Kaufland България започва предлагането на хляб с жива квас

гр. София, 29 ноември 2021 г.
Kaufland България започва предлагането на хляб с жива квас

Kaufland България започва предлагането на серия хляб с жива квас. Три изцяло нови продукта ще допълнят богатото портфолио на пекарните в хипермаркетите на веригата, първоначално в София и Варна. Клиентите вече могат да закупят прясно изпечен пшеничен и многозърнест хляб с жива квас в различни видове форми. В отговор на тенденциите на пазара и нуждите на своите клиенти, веригата въвежда още една новост в своя асортимент - хляб от твърда пшеница, която е богата на хранителни вещества, важни за благосъстоянието на човешкото тяло като протеини, минерали и антиоксиданти.

С цел да се гарантира високото качество, преди да достигнат рафтовете в хипермаркетите на Kaufland България, новите продукти преминават през сериозни проучвания и тестове. Всички видове хляб с квас са замесени със селекция от най-добрите български брашна, смлени на каменна мелница. За приготвянето им са използвани само висококачествени съставки, а естественият квас е получен в резултат на дълъг ферментационен процес, който отнема 24 часа. По този начин новите артикули в асортимента на Kaufland България се отличават с автентичен вкус, визия и аромат.

Благодарение на живата мая, с която майсторите пекари приготвят хляба, той се отличава със своята  въздушност, специфичен вкус и редица ползи за организма. Естественият квас е жива култура, в която живеят в симбиоза млечно кисели бактерии и диви дрожди. Хлябът с квас има специфичен кисело-сладникав вкус заради наличието на ферментиралия продукт, чрез който се получава естествено редуциране на глутен. За създаването му са необходими чиста вода и качествено брашно без добавки, подходящ съд, търпение и любов.

Чрез предлагането на хляб с жива квас с дълъг ферментационен процес от 24 часа Kaufland за пореден път доказва стремежа си към новаторство в своята продуктова гама. Обогатяването на асортимента е и поредна стъпка от последователните усилия на компанията да удовлетворява изискванията и нуждите на потребителите. Чрез предлагането на хляб с жива квас веригата отговаря на тенденциите към по-здравословно хранене и търсене на висококачествени продукти, при това на достъпни цени. Осигуряването на качествен и разнообразен асортимент на отлични цени е едно от най-важните клиентски обещания на Kaufland. Търговската верига има портфолио от 20 000 артикула в най-големите си обекти в страната.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София