдат открити тук.

*Посочената стойност от 20,00 лева за всяко от дневните менюта на шеф Владимир Тодоров е ориентировъчна и изчислена на базата на стандартните непромоционални продажни цени на съответните артикули в хипермаркети Kaufland на територията на Р.България към 04.01.2022 г.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София