Започна второто издание на ДАРИ - съвместната благотворителната кампания на Kaufland България и дарителската платформа DMS

гр. София, 1 декември 2021 г.
Започна второто издание на ДАРИ - съвместната благотворителната кампания на Kaufland България и дарителската платформа DMS

Kaufland България и дарителската платформа DMS дадоха начало на своята втора съвместна дарителска кампания под мотото "ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. От днес до 16 януари 2022 г. включително във всички хипермаркети Kaufland в страната ще бъдат разположени дарителски кутии. В тях клиентите на компанията могат да даряват средства за хора, които имат нужда от лечение.

Kaufland България и DMS започнаха съвместната дарителска инициатива през април тази година. В първото издание в рамките на месец бяха събрани 26 750 лева, като сумата беше разпределена в помощ на хора с нужда от лечение с активни кампании, регистрирани в дарителската платформа.

DMS се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността “. Платформата работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Чрез кампанията „ДАРИ“ Kaufland разшири възможностите за дарение на място в своите обекти.

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана „Действията носят промяната“. Компанията работи последователно по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата. За своята дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с множество награди. Отличавани са и служителите на компанията, сред които тя насърчава култура на доброволчество и дарителство.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София