Kaufland получи престижно отличие от ICAP Bulgaria за лидерство в сектора на модерната търговия

гр. София, 09 декември 2021 г.
Kaufland получи престижно отличие от ICAP Bulgaria за лидерство в сектора на модерната търговия
Гергана Димитрова, мениджър Корпоративни комуникации в Kaufland България

Kaufland България получи петата си престижна награда за лидерство в сектора на модерната търговия, по време на тържествена церемония на деветото издание на наградите True Leaders 2021 г. Компанията бе отличена с приза за лидер в своя сектор, след като отговори едновременно на няколко измерими и обективни критерии, сред които и този за запазване и развитие на персонала. Отличието е в резултат от последователните действия на Kaufland България в грижата за своите служители през 2020 г., която беше и една от най-предизвикателните години за бизнеса като цяло.

„Фактът, че получаваме отличието True Leaders за пети път, е оценка за нашите безкомпромисни стандарти, които прилагаме в развитието на компанията. Да бъдем лидер в сектора на модерната търговия е не само признание, но и чест. Приемаме наградата с огромна отговорност и продължаваме да следваме високите цели, които сме си поставили и за в бъдеще. Те се отнасят както към развитието на работодателската ни марка и грижата за нашите служители, така и към качеството на продуктовия ни асортимент. В своята дългогодишна история на българския пазар, Kaufland се утвърди не само като предпочитано място за пазаруване и верен партньор на българските производители, но и като един от най-големите и атрактивни работодатели в страната. Усилията ни са изцяло насочени към това да предоставяме добавена стойност и перфектно обслужване на клиентите, както и да предлагаме отлични условия за двигателя на растежа ни – нашите служители“, коментира Валтер Волф, председател на УС на Kaufland България.

Kaufland България е пазарен лидер с годишен оборот от 1,6 млрд. лева и е един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. Три поредни години компанията бе сертифицирана като Топ работодател от международния независим институт Top Employers Institute. В основата на успешния бизнес модел стоят корпоративните ценности и култура, които компанията следва и които бележат непрекъснатото ѝ развитие. През годините Kaufland България създава условия за работа, които гарантират спокойствието и безопасността на служителите и им предоставят възможности за постоянно усъвършенстване, разнообразни обучения и кариерно развитие. Инвестицията в екипа позволява на компанията да продължи да бъде лидер на българския пазар и да постига стабилни резултати, а цялостната дългосрочна стратегия подпомага привличането, подбора и квалификацията на кадрите, с основен приоритет – грижата за служителите.

В последната година прогресът на работодателската марка на Kaufland България беше потвърден от множество престижни награди в конкурсите Career Show Awards 2021, Employer of Choice Awards, Business Lady Awards, Employer Branding Awards на b2b Media и BAPRA bright awards. Компанията спечели и голямата награда на потребителите за Любим работодател в потребителската класация My Love Marks.

Наградите на ICAP Bulgaria, част от ICAP group of companies - най-голямата група за бизнес информационни услуги в Югоизточна Европа - се организират за девета поредна година. Те имат за цел да откроят компании в страната, които отговарят на следните критерии: висока доходност, увеличение или запазване на персонала, кредитна стабилност и водеща позиция в сектора си на дейност. В следствие на показания растеж и успехи по отношение на всички критерии, Kaufland заслужено заема почетно място сред 300-те най–печеливши кампании по критерий EBITDA за 2020 г., с признание за положителните бизнес практики, които имплементира.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София