Kaufland България представя първия ритейл подкаст у нас

гр. София, 25 ноември 2021 г.
Kaufland България представя първия ритейл подкаст у нас

Kaufland България представя първия ритейл подкаст у нас. Аудио поредицата се казва "Истории от рафта" и започва днес с кратка версия на пилотния епизод „Лютеница vs. Киноа“. Специален гост в него е популярният влогър Крис Захариев, а пълната версия на епизода ще бъде достъпна за слушателите този петък, 26 ноември.

"Истории от рафта" е подкаст за пазаруването като забавление, ангажимент и наука. Проектът на Kaufland България е първи по рода си за ритейл сектора в България и е в крак с тенденциите аудио форматът все повече да се налага като успешен канал за комуникация. Заговаряйки чрез своя подкаст младите и активни хора, компанията цели да обърне внимание както на водещите теми и тенденциите в сферата на модерната търговия, така и на иновациите и каузите в сектора. В допълнение, чрез "Истории от рафта" веригата представя по-различен поглед към ритейла - отвъд традиционните представи.

"С този проект започваме нещо ново за Kaufland България. Истински щастливи и горди сме, че сме първата търговска верига в страната, която ще предлага интересно и полезно съдържание за своите най-млади потребители, а и не само за тях, в подкаст. Вярваме, че в нашия сектор освен продуктовото разнообразие, по рафтовете има и вълнуващи истории, които искаме да споделим. Те ще бъдат разказвани от изключително интересен екип от страхотни млади професионалисти. Планирали сме атрактивно съдържание и се надяваме, че "Истории от рафта" ще спечели сърцата на слушателите.“, каза по повод старта на поредицата Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации" в Kaufland България.

Епизодите ще бъдат достъпни в два формата - Audio shorts и Classic и ще излизат два пъти месечно на сайта на подкаста и в платформите Apple Podcasts, Google Podcasts и Spotify. Така наречените audio shorts версии са с продължителност 5 минути и ще бъдат публикувани всяка втора и последна сряда на месеца, като в тях ще бъдат отразени най-важните акценти от предстоящия нов епизод. Пълните версии Classic, с продължителност 10 минути, ще бъде достъпни всеки втори и последен петък на месеца. Освен специални гости, подкастът ще има и три постоянни рубрики. Първата е озаглавена "На входа" и ще представя забавни топ факти по темата на епизода. Рубриката "Брей! Ти да видиш!" ще разглежда и съпоставя различни продукти, технологии, иновации, храни и други. В "Ти си!" място ще намират забавни игри и предизвикателства към аудиторията.

Разказвачите на истории също са трима - Елена Недялкова, Йоана Цанева и Иван Назъров. Триото водещи на "Истории от рафта" се отличава с ентусиазъм, любопитство и разнообразни интереси, които ще им помагат да разказват за любопитни истории от света на модерната търговия. Младежите определят себе си като активни комуникатори, които обичат както да слушат, така и да разказват всякакви истории.

Елена и Йоана са на 22 години, студенти в специалностите "Реклама" и "Връзки с обществеността" в Нов български университет. Техен верен помощник е Иван, който учи "Журналистика" в Софийски университет и живо се вълнува от здравословно хранене и спорт. Докато Елена и Йоана посрещат различни гости и водят епизодите, Иван ще бъде човекът на терен и ще се грижи за рубриката "Ти си!" в ролята на специален агент, който отправя предизвикателства към слушателите.

Част от темите, в които ще се гмурнат Ели, Йо и Иван, са "Интернет на нещата в супера: модерни технологии в традиционно "аналогово" пазаруване", "Пазаруване тук и там: Коледа иде и няма да съм сам вкъщи", "Код Зелено: искам да пазарувам, без да замърсявам", "Герой, докато пазарувам: как мога да съм от помощ на общността" и други.

Партньори на Kaufland България в реализирането на "Истории от рафта" са  "Н4Н" -консултантска агенция за преживяванията на хората в бизнеса, и първата българска агенция, изцяло специализирана в създаването на аудио подкaсти - 4 Web Studio.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София